بازدید 3487

مسی علیه بارسلونا: در حد قهرمانی نیستند!

از نظر لیونل مسی باشگاه هایی چون چلسی، منچستریونایتد و منچسترسیتی، رئال مادرید، بایرن مونیخ و حتی اینتر شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان دارند، اما بارسلونا در این فهرست جایی ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 12 October 2021

باشگاه بارسلونا با وجود وعده‌های فراوان در نهایت قادر به حفظ لیونل مسی، کاپیتان گلزن و ۳۴ ساله خود نبود و این ستاره پرافتخار در فصل تابستان این باشگاه را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، خوان لاپورتا در همان بدو ورود خود به بارسلونا بار‌ها تاکید کرد هدف اول این تیم حفظ لیونل مسی خواهد بود و حتی در تمام طول تابستان تیمی برای خرید این بازیکن اقدام نکرد، اما در نهایت مشکلات عدیده مالی این باشکاه اجازه ثبت قرارداد این بازیکن را نداد و بهترین گلزن تاریخ بارسلونا راهی فرانسه شد.

اما این هفته نشریه فرانس فوتبال گفت و گویی طولانی با ستاره جدید لیگ یک فرانسه داشته است. جالب اینجاست لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در مصاحبه خود نامی از بارسلونا به عنوان نامزد قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل نبرده است. لیونل مسی در این مصاحبه از آرزوی خود برای کسب مجدد عنوان قهرمانی در روپا سخن گفته و البته کار پی اس جی در راه رسیدن به این هدف را دشوار توصیف کرده است.

جالب اینجاست از نظر لیونل مسی باشگاه هایی چون چلسی، منچستریونایتد و منچسترسیتی، رئال مادرید، بایرن مونیخ و حتی اینتر شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان دارند، اما بارسلونا در این فهرست جایی ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد احتمالا کاپیتان سابق بلوگرانا که با اشک و گریه این تیم را ترک کرد، خواسته به مدیران بارسلونا طعنه زده و اینگونه نشان دهد از نظر او پروژه فعلی این باشگاه در حد قهرمانی در اروپا نیست.

البته نتایج بارسلونا در فصل جدید نیز ادعای لیولنل مسی را حداقل تا اینجا که اثبات می‌کند. تیم رونالد کومان از دو دیدار اول خود در لیگ قهرمانان حتی موفق به کسب یک امتیاز هم نشده و در لالیگ نیز بعید به نظر می‌رسد شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار