بازدید 9834
۶

حکم‌ خلع ید پرونده سرمایه‌گذار فرودگاه قم متوفف شد

استاندار قم با اشاره به روند پیگیری پرونده طرح فرودگاه قم گفت: در حالی که این طرح جزو پرونده‌های مفاسد اقتصادی بود با تلاش‌های مستمر توانستیم، حکم خلع ید سرمایه‌گذار را متوقف نماییم و این پرونده از مفاسد اقتصادی خارج شود.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 18 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در حاشیه آیین تجلیل از خیران گردشگری قم با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل و فصل پرونده پر فراز و نشیب و حساس فرودگاه قم اظهار داشت: پرونده فرودگاه را در فضایی آرام و به دور از هیاهو پیگیری کردیم، هرچند سهامداران این طرح نیز خویشتن داری کردند و در حالی که این طرح جز پرونده‌های مفاسد اقتصادی نیز بود با تلاش‌های مستمر توانستیم، حکم خلع ید سرمایه گذار را متوقف نماییم و این پرونده از مفاسد اقتصادی خارج شود.

وی افزود: بر سر پرونده فرودگاه قم موانع بسیاری بود که با پیگیری مستمر و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به‌ویژه علما و مراجع تقلید، نمایندگان و مقام‌های ملی موفقیت‌های چشمگیری به دست آمده است.

استاندار قم با بیان اینکه در جلسه گذشته شورای معاونین بر اعطای موافقت اصولی برای پرونده فرودگاه تاکید کردیم، یادآور شد: در حالی که پرونده در وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی بود، معاونت عمرانی را مامور پیگیری این پرونده کردیم و اکنون این پرونده بر ریل سرانجامی خوش در حال بررسی است.

تفاهم‌نامه ساخت فرودگاه و دهکده گردشگری طرلاب در منطقه سلفچگان قم آذرماه ۸۹ بین شرکت ارم کیش و استانداری قم منعقد و عملیات اجرایی این فرودگاه نیز در بهمن‌ماه همان سال آغاز شد.

این فرودگاه که در جاده قم - سلفچگان واقع‌شده، از شهر قم تقریباً ۲۵ کیلومتر و از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران ۱۲۵ کیلومتر فاصله دارد.

فرودگاه، هندلینگ خدمات هوایی و فرودگاهی، توقفگاه هواپیما (اپرون)، آشیانه پرواز، برج مراقبت پرواز، ساختمان رادار، آشیانه نگهداری و تعمیر هواپیما، هواشناسی، آتش‌نشانی، هتل‌های سه تا پنج ستاره و همچنین پیش‌بینی ساخت مراکز توریستی درمانی (ساخت مراکز درمانی) از جمله طرح‌های اصلی ساخت شهرک فرودگاهی در قم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۶
بالاخره جزو پرونده های مفاسد اقتصادی بوده که شما به جای قضات نشستید و خارجش کردید یا واقعا فسادی نداشته ؟؟؟؟؟
فقط 125 کیلومتر با فرودگاه امام خمینی (ره) فاصله دارد. آیا واقعا با این شرایط اقتصادی مملکت نیازی به ساخت این فرودگاه بود؟ کدام شرکت هواپیمایی درست و حسابی حاضر است به آن فرودگاه پرواز داشته باشد؟
چرا هزینه الکی رو دست ملت میگذارید آخه.
نقش آقای علی لاریجانی بعنوان نماینده قم در آن زمان را در این فساد اقتصادی بیان کنید.
چطور هست که شهرهای شمالی کشور با فاصله ۳۰ تا ۵۰ کیلومتری ازهم میتونند فرودگاه داشته باشند و صرفه اقتصادی داره ومشکلات پیش نمی آید آنوقت قم که مرکز ام القراء واهلبیت (ع) هست و ازهمه دنیا مسافر و گردشگر داره بصلاح نیست ، مضافا اینکه سرمایه گذار خصوصی و طرحش بیشتر گردشگری و هوانردی برای علاقه مندان است.
در حالی که این طرح جز پرونده‌های مفاسد اقتصادی نیز بود با تلاش‌های مستمر توانستیم، حکم خلع ید سرمایه گذار را متوقف نماییم و این پرونده از مفاسد اقتصادی خارج شود.
این یعنی چی دقیقا؟ با پیگیری مراجع از پرونده های مفاسد اقتصادی خارج شد؟؟؟ زیر میزی؟ توصیه نامه؟
چرا باید در 125 کیلومتری یه فرودگاه بین المللی یه فرودگاه دیگه وسط بیابون ساخته بشه؟
چرا اینقدر قم سوگولی نظامه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان