بازدید 12530
۱
نتایج یک نظرسنجی نشان داد

نارضایتی ۶۵ درصدی مخاطبان از شبکه شاد

نتایج این بررسی نشان داد؛ ۴۴.۴ درصد پاسخگویان معتقدند نرم افزار شاد «اصلا» مشکلات آموزشی دانش آموزان را در دوران کرونا رفع نکرده است. ۲۶.۵ درصد بیان کردند نرم افزار شاد به میزان «کم» توانسته مشکلات آموزشی دانش آموزان را رفع کند.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 09 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، همزمان با بازگشایی مدارس نتایج یک افکارسنجی آنلاین نشان می‌دهد: بسیاری از پاسخگویان شرکت کننده در این افکارسنجی خواستار رفع مشکلات سیستم آموزشی آنلاین و تقویت آن برای برقراری ارتباط آسان‌تر دانش آموزان با آن در دوران کرونا شده اند.

پس از شیوع کووید ۱۹ و غیر حضوری شدن مدارس، نرم افزار شاد به عنوان بستر آموزشی کلاس‌های آنلاین از سوی وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شد تا دانش آموزان و معلمان بتوانند در بستری امن و یکپارچه با هم در ارتباط باشند. این برنامه به دلیل ابتدای راه بودن مشکلاتی را برای دانش آموزان و معلمان به دنبال داشت که به مرور زمان این مشکلات برطرف گردید.

بر این اساس، درصدد برآمدیم تا نظرات مردم را در مورد «نرم افزار شاد» جویا شویم؛ در این راستا ایرنا نظرسنجی آنلاین هفتگی خود را به این موضوع اختصاص داد و از مخاطبان خود خواست تا در این مورد اعلام نظر کنند. پرسش‌های این نظرسنجی در روز‌های ۴ تا ۱۴ مهرماه سال جاری روی سایت قرار گرفت و بیش از ۱۰ هزار نفر در این نظرسنجی آنلاین شرکت کردند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افکارسنجی آنلاین خود از مخاطبانش خواست تا اعلام کنند که تا چه میزان از برنامه شاد به عنوان بستر کلاس‌های آنلاین فرزندانشان رضایت دارند؟ ۴۵.۵ درصد پاسخگویان برای میزان رضایت خود گزینه «اصلا» و ۱۹.۴ درصد گزینه «کم» را انتخاب کردند. ۱۸.۶ درصد نیز میزان رضایت خود از این برنامه را «تاحدی» و ۱۶.۵ درصد نیز «زیاد» اعلام کردند.

همچنین نتایج این بررسی نشان داد؛ ۴۴.۴ درصد پاسخگویان معتقدند این نرم افزار (شاد) «اصلا» مشکلات آموزشی دانش آموزان را در دوران کرونا رفع نکرده است. ۲۶.۵ درصد بیان کردند نرم افزار شاد به میزان «کم» توانسته مشکلات آموزشی دانش آموزان را رفع کند. ۱۸.۱ درصد نیز این میزان را «تاحدی» و ۱۱ درصد «زیاد» اعلام کردند.

در این نظرسنجی ۴ سوال؛ ۱- در دوران تحصیل غیرحضوری و کلاس‌های آنلاین، فرزند شما از چه نرم افزاری برای حضور در کلاس‌ها بهره برده است؟ ۲- تا چه میزان از برنامه شاد به عنوان بستر کلاس‌های آنلاین فرزندانتان رضایت دارید؟ ۳- برنامه شاد تا چه اندازه توانسته است مشکلات آموزشی دانش آموزان را در دوران کرونا رفع کند؟ ۴ –برای نصب یا استفاده از برنامه شاد تا چه اندازه با مشکل مواجه شده اید؟ مطرح شد.

در پاسخ به سوال؛ در دوران تحصیل غیرحضوری و کلاس‌های آنلاین، فرزند شما از چه نرم افزاری برای حضور در کلاس‌ها بهره برده است؟ نرم افزار «واتساپ» با ۳۹.۱درصد، «برنامه شاد» با ۳۶.۹ درصد، «سایر برنامه‌ها» با ۲۴ درصد از سوی مخاطبان انتخاب شده است.

همچنین در پاسخ به سوال؛ برای نصب یا استفاده از برنامه شاد تا چه اندازه با مشکل مواجه شده اید؟ ۴۱.۸ درصد پاسخگویان گزینه «زیاد»، ۱۸.۴ درصد «تاحدی»، ۱۹.۷ درصد «کم» و ۲۰.۱ درصد گزینه «اصلا» را انتخاب کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
اصلا مشکلی وجود نداشت که بخواهد حلش کند . واتس آپ بود و هنوز هم وقتی شاد اذیت می کند معلمان محترم به آن رجوع می کنند .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان