بازدید 3212

سفر گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان به اسلام‌آباد

هیات گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به ریاست «احمد امیرآبادی فراهانی» بامداد دوشنبه به وقت محلی وارد «اسلام‌آباد» شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱ 11 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، گروه دوستی پارلمانی ایران بنا به دعوت رئیس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران به اسلام‌آباد سفر کرده است.

«سید محمدعلی حسینی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و «سردار نصرالله خان درشک» نماینده مجلس ملی پاکستان در فرودگاه بین المللی اسلام‌آباد از رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی کشورمان استقبال کردند.

نمایندگان هیات ایران قرار است در این سفر با روسای مجالس ملی و سنای پاکستان، اعضای گروه‌های دوستی در مجالس این کشور و همچنین برخی از مقامات دولتی دیدار و در خصوص گسترش تعاملات پارلمانی میان دو کشور، تحکیم همکاری‌های دوستانه در حوزه‌های مختلف گفتگو و تبادل نظر کنند.

هیات گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان در مجلس همچنین قرار است با سفر به شهر «کراچی» در جنوب پاکستان با مقامات دولت ایالتی و پارلمانی دیدار کند.

این دومین سفر اعضای هیات گروه دوستی از مجلس شورای اسلامی به پاکستان طی دو سال اخیر است. هیات پارلمانی کشورمان اواخر خردادماه ۱۳۹۸ نیز طی سفر به اسلام‌آباد و کراچی با مقام‌های ارشد پارلمانی و دولتی این کشور همسایه دیدار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل