بازدید 4644

خرید اپل ایدی و تمام نکات آن

از آنجایی که استفاده از تمامی محصولات Apple برای ایرانیان با مشکل (به دلیل تحریم‌های دو جانبه!) روبه‌رو است، بر آن شدیم تا بتوانیم راه قانونی ایجاد اپل ایدی را به هموطنان خود بیاموزیم.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 10 October 2021

اپل ایدی لازمه استفاده از محصولات اپل

کاربران محصولات اپل اعم از مک‌بوک، آیفون، آی‌پد و غیره به خوبی می‌دانند که بدون داشتن اپل ایدی معتبر نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. به واقع اپل ایدی همان حساب کاربری اختصاصی است که دارندگان محصولات Apple حتما باید آن را به روی دستگاه خود ایجاد کنند. اگر کاربران گوشی‌های اندرویدی موظف به ایجاد یک اکانت به وسیله جی‌میل خود هستند، اپل‌داران نیز همان کار را باید با اپل ایدی معتبر خود انجام دهند تا بتوانند از تمامی امکانات دستگاه استفاده کنند.

خرید اپل ایدی و تمام نکات آن

نه تنها دستگاه‌ها و سخت افزارهای اپل که سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های اختصاصی این شرکت نظیر iCloud, App Store, iTunes و غیره هم تنها با اپل ایدی کار می‌کنند و از آنجایی که استفاده از تمامی محصولات Apple برای ایرانیان با مشکل (به دلیل تحریم‌های دو جانبه!) روبه‌رو است، بر آن شدیم تا بتوانیم راه قانونی ایجاد اپل ایدی را به هموطنان خود بیاموزیم.

مشکلات خرید اپل ایدی غیرمعتبر چیست

تا همین چند سال پیش، برای ایجاد اپل ایدی، کاربران موظف به ارائه شماره کارت اعتباری (Credit Card) بودند که خوشبختانه این گزینه از مراحل ساخت Apple ID برداشته شد. اما از آنجایی که شرکت اپل ایرانیان را تحریم کرده و از طرفی در داخل کشور محصولات این شرکت به رسمیت شناخته نمی‌شوند (تحریم دو جانبه که صحبت کردیم!) کاربران ایرانی سیب گاز زده با مشکلات عمده‌ای مواجه هستند.

یکی از بدترین مشکلات کاربران این است که پس از ایجاد غیراصولی اپل ایدی، ممکن است اپلْ اکانت (حساب کاربری) آنها را مسدود کند و برای همیشه دسترسی به اطلاعات شخصی‌شان را مسدود کند. در چنین مواقعی بعید است که بتوان اطلاعات گوشی را بازیابی کرد و حتی از دستگاه استفاده نمود.

ویژگی‌های اپل ایدی معتبر را بدانید

اما اگر از همان ابتدا بتوانید یک اپل ایدی معتبر به خصوص اپل ایدی آمریکایی را به عنوان اکانت خود اختصاص دهید، نه تنها با این مشکلات روبه‌رو نخواهید شد بلکه استفاده از تمامی امکانات دستگاه و اپلیکیشن‌های استورهای مخصوص اپل برای شما امکان‌پذیر خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های اپل ایدی معتبر این است که شما به عنوان کاربر اصلی به راحتی می‌توانید تمامی مشخصات خود اعم از سوالاتِ امنیتی، رمز ورود، شناسه کاربری و غیره را تغییر دهید. این امکان برای افرادی که اقدام به خرید اپل ایدی غیرمعتبر کرده‌اند میسر نیست و هر لحظه ممکن است فروشنده تمامی اطلاعات آنها را پاک یا به آنها دسترسی پیدا کند.

همچنین اگر اپل ایدی شما به روش‌های استانداردی خریداری یا ایجاد شده باشد، در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کنید، به راحتی می‌توانید از طریق سوالات امنیتی و یا ارسال رمز به ایمیل پشتیبان بار دیگر به دستگاه و اطلاعات شخصی‌تان دسترسی پیدا کنید.

اما بهترین گزینه‌ای که به تمامی طرفداران اپل پیشنهاد می‌کنیم، خرید اپل ایدی آمریکا است چرا که شرکت اپل هیچ‌گونه محدودیتی برای کاربران آمریکایی جهت استفاده از تمامی ویژگی‌های دستگاه‌های خود در نظر نگرفته و در اپلیکیشن‌های iTunes، App Store و غیره تنها این کاربران هستند که به دنیایی از فیلم و موسیقی و اپلیکیشن دسترسی دارند.

ایجاد اپل ایدی در ایران ساده است، اگر راهش را بدانید

برای ایجاد اپل ایدی معتبر در ایران نمی‌توان از همان روشی استفاده کرد که یک آمریکایی در کشور خود استفاده می‌کند. برای ساخت اپل ایدی، شما به یک شماره تلفن همراه جهت دریافت پیام‌ها و کدهای یکبار مصرف احتیاج دارید و متاسفانه پیش‌شماره‌های ایران در لیست شماره‌های تایید شده اپل نیست و مشکلات از همین‌جا شروع می‌شوند.

برای دور زدن این مشکل، می‌توان از شماره‌های مجازی استفاده کرد که اغلب آنها پولی هستند و برای افرادی قصد دارند تنها برای ایجاد اپل ایدی از این شماره‌های استفاده کنند، صرفه اقتصادی ندارد. همچنین اگر دوستی خارج از کشور دارید و کماکان با او در ارتباط هستید، برای ارسال کدهای عبوری می‌توانید از شماره خارج از ایرانِ او استفاده کنید. این کار هم معضلاتی را به همراه دارد که با اکثر آنها اشنا هستید.

خرید اپل ایدی و تمام نکات آن

اگر قصد خرید اپل ایدی آماده را دارید باید گفت که امکان خرید آنلاین اپل ایدی در ایران میسر است اما به هر شرکت و مغازه‌ای نمی‌توان اطمینان کرد و حتما از مراکز مورد تایید جهت خرید اقدام نمایید.

با آیدی یار کار را یکسره کنید

یکی از بهترین و بی‌دردسرترین راه‌هایی که می‌توانید به اپل ایدی شخصی با ایمیل اختصاصی خود دست‌یابید، استفاده از سرویس‌های آیدی یار است. با خرید اپل ایدی با ایمیل شخصی از آیدی یار دیگر نگرانی بابت از دست دادن اطلاعات خود نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید به دنیایی از برنامه‌ها، موسیقی و فیلم‌های اختصاصی شبکه اپل (Apple TV) دسترسی پیدا کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل