بازدید 10431

مرگ فرزند شهید در پی خودسوزی مقابل بنیاد شهید

قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد خودسوزی منجر به مرگ یکی از فرزندان شهدا در شهر یاسوج و دلجویی از خانواده این مرحوم صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 22 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در پی حادثه خودکشی منجر به فوت یکی از فرزندان گرانقدر شهدا در شهر یاسوج، گزارش نهایی مدیرکل حوزه ریاست و مشاور عالی رئیس و مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران که در همان ساعات اولیه به عنوان نمایندگان ویژه جهت بررسی موضوع به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده بودند به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه شد.

بر مبنای این گزارش سوءتدبیر مشاور امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد که خود می‌بایست حل‌کننده مطالبات و معضلات خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران ازجمله اشتغال، معیشت و غیره باشد، مشهود است. ایشان بجای اینکه طبق قانون پاسخگوی درخواست‌های ارسالی جامعه هدف ایثارگری برای حل مشکل اشتغال و مسکن و ... جامعه باشد، این متقاضی را با هدایتی نادرست طی نامه‌ای بلافاصله به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارجاع داده است. حال‌آنکه شایسته بود ضمن تلاش برای آرام‌سازی نامبرده، وی را به دستگاه‌های اجرایی استان جهت مساعدت رهنمون می‌ساخت.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون تعاون و امور اجتماعی و نیز احدی از مددکاران بنیاد استان ضمن کم‌توجهی به شرایط بحرانی روحی و روانی و افسردگی عمیقی که حاکم بر این فرزند شهید بوده است؛ می‌بایست نامبرده را تا آرام شدن و برطرف کردن تنش‌های روحی شدید و هیجانی پیش‌آمده و تهدید مجدد به خودکشی در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت مراقبت قرار می‌دادند و در ادامه جهت مداوا و معالجات روان‌پزشکی به مراکز درمانی جهت بستری مشایعت می‌کردند که این اقدام به شکل کامل صورت نگرفته است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی دریافت این گزارش با ابراز تأسف از حادثه پیش‌آمده دستور برکناری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد این استان را صادر و به همراه مددکار مزبور امر به معرفی هیئت تخلفات کرد. همچنین دکتر قاضی‌زاده طی نامه‌ای به استاندار محترم برکناری مشاور امور ایثارگران استانداری را نیز درخواست کرد.

شایان‌ذکر است برخورد با خاطیان این پرونده به جهت عدم تمشیت امور پیش از حادثه مذموم و غیرشرعی خودکشی و سوءتدبیر لازم در مواجهه با مراجعه‌کننده مزبور صورت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۸
همه دستور صادر می‌کنند
حالا این فرزند شهید بوده.
بقیه چی؟
وقتی افراد بیسواد و ریاکار را در پست ها گذاشته اید و بیشتر به فکر غارت اند تا خدمت ...

می گویند مرگ بر .... و بعد فرزندان و ... در همان کشور.

شایسته است افراد با اخلاق و با سواد و خدمتگذار به مردم بکاررفته شوند نه اینکه به فکر ....

دلار رو از ۳۰۰۰ تومان بردید نزدیک ۳۰ هزار و ....

مستاجران و .....

فکر کنید شاید خدایی هم باشد . اگر هم فکر می کنید نیست حداقل انسان باشیم
قاضی زاده کمترین کاری که باید انجام بدی استفاء است!!!! دستور دلجویی صادر کردی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! از کی دل جویی کنند؟؟؟؟ چه جوری دلجویی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطور جبران کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالاترین مقام مربوطه پاسخگوست ولی در بهترین حالت مدیر رده پایین مواخذه و عزل میشه
این عکسالعمل باید برای هر فرد ایرانی صورت بگیره نه فقط‌‌‌‌......
حقیقت این است که توان حل مسئله را نداریم .معضل یا مسئله را باید در همان مراحل اولیه توجه کرد و حل کرد .درک نمیکنیم تا زمانیکه انفجاری روی دهدو بیدارشویم .بعضی ها با انفجار هم بیدارنمی شوند .انفجار را انکارمیکنند تا خوابشان بهم نریزد
اقای قاضی زاده الان دلجویی شما به چار کار میاید بخدا مسئولان بنیاد شهید استانها بدبرخورد میکنند مخصوصا بنیاد شهید استان قزوین دوست من ازاده58ماه اسارت 35درصد جانبازی وقتی میرود پیش رئیس بنیاد انگار ان اربان ازاده رعیت وی هست میخواهید بدانید اسم جانباز وازاده کی هست ازطریق همین سایت زیرکامنت بنویسید من شماره تلفن میدهم دوتا فرزند بیکاردارد هیچ امتیازی نگرفته نتوانسته حداقل یکفرزند را مشغل بکارکند ولی دریک جایی یک خانواده همه فرزندان هیچ یبکه همسر 50ساله خودش را هم استخدام کرد اقای قاضی زاده مسئولان بینادشهید استانها را عوض کنید
من خودم جانباز در جبهه شلمچه که در سه عملیات بزرگ خط شکن بودم فتح المبین و بیت المقدس ورمضان سه فرزند بیکار نام هم به دکتر روحانی نوشتم جواب دادن اشتقال ربطی به من ندارد وهروقت به بنیاد رفتم اصلا هیچ کس نیست که کار برای خدا کنند همش شریک همش فامیل پرستی و دیگر هیچ
لعنت بر مسئولان
ازن گونه افراد که رنگ جبهه را بخود ندید اند و در بنیاد از امتیازات اخذ شده برای شهدا برای خود استفاده میکنند توقع بیشتر از این نباید داشته باشیم
چقدر خشن و چه برخورد انقلابی و اسلامی . خدا را ناظر بر رفتار و کردار خود بدانید و همواره مد نظر داشته باشید که روز پاسخگویی نزدیک است .
فرزندان شهدا جانبازان بایستی الگو مردم باشند وقتی با اصرار وحرکات خاص خواستار انجام امور خود هستن وشاید این خواسته خارج از ضوابط باشد چه دلیلی برحمایت دارد پس هرکسی برای رفع مشکل خود تهدید به خودکشی بکند مشکل حل است
آقایون چنان حقوق هایی میگیرند که از حال خانواده شهداء نمیتونند آگاه باشند و درک کنند که چه حال و روزی دارند.
ضمن تشکر از اقدامات مثبت صورت گرفته . خطاب به مسئولان استان کهکیلویه و بویر احمد واقعا خسته نباشید . همین طور از خانواده شهدا حمایت می کنید . نفس حضور شما در بنیاد برای حمایت از خانواده شهدا ست . چرا به مسئولیت مستقیم خود عمل نکردید ؟؟؟؟؟؟؟ چه کسی پاسخگویی فوت این فرزند شهید است؟؟؟
من اسفند ۹۸ درخواست بازنشستگی دادم و بعد مهاجرت کردم وکیلم هفت ماهه که دنبال تایید سابقه بیمه ام از این شعبه به ان شعبه تامین اجتماعی مراجعه میکنه هیچکس جوابگونیست بخصوص وقتی میشنوند من خارج هستم بدتر کار را میخوابانند
با سلام خدمت هموطنان. به نظر بنده ایشان خواسته خارج عرف یا خارج توان از بنیاد داشته اند. باید جوری عمل کند که کسی دیگه در هیچ جای به فکر خودکشی نیفتد. ضمنا اگر قرار به خودکشی باشد و معاون رئیس جمهور برای ایشان حکم بدهد. در دو ماه اخیر نزدیک به 7 همکار فرهنگی در در کل کشور فقط به خاطر معیشت و گشایش اقتصادی ان هم فقط برای خانواده شان دست به خودکشی و خودسوزی زدن.ان هم از فرط استیصال این کار را کردند یعنی هیچ میل و اراده یا عمدی در کار نبود و فقط از زور اجبار و مسائل معیشتی اینکار انجام شده است و نکته جالب اینجاست که هیچ کس حتی دادستان کشور یا ان محل خم به ابرو نیاوردن. من کاری به شغلشان ندارم. حتی یک فرد عادی این کشور این کار را انجام دادن. منظورم این است حتی در اظهار نظر برای خودکشی و دستور صادر کردن برای فرد خودکشی کننده و افراد خاطی هم عدالت رعایت نمیشود.
با سلام و احترام هر قدر فکر می کنم علت لین برخورد ناشایست با فرزند شهید رو درک نمی کنم مگر اینکه یادمان رفته باشد که به خاطر همین شهدا درایم خوب زندگی می کنیم و نفس می کشیم.خداوندا ما را فراموشکار نفرما تا یاد مان باشد بارشادت چه انسان های پاکی انقلاب به پیروزی رسیده است.شهدا شرمنده ایم مسئولین در خواب ما رو ببخشید و اقعا" جا داشت این افراد عوض برکناری خودشون استعفا بدن و برن دنبال کارشون.
این که ظاهر سازی است شما خودتون هم می دانید که خانواده های شهدا و ایثارگران مشکلات شدید اقتصادی دارند چرا رسیدگی نمی کنید حالا عوض کردن این و آن مشکل را حل نمی کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار