بازدید 3356

مهدوی‌کیا: خوب است که فاصله ما با کره‌جنوبی در جدول حفظ شد

کد خبر: ۱۰۸۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹ 13 October 2021

مهدی مهدوی‌کیا پس از تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود اگر مقداری بدشانس نبودیم می‌توانستیم این مسابقه را ببریم. دو توپ به تیر دروازه خورد با این وجود نتیجه بدی نبود زیرا فاصله ما با کره جنوبی حفظ شد و ان‌شاءالله برای دیدارهای بعدی می‌رویم.

وی در مورد اینکه هافبک‌های کره جنوبی با نفوذ به عمق خط دفاعی تیم ما را دچار دردسر کردند و فکر می‌کند تیم ما خوش‌شانس بود که در دقایق پایانی گل دریافت نکرد یا کره‌ایی‌ها که دو توپ به تیر دروازه‌شان برخورد کرد، عنوان کرد:‌ بازی فوتبال است و اتفاقاتش؛ اگر دو توپی که به تیر دروازه زدیم به گل تبدیل شده بود شرایط فرق می‌کرد. در لحظات پایانی هم تیم حریف موقعیت خوبی داشت در فوتبال هر تیمی بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند بازی را ببرد.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص اینکه شاگردان دراگان اسکوچیچ دو نیمه متفاوت در این مسابقه داشتند، گفت: کادر فنی ما همیشه آنالیز خوبی دارد. در نیمه دوم خیلی خوب بازی می‌کنیم و فشار زیادی به دروازه حریفان می‌آوریم در کل دیدار خوبی بود که هر دو تیم خوب بازی کردند.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه با توجه به سابقه بازی‌اش در پست دفاع راست چه نظری در مورد عملکرد صادق محرمی و گلی که سون با فرار از پشت این مدافع به ثمر رساند دارد، گفت: به هر حال اتفاق و اشتباه کردن جزیی از فوتبال است و تا زمانیکه تیمی اشتباه نکند گلی زده نمی‌شود. سون هم بازیکن با تجربه‌ای است که خیلی خوب اضافه شد و ضربه خوبی زد. اشتباهات جزیی از فوتبال است اما بچه‌ها زحمت خود را کشیدند و بازی خوبی هم بود.

وی در خصوص عملکرد علیرضا جهانبخش گفت: وی در فرم خیلی خوبی است. گل خیلی حساسی هم به ثمر رساند و به وی به خاطر به ثمر رساندن این گل زیبا تبریک می‌گویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار