بازدید 16171

دستور ریاست جمهوری برای پیگیری برخورد با دختر جوان

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از وزیر کشور خواست به مسئله برخورد نامناسب ماموران ناجا با یک دختر رسیدگی کند.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 19 October 2021
دستور ریاست جمهوری برای پیگیری برخورد با دختر جوان

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از اینکه ویدئوی مربوط به برخورد سه مامور نیروی انتظامی با دختری جوان به طور گسترده در فضای مجازی منتشر و سبب واکنش کاربران فضای مجازی شد، حالا شنیده‌ها از صدور دستور پیگیری این مسئله از سوی نهاد ریاست جمهوری خطاب به احمد وحیدی وزیر کشور حکایت دارد.

در این دستور که از سوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور به وزیر کشور ارجاع شده، از وزیر کشور خواسته شده ضمن پیگیری مسئله نسبت به ارائه گزارش به ریاست جمهوری اقدام کند.

پیش از این، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، با تقبیح رفتار ماموران حاضر در صحنه، برخورد آن‌ها را غیرقابل قبول ارزیابی کرده و از برخورد انضباطی با آنان خبر داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۲۹
انشاالله که صوری و الکی نباشه
پاسخ ها
رحیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
مطمئن باش الکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
يعني بعد از اين همه مدت شك داري
این ولش حاج آقا

آنقدر ما بدبخت شدیم رییس جمهور آذربایجان برای ما خط و نشون می کشه!
پاسخ ها
میانالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
شما نه تنها بدبختی بلکه مریض هم هستی
چه عجب! پس هنوز هم برخی عقاید و احترامات و مردم داری و ... تو وجود برخی مسولان مونده هنوز!
چه فایده!
مردم از نحوه برخورد خشن و دون شخصیت گشت انتظامی با جوانان به شدت ناراضی هستند.
باید جوان را درک کرد و بررسی کرد که او و خانواده اش تحت چه شرایط وحشتناک معیشتی، بیکاری و تورم دارن له میشن و در این شرایط ممکن است خطایی ناخواسته و شاید انتقامجویانه بدلیل ناآگاهی سر بزند.
نظام و دولت باید چاره این مشکلات را در خود جستجو کند نه مردم!!!!
الان میگن خواسته هفت تیر بکشه.
حل شد....
امیدوارم برخورد قاطع کنند این ویدیو رو امروز دیدم جرات نمیکردم بینم چون حالم بد میشه ولی جوونها حق دارند عرقی به مملکت نداشته باشند و آرزوی مهاجرت به هر قیمتی رو داشته باشند . آخه این چه برخوردی بود این مورد فیلمبرداری شد بقیه چی ؟ بازهم مرسی فضای مجازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
آن وقت چی دستگیرت شد از این فیلم؟
از این برخوردا زیاد انجام میشه روزانه که حالا یکیش رسانه ای شده ریس جمهور عزیز خودش رو ناراحت نکنه
ایشالا فارغ التحصیلای دکتری امر به معروف بیان بهتر میشه اوضاع!!!
هیچ نها یا سازمانی انتقاد پذیر نیست علی رغم تعدد انتقاد از سازمان‌ها و ادارات آن هم با ادله و مدارک همگی بلا اتفاق ضمن تکذیب مورد و انتساب به توطئه استکبار جهانی خودشان را مبرا از؟هر عیب و ایرادی نشان می دهند و طوری قلمداد می کنند که مردم مرض دارند انتقاد می کنند ولی نمی دانم این همه دزدی و بی قانونی در ادارات را کی انجام می‌دهد؟ ؟
الان بهش یه برچسب هم می چسبونن و می گن ضد انقلاب بوده ( حالا بماند که 43 ساله که انقلاب شده ) و از عوامل دشمن و از قبل همه اینها برنامه ریزی بوده برای بد نام کردن نیروی انتظامی
مثلا که چی؟
مقاومت می کند و با زور سوارش می کنند
آقای رئیس جمهور به داد دل کارکنان ایثارگر مشمول قانون مجلس برس که نه سازمان استخدامی و نه دستگاه اجرایی قدم برنمیدارن و ایثارگران را بهم دیگه پاس میدن!
وقتی به هم وطن خودمون رحم نکنیم چه توقعی از بیگانه داریم
باید مامورانی که به جای کلاه ؛ سر می آورند شدیدا تنبیه شوند .
با سلام، بنده شخصا بارها شاهد برخوردهای تند و غیرمحترمانه مامورین مبارزه با بدحجابی در شهر خودمان بوده ام و با وجودی که شخص مسلمان و معتقدی هستم، از این برخوردها بسیار ناراحت شده ام و حتی گاها تا آستانه صحبت و تذکر به ماموین مربوطه هم پیش رفته ام. به نظرم اینکه یک مورد خاص، مورد تاکید ریاست محترم جمهوری قرار گرفته است، چاره ساز نیست و باید بطور سیستماتیک جلوی این رفتارها گرفته شود و حتما جناب رئیس جمهور محترم، این را در نظر بگیرند که این نوع رفتارهای زشت، واقعا بسیار متداول و معمول است.
خیلی جالبه ، تا موضوعی رسانه نشه و مردم واکنشی نداشته باشند ، هیچ برخوردی صورت نمی گیرد . ضمن اینکه برخورد انضباطی به تنهایی موثر نیست و باید برخورد و محکومیت قضایی صورت گیرد ، تا هر کسی به خودش جرات انجام همچین کارهایی را ندهد ، حتی با یونیفرم پلیس
وقتی برخورد پلیس آمریکا با جورج فلوید بطور گسترده و مستمر در رساناهای کشور پخش و پیگیری شده است جا دارد نسبت به اتفاقات مشابه در داخل کشور با حساسیت بیشتری پرداخته شود.
خبر بیست و سی فقط به اعلام جمله ای خبر و عکسی از خودروی ون اکتفا کرد در صورتی که در مورد رفتار پلیس آمریکا هر یک از خبرگزاری ها با آب و تاب به پخش و تفسیر خبر پرداخته بودند.
این رفتار پلیس با آن خانم هموطن درهر شرایط و به هردلیلی غلط بوده و باید ماموران خاطی تنبیه و خبر آن نیز به اطلاع مردم رسانده شود. این عمل موجب احساس امنیت و آرامش در مردم خواهد شد.
شما ب ويديوهاي لو رفته از زندان اوين نگاه كنيد، ب اين ويديو اخير و ويديوهاي مشابه ك گه گاه منتشر مي شوند، نگاه كنيد. متوجه مي شويد كه اين استثنا نبوده بلكه رويه نسبتا رايج است ك سالهاست مردم از آن شمايت دارند ولي گوش شنوايي نيست. ب نظر كه بيش از مردم نيروهاي انتظامي نياز ب امر ب معروف و نهي از منكر دارند.
فقط تاسف.خورد کردن شخصیت یک انسان باعث مشکلات عدیده ای برای وی و اطرافیانش تا سالها خواهدداشت.آیا این ماموران خودشان انسانهای عاری از خطا و اشتباهی هستن؟
به شدت برخور شود
منتشر کننده کلیپ باید اعدام شود
اگر قرار بود برخورد بامامورین متخلف صورت پذیرد حالا شاهد این بی احترامی به هموطنانمان نبودیم همه دستورهای اینچنینی فقط روی کاغذ ویاشفاهی است نتیجه برخورد را که ما نمیبینیم امید است اینبار درست باشد
نیروی انتظامی بابت این کار وحشیانه و غیر انسانی میبایست عذرخواهی کرده و با این اراذل بشدت برخورد کند
قطعا مردم ایران خدمتگران را احترام کرده و خاطیان را به جزای کارشان خواهند رسانید
تعجبه براي برخورد پليس امريكا با جورج معروف همه پيام دادن و رفتار پليس امريكا رو وحشيانه دونستن و سرزنش كردن ولي الان همه سكوت ميكنن انگار نه انگار
حالا چند وقت دیگه از حقمون در فضای مجازی صیانت کردن همین موارد تک و توک رو هم کسی خبردار نمیشه که این آقا بخواد زحمت بکشه دستور رسیدگی بده
انشاء الله مجازات مامور نیروی انتظامی در ملا عام باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار