بازدید 7554

آرمان اعدام می شود؟

کد خبر: ۱۰۸۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵ 12 October 2021

پرونده آرمان که به جرم قتل دختر موردعلاقه‌اش به نام غزاله به قصاص محکوم شده در شرایطی به مرحله اجرا رسیده که سه روز پیش با تشکیل جلسه صلح و سازش در دادسرای جنایی تهران، آرمان در برابر پدر و مادر غزاله قرار گرفت تا از آن ها درخواست بخشش کند. با تشکیل این جلسه، حالا سرنوشت آرمان در گرو تصمیم پدر و مادر غزاله است.

به گزارش همشهری، شنبه گذشته دادسرای جنایی تهران ،محل برگزاری جلسه صلح و سازش برای تعیین سرنوشت پرونده‌ای بود که طی سال‌های گذشته جنجال زیادی در رسانه‌ها به‌وجود آورده ؛ پرونده‌ای که در آن، پسری به نام آرمان متهم بود 14اسفند سال 92، پس از آن که دختر موردعلاقه‌اش غزاله را به خانه‌شان دعوت کرده، او را به قتل رسانده و جسدش را داخل یک چمدان چرخدار گذاشته و در سطل زباله انداخته است.

یکی از دلایلی که باعث به‌وجود آمدن پیچیدگی‌های قضایی در روند رسیدگی به این پرونده شد، پیدا نشدن اثری از جسد غزاله در همه این سال‌ها بود؛ مسئله‌ای که حتی گاهی باعث‌ به‌وجود آمدن ادعاهایی درباره زنده بودن این دختر شد، اما این ادعاها هرگز ثابت نشد و آن چه پلیس و قضات دادگاه در جریان بررسی‌های گسترده به آن رسیدند، شکی باقی نگذاشت که دختر 19ساله توسط آرمان به قتل رسیده است.

این همان حقیقتی بود که آرمان نیز در جریان محاکمه به آن اعتراف کرد و به این ترتیب بود که او از سوی قضات دادگاه به قصاص محکوم شد و این حکم به تأیید دیوان‌عالی کشور نیز رسید.

در این جلسه ،آرمان و پدر و مادرش و پدر و مادر غزاله صحبت کردند و حالا اگر اولیای دم رضایت ندهند، آرمان باید پای چوبه دار برود و قصاص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی