بازدید 7555

دپوی ۶۰۲ کیلو گرم مواد افیونی زیر بار علوفه

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر زرند و یزد ۶۰۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد افیونی از زیر بار علوفه کشف شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 14 October 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زرند با همکاری پلیس استان یزد در پی یک اقدام اطلاعاتی منسجم از دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در ادامه تیم‌های عملیاتی پلیس زرند و استان یزد با اشراف اطلاعاتی منزل مورد نظر را در یکی از روستا‌های شهرستان زرند شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از زیر بار علوفه در انبار این منزل ۵۴۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مرفین و ۵۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو توقیف و در مجموع ۶۰۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد افیونی کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظری در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از تجهیزات هوشمند اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار