بازدید 4763

روزانه ۱۱۰۰ نفر واکسن کرونای رازی می‌زنند

مدیر سایت تزریق واکسن کووپارس رازی در مرحله سوم کارآزمایی بالینی توضیح داد: برای افرادی که امکان ثبت‌نام از طریق سامانه را دارند، سایت اینترنتی در نظر گرفته شده است و اشخاصی هم که دسترسی ندارند و نمی‌توانند از طریق سامانه ثبت نام کنند، با مراجعه حضوری به قسمت پذیرش ما ثبت‌نام می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 10 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، مجتبی نوفلی مدیر سایت تزریق واکسن کووپارس رازی در مرحله سوم کارآزمایی بالینی در پاسخ به این سوال که روزانه چند دوز واکسن کوو پارس رازی به داوطلبان تزریق می‌شود، گفت: روزانه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در دوز اول واکسینه می‌شوند و در دوز دوم به همین تعداد واکسن تزریق می‌شود. درکل روزانه تقریبا هزار تا ۱۱۰۰ نفر را واکسینه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما ظرفیت واکسیناسیون ۲ هزار نفر به طور روزانه را داریم، افزود: با توجه به اینکه ممکن است، دوز سوم به طور همزمان تزریق شود، اگر واکسیناسیون دوز سوم را انجام دهیم، باز هم ظرفیت واکسینه کردن ۳۰۰ نفر دیگر را در دوز اول به طور روزانه داریم.

چگونه می‌توان داوطلب واکسن رازی شد؟

مدیر سایت تزریق واکسن کووپارس رازی در مرحله سوم کارآزمایی بالینی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه از چه طریقی می‌توان داوطلب واکسن کووپارس رازی شد و آیا با مراجعه حضوری هم امکان پذیرش داوطلب وجود دارد، توضیح داد: برای افرادی که امکان ثبت‌نام از طریق سامانه را دارند، سایت اینترنتی در نظر گرفته شده است و اشخاصی هم که دسترسی ندارند و نمی‌توانند از طریق سامانه ثبت نام کنند، با مراجعه حضوری به قسمت پذیرش ما ثبت نام می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی