بازدید 4376

شروع مدارس و خرید میز تحریر یا کامپیتور برای دانش آموزان!

در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های پرفروش‌ترین میز تحریرهای بازار را توضیح دهیم ، پس همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۸۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 09 October 2021

میز تحریر از مهمترین لوازم منزل و محل کار است و کاربرد بسیار زیادی دارد. با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از افراد برای انجام کارهای خود و شرکت در کلاس آنلاین مجبورند که ساعت‌ها پشت میز خود بنشینند. شرایط حاکی از آن است که دور کاری و کلاس‌های آنلاین دانش‌آموزان و دانشجویان همچنان ادامه خواهد داشت و استفاده از میز تحریر طراحان چیدمان آرک در ایجاد یک محیط امن و راحت برای این افراد نقش بسزایی دارد. اگر سری به بازار و فروشگاه‌های اینترنتی بزنید، مدل‌های مختلفی از میز کامپیوتر و تحریر را خواهید دید که از لحاظ رنگ، اندازه و جنس تنوع زیادی دارند. پیدا کردن میز مناسب از بین محصولات متنوع موجود در بازار به دقت زیادی نیاز دارد و محصولات با کیفیت معمولا پرفروش‌تر هستند.

شروع مدارس و خرید میز تحریر یا کامپیتور برای دانش آموزان!

میز تحریر چیست؟

به میزی که طراحی آن به منظور نوشتن و مطالعه کردن انجام شده است، میز تحریر یا میز کامپیوتر می‌گویند. ابعاد و اندازه این نوع میز نسبت به میزهای دیگر مقداری کوچک‌تر است. این میزها دارای کشوهایی هستند که لوازم‌التحریر و وسایل اضافی را در آن قرار می‌دهند و به شکلی طراحی شده‌اند که بتوان آن‌ها را در مقابل دیوار اتاق قراز داد. طراحی ارگونومی این میزها به گونه‌ای است که فرد هنگام نوشتن یا مطالعه بیشتر از 20 درجه به سمت پایین خم نشود. از این میزها هیچ وقت به عنوان میز کامپیوتر استفاده نمی‌شود، زیرا ابعاد کوچک آن‌ها برای قرار دادن کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن مناسب نیستند. اما از میز‌های کامپیوتر می‌توان به عنوان میز تحریر هم استفاده کرد. میز کامپیوتر معمولا بدون کشو و دارای محل مخصوص برای عبور سیم‌ها و کابل‌های کامپیوتر و محل مناسب برای قرارگیری کیس، کیبورد، موس و پرینتر است. به طور کلی در هنگام خرید انواع میز باید به چند نکته توجه داشته باشید. در ادامه مطلب نکات مهم در هنگام خرید میز تحریر چیدمان آرک را توضیح خواهیم داد.

در هنگام خرید میز تحریر به چه نکاتی باید توجه داشت؟

  • توجه به نوع طراحی

قبل از این که نسبت به خرید این محصول اقدام کنید، باید مشخص شود که چه کسی قرار است از آن استفاده کند. اولین نکته‌ هنگام خرید توجه به طراحی میز است. طراحی‌ میز تحریرها انواع مختلفی دارد که شامل میزهای تاشو، با فریم، میزهای نیکمتی، میزهای کنسولی و میزهای مدرن است. انواع فریم‌دار مدرن، زیبا و مینیمال هستند و برای قرار دادن در مکان‌های کوچک کاربرد دارند. میز نیمکتی مقاومت بالایی دارد و در کنار دیوار قرار داده می‌شود. میز کنسولی طراحی کلاسیک دارد و برای مکان‌های کوچک گزینه مناسبی به شمار می‌رود‌. به میزهای مدرن میز منحنی و ال‌دی نیز می‌گویند. طراحان چیدمان آرک همواره زیباترین طرح‌ها را برای ساخت محصولات خود ارائه می‌دهند.

  • توجه به اندازه و ابعاد

ابعاد میز تحریر چیدمان ارک یکی دیگر از نکاتی است که به هنگام خرید مورد توجه قرار می‌گیرد. برای اتاق کودک میزهایی با عرض 80 سانتی‌متر مناسب هستند. از این میزها به عنوان میز لپ‌تاپ هم استفاده می‌شود‌. میزهای 120 سانتی‌متری برای استفاده اداری و مدیریتی کاربرد دارند. علاوه بر ابعاد ارتفاع میز را نیز مدنظر داشته باشید. ارتفاع باید به اندازه‌ای باشد که هنگام نشستن پشت آن به دست و شانه شما فشار وارد نشود و دست‌ها روی میز قرار گیرد. بازو و مچ دست باید با زاویه 110 درجه و در یک راستا قرار گیرند. اگر ارتفاع میز کم باشد، دست به طرف پایین آویزان شده و فرد خسته می‌شود. بلند بودن ارتفاع میز نیز درد شانه و کتف را به همراه دارد.‌

شروع مدارس و خرید میز تحریر یا کامپیتور برای دانش آموزان!

  • توجه به جنس متریال

جنس متریال نکته دیگریست که برای بسیار از خریداران اهمیت دارد. هر یک از متریال‌های به کار رفته در ساخت میز تحریر مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از متریال‌های به کار رفته چوب است و برای افزایش زیبایی ظاهری این نوع میز از روکش ملچ و راش استفاده می‌شود‌‌. قیمت میزهای چوبی ساخته شده از بلوط و  کاج گران است اما دوام و کیفیت بالایی دارند، خراش بر نمی‌دارند و نگهداری از آن‌ها آسان است. میزهای ساخته شده از MDF  نسبت به انواع چوبی قیمت‌ مناسب‌تری دارند و به دلیل ضد خش بودن برای دانش‌آموزان گزینه بسیار مناسبی هستند.‌ وجود لایه روکش pvc با افزایش مقاومت میزهای MDF باعث می‌شود که رد ماژیک وخودکار به سادگی از روی آن‌ها تمیز شود‌. در ساخت بعضی از میزها به طور ترکیبی از متریال‌هایی مانند چوب، شیشه و فلز استفاده می‌شود. میزهای تحریر ترکیبی طرفداران زیادی دارند.

  • توجه به ارگونومی

نکته‌ی دیگری که برای اکثر خریداران مبلمان اداری مهم است، توجه به ارگونومی میز تحریر است. ارتفاع مناسب، محفظه، وجود قفسه، کتابخانه و کمد با ارگونومی میز مرتبط هستند. وجود یک کشو در میز لازم است تا وسایل ضروری و لوازم‌التحریر در آن قرار گیرد. اکثر افراد به دلیل زندگی آپارتمانشینی به دنبال خرید وسایل چند منظوره هستند. میزهای قفسه‌دار برای این افراد مناسب است تا کتاب‌ها و وسایل خود را داخل قفسه قرار دهند. میزهای کتابخانه‌دار و کمددار برای اتاق کار بزرگسالان و اتاق کودک کاربرد دارند.

  • توجه به خدمات پس از فروش

یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید انواع میز تحریر داشتن ویژگی خدمات پس از فروش است‌. میزهایی که خریداری می‌کنید حتما باید دارای گارانتی یا ضمانتنامه باشند. گارانتی باید طوری تنظیم شود که همه گزینه‌های آن به نفع مشتری باشد. در خدمات پس از فروش بهتر است مورد پس دادن محصول در زمان مشخص وجود داشته باشد تا در صورت وجود عیب و ایراد یا متناسب نبود ابعاد میز با اتاق یا اداره بتوان محصول را پس داد. البته این مورد در فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر استفاده می‌شود زیرا مشتری فقط عکس محصول را دیده است. تعویض میز یکی دیگر از موارد خدمات پس از فروش به شمار می‌رود. برخی از فروشگاه‌ها زمانی را تعیین می‌کنند تا مشتری در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده، آن را با محصول دیگری تعویض کند.

  • توجه به قیمت

قیمت یک عامل بسیار تاثیرگذار در انتخاب میز تحریر است. همه افراد برای خرید مبلمان اداری و میز تحریر به میزان بودجه خود توجه زیادی می‌کنند. این محصولات از لحاظ قیمت تنوع زیادی دارند. با تعیین بودجه تعداد انتخاب‌های شما محدودتر شده و راحت‌تر می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. پرفروش‌ترین میزها معمولا قیمت مناسب‌تری دارند و با اکثر سبک‌های دکوراسیون همخوانی دارند‌.

  • داشتن قابلیت جابه‌جایی

اگر جزء افرادی هستید که به صورت مرتب محل سکونت خود را تعویض می‌کنید، باید به سراغ خرید ‌میز‌های تحریری بروید که به دلیل داشتن چرخ در پایه‌ها قابلیت جابه‌جایی دارند و وزن آن‌ها نسبتا کم است. این میزها را به راحتی می‌توان مونتاژ کرد و به ابزار خاص یا افراد متخصص نیاز ندارند.

خرید بهترین میز تحریر و میز کامپیوتر از فروشگاه طراحان چیدمان آرک

شروع مدارس و خرید میز تحریر یا کامپیتور برای دانش آموزان!

برای خرید بهترین مبلمان اداری، میز کامپیوتر و میزهای تحریر باکیفیت به فروشگاه طراحان چیدمان آرک با آدرس اینترنتی https://moblemanarc.com مراجعه کنید. شرکت طراحان چیدمان آرک با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و فروش مبلمان اداری از سال 98 نیز فروش اینترنتی محصولات خود را آغاز کرده است. محصولات این شرکت علاوه بر زیبایی و تنوع بالا قیمت بسیار مناسبی دارند و در ساخت آن‌ها باکیفیت‌ترین متریال‌ها به کار رفته است. با مراجعه به سایت این فروشگاه می‌توانید اطلاع کافی از قیمت‌ها به دست آورید و محصول مناسب با بودجه خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل