بازدید 5522

واژگونی خودرو اتباع در خاش با ۶ کشته و ۲۸ مجروح

رییس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو تویوتا حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر خاش - سراوان ۲۸ نفر مجروح و ۶ کشته برجا گذاشت.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 11 October 2021

به گزارش «تابناکم، دکتر فریبرز راشدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این حادثه صبح امروز در مسیر خاش به سراوان رخ داد که به دلیل شدت ضربات وارده ۶ نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام حادثه بلافاصله ۶ دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام و مجروحان را به بیمارستان امام‌خمینی (ره) شهرستان خاش منتقل کردند.

رییس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز از معضلات در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود که همواره هزینه زیادی را به شبکه بهداشت و درمان این استان تحمیل می‌کند چرا که این مصدومان به طور رایگان درمان می‌شوند.

به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.

از منظر کارشناسان پایین بودن درآمد سرانه خانوار در سیستان و بلوچستان، قهر مستمر طبیعت در ۲ دهه گذشته که زندگی ۷۰ درصد مردمی که معاش آنان وابسته به کشاورزی است را تحت تأثیر شدید قرار داده و کمبود فرصت‌های اشتغالزایی در واحدهای تولیدی و صنعتی سبب شده قاچاق سوخت بیشتر از گذشته رواج پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست