بازدید 6358

ذبیحی: هيچگونه اختلاف شخصي با وزير رفاه ندارم

ذبيحي ادامه داد: اين مساله باعث شده تا يکسري تفاوت در برداشت‌ها و نگاه ها نسبت به اساسنامه فعلي سازمان تامين اجتماعي با آن مواردي که در طرح دوفوريتي در مجلس شوراي اسلامي در حال تنظيم است، به وجود آيد.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۷ 09 July 2010
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي گفت: هيچگونه اختلاف شخصي با آقاي "صادق محصولي" وزير محترم رفاه و تامين اجتماعي ندارم و تمام تفاهمات ميان ما و اين وزارتخانه در چارچوب قانون در حال اجراست.
   
"علي ذبيحي" در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا ، اختلاف نظر کارشناسي را يک امر طبيعي دانست و افزود: برخي از اختلافات بيشتر از نوع ديدگاهي و البته در ارتباط با يکسري مصوبات و تفسيرها از قوانين در مورد اساسنامه تامين اجتماعي است.
وي گفـت: اين اختلاف ها در اثر مقايسه مصوبات مجلس در طرح دو فوريتي درباره اصلاح ماده 113 قانون مديريت خدمات کشوري و اضافه شدن بندهايي به آن در اساسنامه مذکور به وجود آمده است.
وي افزود: اساسنامه سازمان تامين اجتماعي متناسب با شرايطي که مجلس تصويب کرده، تنظيم و تدوين نشده است.
ذبيحي ادامه داد: اين مساله باعث شده تا يکسري تفاوت در برداشت‌ها و نگاه ها نسبت به اساسنامه فعلي سازمان تامين اجتماعي با آن مواردي که در طرح دوفوريتي در مجلس شوراي اسلامي در حال تنظيم است، به وجود آيد.
وي ، اختلاف ديدگاهي ميان وزارت رفاه و سازمان تامين اجتماعي را امري طبيعي دانست و گفت: بعضي از رسانه ها نيز از اين موضوع و مسايل مطرح شده سوء استفاده کردند و بيش از اندازه به اين موضوعات پرداختند.
وي گفت: مردم بايد بدانند که من هيچ مشکلي با وزير رفاه و اين وزارتخانه ندارم و در حقيقت من و آقاي وزير گرفتار اختلافاتي شده ايم که منتج از نگاه دولت و مجلس به اساسنامه سازمان تامين اجتماعي است.
وي ادامه داد: آنچه دولت در رابطه با اجرايي کردن قانون نظام جامع تامين اجتماعي و نظام خدمات کشوري مدنظر دارد با نگاه مجلس متفاوت است.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي اضافه کرد: مردم و به ويژه بيمه شدگان سازمان مردمي تامين اجتماعي به اين نکته توجه دارند که اختلاف بين رييس اين سازمان و وزير محترم رفاه و تامين اجتماعي، تنها از نوع ديدگاهي و تفسيرهاي موجود پيرامون اساسنامه اين سازمان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار