بازدید 21647
۵
سوژه

فکر اساسی آجورلو برای رفع مشکل بزرگ استقلال

آجورلو که نیم استقلال را این روزها آواره زمین های مختلف برای تمرین می بیند، اقدامی اساسی انجام داد تا برای همیشه معضل زمین تمرین این تیم را رفع کند و ضعف قدیمی مدیران سابق را بپوشاند.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 16 October 2021

مصطفی آجورلو در کارنامه مدیریتی خود ریاست ورزش شهرداری تهران را دارد. پستی که تجربیاتش امروز خیلی سریع به کمک استقلال آمده است.

به گزارش تابناک ورزشی، آجورلو که نیم استقلال را این روزها آواره زمین های مختلف برای تمرین می بیند، اقدامی اساسی انجام داد تا برای همیشه معضل زمین تمرین این تیم را رفع کند و ضعف قدیمی مدیران سابق را بپوشاند.

گفته می شود ارتباطات آجورلو با مناطق شهرداری و تسلط او بر نحوه کار شهرداران منطق تهران باعث شده که استقلال بودجه زیادی از خود صرف بازسازی کمچ اختصاصی خود نکند.

فکر اساسی آجورلو برای رفع مشکل بزرگ استقلال

به نقل از باشگاه استقلال، پس از انجام اقدامات و تدارکات لازم در هفته گذشته، از امروز (شنبه) عملیات خاکبرداری و بازسازی زمین چمن کمپ ناصر حجازی آغاز شد. عملیات بازسازی شامل خاکبرداری، مکانیزاسیون سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و کاشت چمن طبیعی است.

قرار است یک زمین چمن مصنوعی جدید هم در ضلع جنوبی زمین اصلی احداث شود که عملیات ساخت آن از دو روز قبل آغاز شده است.

طبق پیش‌بینی انجام شده، در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری، کمپ حجازی با دو زمین چمن طبیعی و مصنوعی آماده بهره‌برداری تیم فوتبال استقلال خواهد بود.

برنامه وسیع ساخت زمین های ورزشی در پایتخت در دوره مدیریت آجورلو اوج گرفته بود و او سرانه ورزشی تهران را به طرز چشمگیری افزایش داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
با سلام و احترام وتشکر از زحمات آقای آجرلو و مدیریت خوبشان در تیم استقلال تهران و تشکر از وزیر محترم ورزش بابت انتصاب ایشان به مدیر عاملی تیم محبوب استقلال تهران
یک دنیا ممنون اقای اجرلو به خاطره تلاشی میکنی برای استقلال همه باهم همدل شویم تا ستاره سوم
دولت روحاني استقلال رو تا مرز نابودي كامل رسوند. واقعا از آه دل هواداران استقلال بايد بترسند
ترمیم این زمین انقدر سخت بود که حتما باید این مدیر می اومد مدیرهای قبلی چه فکر می کردند، مشکل پرسپولیس هم حل کنید
از زحمات جناب آجرلو کمال تشکروقدردانی روداریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار