بازدید 137164

لیست انتصابات در دولت رئیسی + جدول/ مدیران دولت سیزدهم را بهتر بشناسید

با مشغول شدن وزیران مد نظر رئیس جمهور در وزارتخانه ها، انجام تغییرات در وزارتخانه ها هم آنطور که باید و شاید با سرعت صورت نگرفته است. گفته می شود یکی از دلایل ریتم آهسته تغییرات در بدنه دولت، تاکید رئیس جمهور بر انجام تمامی بررسی های لازم و اخذ تائیدیه های مورد نیاز برای افرادی است که بکار گرفته می شوند، اما بهرحال انتظارات مردم از دولت بالاست...
کد خبر: ۱۰۸۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 07 October 2021

لیست انتصابات در دولت رئیسی + جدول/ مدیران دولت سیزدهم را بهتر بشناسید

28 مرداد ماه سال 1400 دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران با مشارکت نزدیک به 50 درصد مردم در انتخابات برگزیده شد. سید «ابراهیم رئیسی» در رقابت با سایر کاندیدها توانست اکثریت آرا (بیش از 60 درصد) را کسب کرده و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران لقب بگیرد. او در حالی دولت را به دست گرفت که مشکلات اقتصادی زیادی گریبانگیر مردم است و در حوزه بین الملل هم مسائل و موضوعات ناشی از توافق هسته ای (برجام) همچنان لاینحل مانده است.

به گزارش «تابناک»، رئیسی چه در جریان مبارزات انتخاباتی و چه پس از پیروزی همواره با امیدواری از حل مشکلات سخن گفته است و برای آشنایی بیشتر با آنچه گریبانگیر مردم است، خیلی زود سفرهای استانی خود را در روزهای تعطیل (پنج شنبه و جمعه) آغاز کرده است، اما نکته ای که باعث بروز برخی انتقادات به او و دولتش شده، عدم انجام تغییرات سریع برای ایجاد هماهنگی در بخش های مختلف دولت است.

دولت سیزدهم در روز سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به صورت رسمی تشکیل شد. تشکیل شد. مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی نیز در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد. مهمانانی از ۷۲ کشور و چندین نهاد بین‌المللی و منطقه‌ای و از رهبران دینی و رؤسای جمهور کشورهای مختلف از جمله رؤسای جمهور عراق و افغانستان، نخست‌وزیران ارمنستان و الجزایر، محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک، بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان و شیخ نعیم قاسم، قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان و انریکه مورا، قائم مقام مسئول روابط خارجی اتحادیه اروپا در این مراسم حضور یافتند.

پس از آن و با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر معرفی سریع تر کابینه به مجلس آنطور که انتظار می رفت رئیس جمهور در مراسم تحلیف کابینه را معرفی نکرد و پس از آن هم چندین بار موضوع معرفی وزیران پیشنهادی به مجلس به تاخیر افتاد تا اینکه در نهایت وزیران پیشنهادی بعد از چند رفت و برگشت به پارلمان معرفی شدند و مجلس هم با همراهی تام تنها به یک وزیر پیشنهادی (باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش) رأی نداد.

با مشغول شدن وزیران مد نظر رئیس جمهور در وزارتخانه ها، انجام تغییرات در وزارتخانه ها هم آنطور که باید و شاید با سرعت صورت نگرفته است. گفته می شود یکی از دلایل ریتم آهسته تغییرات در بدنه دولت، تاکید رئیس جمهور بر انجام تمامی بررسی های لازم و اخذ تائیدیه های مورد نیاز برای افرادی است که بکار گرفته می شوند، اما بهرحال انتظارات مردم از دولت بالاست و سید ابراهیم رئیسی باید به این نکته نیز توجه داشته باشد.

لیست انتصابات صورت گرفته در دولت سیزدهم را اینجا می توانید مشاهده کنید.

لیست مدیران رئیسی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۹۳
خوشحالم رای ندادم
حتی رای باطله هم ندادم

( از طرف یک ایرانی الاصل میهن پرست )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
همین بس که وزیرش عبدالهیان و قاسمی هستش یکی هنرش تهدید به نشون ندادن فیلم کره ای میشه و اون یکم معاینه چشمی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
نصف عمرت فنا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
خو به ما چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
بنده استاندار یزد را از قدیم زمانی که در دانشگاه در رشته جغرافیا درس میخوند میشناسم. حتی باورش هم برام سخته چطور یک چنین شخصی استاندار شد.
بقیه پیشکش
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
من با چند نفر از این لیست آشنایی کامل دارم انتخاب ایشان برای خود من واقعا جای تعجب بود و کلا از این دولت دل سرد شدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عده ايي منتظرند كه با كارشكني در دولت سيزدهم دوباره به قدرت برگردند. ئكور خوندند. اين تز آنها تنها در دو سال آخر دولت احمدي نژاد جواب داد.
بهتر بود بجای لیست دولت می نوشتید لیست هیات علمی دانشگاه امام صادق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
رییسی قول صریح و شفاف داده بود

که از همه سلایق و افکار و نگرش های سیاسی و فقط بر

اساس شایستگی شان انتصاب کنند !!!!!؟؟

ولی متاسفانه، فقط از یک جناح خاص!؟

و تنها اکثرا فقط از یک جمع دانشگاهی امام صادق

مسولانی اکثرا صفر کیلومتر و نپخته ، انتخاب کردند
رئیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خدا را شاکریم که با آمدن رئیسی تخم مرغ ارزان شده دلار که با خاک کوچه یکسان شده روغن ماشین مفت و فراوان شده دامداران آغا شدند لبنیات فت و فراوان و ارزان شده تازه اکسیژن از نوع تنفسی ارزان شده در بیابان رایگان هواخوری میشه کرد والی آخر تا چند روز دیگر آفتاب گرفتن هم آزاد ورایگان خواهد شدهیچ نگران بعد از مرگ نباشید.
بسیار جالب بود حتی بک خانم هم در لیست نبود، بعنی هیچ خانمی لیاقت نداشت که در این لیست باشد؟ مطمئن باشید این دولت هم با این شروع، کار زیادی پیش نمیبرد.در کانادا بیشتر مسئولین و مدیران دولتی خانم هستند و این کشور یکی از اقتصاد های بزرگ دنیا است.
نکته مهم در مورد مدیران خانم:آیا تا بحال شنیده اید یک خانم اختلاس کرده باشد، بکار بردن خانم ها در مشاغل مدیریتی می‌تواند از فساد اداری جلوگیری کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Portugal |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
اشتباه میکنید، اسم چند خانم بود در لیست. هر چند که نسبت زنان به مردان بسیار اندک بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
اره درست گفتی.. تاالان هیچ خانمی اختلاس نکرده چون مسئولیت مهمی بهشون ندادند.
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
لطفا بفرمایید چند وزیر زن در کابینه و مجلس کانادا هست؟ ثانیا 99 درصد پست های حساس از قدیم در همه جای دنیا دست آقایان بوده . ضمن اینکه رسیدگی به امورات اندرونی هم کمتر از پست ریاست نیست .س
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
قبل از ایراد و تخریب لطفا اطلاعات خود را بالا ببرید.
خانم های در لیست:لادن حیدری،زینب اختری،طاهره قیومی،مریم کارگر نجفی،مرجان کریمیان،فریده حق بین و...

بله زنان با فساد مالی هم داریم:مرجان شیخ اسلام،شبنم نعمت زاده،شیرین ن،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
این جمله ی آیا تا حالا شنیده اید یک خانم اختلاس کرده باشد تاریخ مصرفش تموم شده. همین حرف رو جناب روحانی گفته بودند که بعدش یک خانم اختلاس کرد و از کشور متواری شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
دختر نعمت زاده کثیف ترین اختلاس ها رو انجام داده تو ایران! زن ها آب ببینن شناگرهای بهتری هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
16:51
مطمئنم هیچ وقت خارج را ندیدی و اطلاعاتت از صدا و سیما یا امثال آن هست که دقیقا با جهت گیری وضعیت کشورهای دیگر را نشان می دهند. چطوری 99 درصد را به دست آوردی؟
این همه خانم نخست وزیر و رییس جمهور و صدر اعظم هستند. حتی در زمان ساسانیان کشور چند بار ملکه داشته.
شماها حتی تاریخ مملکت خودتون را هم نمی دونید بعد در مورد دنیا اظهار نظر می کنید.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
اشتباه میکنی دیگه! همین الان چند تا خانم هستند که زحمت کشیدند اختلاس کردند و تشریف بردند کانادا. بهتره بگم سهمشون رو از سفزره برداشتند و رفتند
هرچند درانتصاب اعضای کابینه سیزدهم شعارجوانگرایی مطرح شد ولی آقای رئیسی به این نکته توجه نکرد که معنای جوانگرایی سپردن وزارتخانه ها وسازمانهای مرکزی به افرادیکه اکثرا کوچکترین سابقه کاری در آنرانداشتندنبود. اعضای کابینه حسن کلید با تمام عیب وایرادهایشان اغلبشان دارای سابقه کاری طولانی درحوزه مسئولیتشان بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
نتیجه اون سوابق کاری طولانی رو الان داریم میبینیم
راستی زنگنه چند سال وزیر بود؟
خروجی مهم است
چهار سال بعد باید جوجه ها را شمرد
فعلا صبر می کنیم
آرزوی شکوفایی اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی اولین خواسته مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
آخرپائیز بعنی سه ماه دیگرجوجه هایتان رابشمارید
همه موفقیت های دولت ها به مبارزه آن دولت با مافیای فساد و اقتصاد بستگی داره

اگه این دولت نتواند فساد موجود را از بین ببرد شکست حتمی است

چنین اراده ای فعلا دیده نمیشه
لیست پا طلایی ها مملکت
رییس سازمان استاندارد (استاندار سابق خوزستان) چرا تغییر نکرد؟
قرار بود رئیسی گزارش بده چی شد
با توجه به ابرچالش های موجود در کشور که برای اولین بار با عدم شرکت اکثریت مردم در دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری همراه شده است (که همین عدم مشارکت خود گواه ناکارامدی این دو نهاد است .)

تشکیل دولت تمام اصولگرا و انتصاب افراد با تجربه و کاردان این جناح هم به صلاحشان نبود ، زیرا با علم به مشکلاتی که معیشت مردم را گرفتار کرده است ،در کوتاه مدت هیچ نیرویی توان بهبود امور را ندارد ،
زیرا رضایت مردم در گرو بهبود وضع اقتصادی است که خود آن منوط به فرجام برنامه هسته ای و در آخر این پرونده هم بخشی از تقابل ما با امریکاست ،
پس هیچ دولتی نمی تواند این چرخه را که هر ده سال ، ارزش پول ملی ما را ده برابر کاهش می دهد از بین ببرد ،

جدای همه این مسائل می بینیم که دولت جدید ، نه تنها در اصولگرایی انحصار یافته که در همان اصولگرایی هم دایره را حول دوستان رئیس جمهور محدود کرده اند ، از مدیران ارشد تا پایین ، فقط و فقط عده ای که با شخص ایشان در ارتباط بوده اند سمت گرفته اند ،
با این رویکرد ، یک استان را هم نمی شود اداره کرد ،
فعلا برنده این بازی کسانی بودند که در انتخابات شرکت نکردند ، دلمان برای میهن می سوزد ، اما حداقل وضع موجود را ناشی از انتخاب خود نمی دانیم
هنوز آموزش و پرورش وزیر ندارد. آنهایی هم که آوردند جمعی از دولت احمدی نژادند. چرا در این مملکت کادر سیاسی محدود به یک قبیله خاص است.
یعنی به نظر شما وقتی همه مدیران پیشین جاروب شدند دولت کامل می شود . یعنی یک مدیر توانمند در دولت گذشته نبوده است. در حالیکه بیشتر مدیران دولت روحانی اصولگرا بودند و تنها چهره شاخص اصلاح طلب آن دولت آقای جهانگیری بود. این همه نگاه جناحی باعث خسارت و تاسف است.
دوماهه از این دولت میگذره روز به روز گرانی بیشتر ميشه تازه امروزه 1400/7/15 تخم مرغ گرانتر شده
چهره هایی که باعث درد مردم میشند چرا عوض نمیکنید ؟ استاندار سابق خوزستان !
هیچ اتفاق روبه بهبودی رخ نخواهد داد . مشکل اساسی تر از اینهاست که با جابجایی چند نفر که همیشه هم بوده اند ، گشایشی حاصل شود.
خب البته من تا همین یکی دو ماه پیش به نحسی سیزده اعتقاد نداشتم اما حالا با این چینش وزرا فکر می کنم قطعا گریبانمون رو می گیره!!!!
دوره دوره امام صادقی ها هست!
اعضای کابینه حسن کلید قابل مقایسه با اعضای کابینه رئیس نیست
علت ریتم اهسته تغییرات فقط فقط اینست که ایشان در قوه قضاییه کار کردند نه در قوه مجریه که در دنیا فکر کنم سابقه نداشته باشدو هرچه هم انتخاب کردند توصیه این وانست انتظار معجزه حل مشکلات که دست چین یک عده به شدت شیفته و تشنه قدرت نباشید.
باید دید که آقایان در پست های قبلی موفق بوده اند و حالاتی بالاتری گرفته اند
یکی از یکی بی سواد تر ....
پر افتضاح ترین انتصابات 42 سال اخیر
انتصابات اکثرا از برادران نظامی، فارغ التصیلان دانشگاه های نظامی و حکومتی که اساسا از طریق کنکور مرسوم و معمول دانشجو نمیگیرند.
به عبارتی دیگر مدیرانی از چارک انتهایی هوش و استعداد را برای اداره کشور انتخاب کرده اند.
باید نشست به حال این ملت و کشور گریه کرد که این اکابری ها چه بلایی سر ملت خواهند آورد!!!
متاسفانه بوی سهم خواهی و به حق بودن در برخی انتصابات می آید و در هم تنیدگی افراد با سابقه بالا کمتر تغییر در تمام دولت دیده می شود. اگر آقایان با سوابق بالای ۳۰ و حدود۴۰ سال از بدنه جدا شوند هم فرهنگ لاکچری زندگی کردن و چند نسل ثروت باقی گذاشتن جمع خواهد شد و هم جایگزین آنان و حقوق بالای دریافتی‌شان حداقل ۷الی۱۰ نفر بر سر کار خواهند رفت. جناب آقای رئیسی و یا مشاورین محترم به نظرات مردم توجه نمایید.متشکرم
یا سپاه یا دانشگاه مهددوی کنی. این نیاز به لیست نداره
چرا‌ در ایران‌ از ظرفیت‌ مدیریتی‌ بانوان در کشور استفاده‌ نمیشود‌ ؟! خانها‌ اولا که نصف جمعیت‌ کشورند‌ ثانیا‌ از آنجاییکه ما مردها و زنها‌ از خانمها زاده میشیم‌ حق به گردن‌ ما دارند ثالثا خانمها‌ در کارشون‌ از مردها‌ جدی تر بوده و غالبا‌ اهل زد و بند هم نیستند‌ چرا نیاید در بین اینهمه وزیر‌ و معاون‌ وزیر‌ چهارتاشون‌ خانم‌ نباشند‌ ؟! مگر‌ اقایون‌ تا حال چه گلی بسر این پستهای مدیریتی که بهشون‌ واگذار شده زده اند حالا‌ ؟!
مردم انتظاراتشان خیلی رفته بالاخرابی ۱۶ساله رامگرمیشودیک شبه حل کردگام اول خیلی بخوبی برداشتن واکسینه کردن مردم واقعاباید دست مریضادگفت منتظرکامهای بزرگ دیگرباشید زودقضاوت کردن زودبه قضای رفتن منصفانه نیست هدف خدمت به مردم است واینان شبانه روزدارندزحمت میکشندلطفاصبرکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
خرابی چهل ساله رو چطور جبران می کنید؟
علی مطهری حتی اگه آروغ میزد سریع تابناک خبرش رو میرفت
تعجبه چند روزه از خبر مطهری در مورد نپذیرفتن الحاق جمهوری آذربایجان به ایران توسط هاشمی میگذره ولی تابناک به روی خودش هم نیاورده.
سایت انتخاب توی گوگل خبرش میاد ولی موقع باز کردن سایت نوشته صفحه مورد نظر یافت نشد.
اینم حال و روز رسانه های ما.
یکی از رمزهای موفقیت دولت های پیشرفته در حوامع توسعه یافته سواد فناوری مدیران و انعکاس آنی و سریع نقطه نظرات نخبگان جامع و مشکلات مردم به مدیران دولتی است در ضمن تا اونجا که عمر 54 ساله من یاد داره بر خلاف قرآن که فرموده کلام را بشنوید نه گوینده را در حکومت ما گوینده و جناحش را نگریستند نه کلام را
عزیزان بااین وضع اقتصادی وتحریمهاحضرت
فیل هم نمیتونه کاری پیش ببره بهتره به جناب
آقای رئیس جمهور زیاد گیر ندهیم تاکارخودش
رابکنه فعلا که تورم روبه رشد سریعیست خدا میدونه درآینده نزدیک چه وضعی خواهیم داشت تخم مرغ که حتما از ۵۰۰۰تومن عبور
خواهد کرد
ما فکر می کردیم جناب ریسی حرفی نو برای گفتن دارد این دولت که شد همان دولت احمدی نژاد که امتحانش را پس داده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
عمرت بر فناس که همچین فکرایی میکردی
احتمالا قول داده بودند از اقوام و مذاهب مختلف باشه.؟؟؟؟؟
چرا مدرک تحصیلی بیشترشون نیست.
بیشترشون هم که همشهری خودش هستن احتمالا. چه شود.
چند وقته که ایشان ریس جمهور شدند ولی تورم و گرانی بیشتر شده.. بیچاره مردم.
ببینید یک انتخاب اشتباه گذشتگان چه بلایی سر ملت آورد.
من نمیدانم چرا احساس می کنیم این کشور ارث بابای ما اصول گراهای خود خوانده است! بابا! آدم از اعضای هیات علمی و فارغ التحصیلان یک دانشگاه معلوم الحال و رادیکال در کابینه دولت کشور پهناور ایران اسلامی که مملو از فرهیتخگان و فرزانگان است یک نفر و یا در نهایت قحط الرجالی دو نفر استفاده می نماید نه اینکه اعضای کابینه را فقط به این جماعت خود رای، خودپسند، ازخود راضی و انحصارگرا اختصاص دهد از جناب آقای رئیسی چنین تصمیماتی بعید است و این نشانگر آن است که در مهندسی انتخابات از آقای رئیسی تعهد محکم گرفته اند که فقط اسم ریاست جمهوری را یدک بکشد و تصمیم گیری را به جریان پشت پرده واگذار نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
اتفاقا از جناب رییسی اصلا بعید نبود همچین انتخابهایی ایشان بینش و دید باز و وسیعی نسبت به مسایل داخلی و خارجی ندارد و طوطی وار هرچه اطرافیان بگویند تکرار می کند.
نکته مهم در مورد مدیران خانم:آیا تا بحال شنیده اید یک خانم اختلاس کرده باشد، بکار بردن خانم ها در مشاغل مدیریتی می‌تواند از فساد اداری جلوگیری کند.
خانم شش میلیارد یورویی کانادایی که یادتون هسن
کانادا جان
با سلام وقتی شما بعنوان رسانه مستقل و پرطرفدار نامی از سازمان ملی استاندارد که رییس آن بعنوان معاون رییس جمهر شناخته می شود ،نمی برید معلوم است که اقای شریعتی در این سازمان یکه تازی می کند و فردی مثل آقای محتشم رییس هیات فوتبال بوشهر را بعنوان مدیرکل استاندارد البرز منصوب می کند که خود سایت شما از آن در هفتم شهریور انتقاد می کند.خوب است بعنوان یک رسانه معتبر لیست انتصابات آقای شریعتی پس از انتخابات را ببینید تا مشاهده کنید جریان انحرافی و اصلاح طلبان عجب پناه گاه خوبی در استاندارد پیدا کرده اند که حتی رسانه ها هم نامی از آنها نمی برند.
متاسفانه انتخاب مدیران و معاونان فقط از لیست تعیین شده ایی است که همیشه فقط جاشون عوض میشه و نفرات جدید رو پس میزنند. در همه دولتهای گذشته همینطور بوده
این عقیل یارویسی چه سابقه ای داره؟
من آقای ریسی رو خیلی دوست دارم ولی فکر میکنم اگه ایشون سر جای خودشون میموندن ینی همون قوه قضاییه خیلی بهتر بود و آقای احمدی نژاد ریس جمهورمیشد خیلی بهتر بود
ملت کشور ما صاحب دارد غصه نخورید درست میشه
دوستان زودقضاوت نکنید. فرصت بدید...دعاکنیم موفق بشن چون واقعا مردم بریدن ...!!!
اشتباه میکنید، اسم چند خانم بود در لیست. هر چند که نسبت زنان به مردان بسیار اندک بود
توی لیست وزرا حتی یکنفر هم نیست
هستند خانم هایی که شاید صدها برابر تواناتر از این وزرا باشند که از تخصص آنها استفاده نشده است
طالبان گفته از خانم ها نیز در وزارت استفاده میکند؟!
به کوری چشم وطن فروشان افتخار می کنم رای به ایشان دادم بیش از دویست نفر را هم پای صندوق اوردم. بهترین کار ایشان این است که از وطن فروشان و مزدوران خارج تحصیل کرده در کابینه ندارد
همه با مدارک سفارشی ...
جناب آقای ریسی برخلاف ریسان جمهور پیشین اکثر افرادی که تشنهٔ‌ حضور در مدیریت کلان دولت بودند را گرد آورده و به همه منصبی داده است ؟‌تا عطش حکومتکردن آنان را فروکش نماید ؟‌ خدا کند که اینها سربلند از مسولیت خود بیرون آیند ؟،،،،
از اول انقلاب تا کنون حدود ۱۰۰۰ نفر هستند که دائم پست های دولتی و مجلس و لشکری بین آنها در چرخش است هشت سال عده ای رو می آیند و بقیه پشت پرده و هشت سال بعد پشت پرده ها رو آمده و روی کارها پشت پرده می روند؛؛ اگر هم کسی به این افراد بخواهد جدیدا اضافه شود یا باید بله قربان گو شود و یا مثل احمدی نژاد به حاشیه برود؛؛ والله که ما ملتی نفهم هستیم که حقمان است هر چه سرمان می آید.
ماشاالله چقدر دکتر ! آفتابه لگن هفت دست شام و نهار هیچ
۴۳درصد مشارکت شده نزدیک ۵۰ درصد ! از همان خط اول وارد چاخان شدی !
خداروشکر دارن کار میکنن دولت آقای رییسی
ان شالله به مشکلات مردم رسیدگی میکنن
با درود
هنوز دو ماه از دولتش نگدشته دلار ۳۸۰۰ تومن گرانتر شده‌ یعنی برابری میکند با بیش از یک سال روحانی بیش‌ از شانزده سال دولت احمدی نژاد بیش‌ از سی و دو سال دولت خاتمی و بیش‌ از هشتاد سال دولت هاشمی وبیش از دویست و چهل سال دولت موسوی و ریاست جمهوری آقای خامنه ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
از قياسش خنده آمد خلق را
دلم به حال رئیس جمهور این مملکت میسوزه ...
آخه میخای با این همه جهل و نادانی چه کار کنی...
اصلا چی تو دست تو هست...
من که نمیتونم ۳ نفر تو این کشور اداره کنم ، تو چطور میخای این کشور اداره کنی ؟؟؟
اصلا مگه کسی هست به حرف رئیس جمهور گوش کنه ؟!؟!
سلام آقای ریسی عزیز ریس جمهور محترم چند ساله که میگین فاز دوم یارانه ها اجرایی میشه پس چرا اجرایی نشد چرا ماشین پراید را کردین 73میلیون باز امروز قیمت ها رفت قیمت اولش آیا این واقعا انصافه
واقعا 50 درصد شرکت کردند ؟ :))))
در رقابت با سایر کاندیدها توانست اکثریت آرا (بیش از 60 درصد) را کسب کرده!
البته 60 درصدی که سایرین به بهانه پست های خوب مثل شهرداری و بنیاد مستضعفان و ....کنار کشیدن! و صد البته 60 درصد از 40 درصد واجدین رای دادن یعنی اکثریت آرای اقلیت 24 درصدی کل مردم که با قدرت شرکت کرده بودن!
آقای رئیس جمهوربایدجلوی تورم وگرانی روبگیره.4ماهه اومده دلاررفت۲۸تومن شد.تخم مرغ گران شد.همه چیزگران شد.ای خداچراآه مردم بی گناه به جایی نمیرسه
ای دولت اینه ..احمدی نژاد..وکمیته امداد..ودانشگاه امام صادق..وستاد اجرایی امام میباشد وبس..قول میدهم موفق نمی شوند..خواهید دید..ولی من دعا میکنم موفق بشند
قبل از ایراد و تخریب لطفا اطلاعات خود را بالا ببرید.
خانم های در لیست:لادن حیدری،زینب اختری،طاهره قیومی،مریم کارگر نجفی،مرجان کریمیان،فریده حق بین و...

بله زنان با فساد مالی هم داریم:مرجان شیخ اسلام،شبنم نعمت زاده،شیرین ن،
با سلام
جهت اطلاع شما دوست عزیز از ۱۷۸ نفر چند نفر خانم هستند خودت محاسبه کن چند در صد می‌شوند
فقط دو نفر خانم آن هم نجومی نیست، حالا چند نفر آقا داریم
آیا تبیین واقعیت تخریب است، در ضمن بک خانم وزیر هم نداریم
جالب تر اینکه تعداد زیادی از یک دانشگاه هستند
امیدوارم متوجه مشکل شده باشید و بی دلیل ایراد بر واقعیت ها نگیرید.
دکتر حسن شیخ الاسلام ادم‌زحمت کشی است علیرغم فعالیت اداری یک مرغداری با ۳۶۰۰۰۰ مرغ در کنار باغ یکصد هکتاری حاج آقا حسینی معلم اخلاق در کردان کرج دارند که انرا هم با کمک اخوی اداره می‌کنند.
قبل از ایراد و تخریب لطفا اطلاعات خود را بالا ببرید.
خانم های در لیست:لادن حیدری،زینب اختری،طاهره قیومی،مریم کارگر نجفی،مرجان کریمیان،فریده حق بین
عجب دفاع جالبی بود از ۱۷۸ نفر چند نفر خانم هستند زیر ۴٪
از کل وزیران بک خانم هم نبود
حالا من تخریب می‌کنم با شما بد دفاع میکنی
در بین استانداران انتخاب شده کم سوادترین و کم تجربه ترین نفر استاندار هرمزگان آقای دوستی می باشد که با یه دوره مدیر پروژه ساخت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس شده استاندار هرمزگان ، استان هرمزگان با بیش از ۱۰۰۰ کلیومتر مرز دریایی و دارای صنایع بزرگی مثل پالایشگاه ، فولاد ،‌کشتی سازی ، بنادر ،‌ گمرکات ،‌ مناطق ویژه کیش و قشم (که شده محل رزق و روزی یه عده ای خاص از زمان تبدیل این جزایر به مناطق ویژه که هیچ سودی به هرمزگان نداشته فقط زیان هاش برای مردم این استان و سو د منفعتش برای دولتمردان ) و .... که این صنایع بزرگ حدود یه ۱۰ الی ۱۵ سالی هست که تبدیل شده به محل رانت دولتمران و مسئولین رده بالای سازمانها که در هر سرمایه گذاری در این صنایع سرمایه گذار یا بایستی باج بده یا ۱۰ تا ۲۰ درصد شریک این مسئولین بی لیاقت بشه و الی هیچ سرمایه گذاری صورت نمی گیرد. متاسفانه دستگاههای اطلاعات ، قضایی و بازرسی استان هرمزگان هم الحمدالله در خواب قرار دارند اگر وجدان بیدار هست خواهشا یه سری به سرمایه گذاری در حوزه فولاد ،‌احداث مخازن نفتی و منطقه ویژه شهید رجایی سری بزنید ببینید این بی وجدانها چه ها که نکردند.
متاسفانه در این ۴۲ دپسال که اسنانداران بسیاری آمده بندر عباس و رفته به جزء آقای مقتدایی که یه کمی فعال بود و یه کارهای هم کرد که توی ذهن مردم مونده بقیه استانداران فقط و فقط و فقط اتوبوسی نیرو از هم ولایتی های خودشون آوردن بندر عباس و در این صنایع در همه زمینه ها مشغول کرده اند از پیمانکار پاسازی، فضای سبز،‌رستوان همیجور بگیر برو بالا انجام داده امد و مردم استان هرمزگان در در اطراف بندر عباس سکونت دارد فقیر و فقیرتر شده اند.
زمان و تجربه ثابت کرده که هر استانداری آمده بندر عباس فکر و ذهنش فقط همین ۴ تا صنایع غرب بندر عباس هست که چجوری بتونه فک و فامیل هاش تزریق کنه توی این صنایع و باز هم تجربه ثابت کرده که یکی از این افراد همین آقای دوستی است که در زمان ساخت پالایشگاه چطور این همه نیرو از شهر خودشون توی این شرکت مشغول بکار شده اند
ما مردم هرمزگان که ۴۲ سال صبر کردیم این آقایون آمد و رفتند کاسبی برا خودشون راه انداختن و... این هم روش
والسلام
چیزی که من از تابناک فهمیدم اینه که
1- به دنبال نا امید کردن مردم هست. با این که رئیسش در دولت مسئولیت گرفته
2- بیشتر نظرات غربگراها را منتشر می کند.
3- به احتمال قریب به یقین تعداد لایک ها دست خودشان است....
از اين افراد با اين سابقه و رزومه و تجربه انتظاري نميتوان داشت ، اين بود معني گرايشهاي مختلف و نخبه سالاري ؟
از اين افراد با اين سابقه و رزومه و تجربه انتظاري نميتوان داشت ، اين بود معني گرايشهاي مختلف و نخبه سالاري
اکثریت دکتری دارند و اگر اینها با دود چراغ مدرک گرفته باشند علیرغم مشکلات فراوان اقتصادی که بیشتر نتیجه تحریم ها است تا ضعف مدیریت سابق تا حدی می‌توانند مشکلات را حل کنند و نه کامل و نمیبایستی انتظار شق القمر از آنها داشت چون دکتری دارند و بر کرداندن اقتصاد بر روی ریل زمان بر است و شاید چندین سال طول بکشد.سرمایه داران کلان نیز میبایستی کمک کنند.
به کوری چشم وطن فروشان افتخار می کنم رای به ایشان دادم بیش از دویست نفر را هم پای صندوق اوردم. بهترین کار ایشان این است که از وطن فروشان و مزدوران خارج تحصیل کرده در کابینه ندارد
افتخار کن از بردن دویست نفر پای صندوق، خارج نشینان مزدور نیستند، شما بهتر است کمی مطالعات خود را بیشتر کنی، همین خارج رفته ها وقتی مریض میشوید شما را معالجه می‌کنند، همین خارج تحصیل کرده ها علم و دانش را در کشور توسعه دادند، همین وزرا هم خیلی هایشان خارج تحصیل کرده اند، حسادت خوب نیست ،بجای آن معرفت خود را بالا ببر.
نکات بسیار جالب در لیست:
۱- خیلی از افراد سید هستند
۲- فقط سه نفر اسم ایرانی داشتند
۳- اکثر افراد ناشناخته بودند
۴-اکثرا افراد فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق بودند
۵-اکثرا دارای مدارج دکتری بودند
۶-از رقبای رئیسی در انتخابات فقط سعید محمد در لیست است
۷- از اصلاح طلبان در لیست خبری نبود
۸-از اهل سنت کسی حضور نداشت
۹- فقط یک‌ کرد شیعه در لیست بود
۱۰- تعداد خانم ها زیر ۴٪ بود
پس چه وقتی کلیه مدیران دوره بی تدبیری ونلامیدی جابجامیش شمازابخدابه عملکردهای ایندسته ازمدیران خاصه نوبخت ومنصوبانش دربودجه استانهای شمالی حتما حتما حتما رسیدگی کنیدنذاریدمفت دربروند
متاسفانه بسياری مفهوم جوانگرایی را درست درک نکرده‌اند، جوانگرایی این نیست که آدم‌های فاقد تجربه کافی در اداره یک سازمان را مدیر ارشد آن کنی بلکه باید فرصت رشد جوانان را با طی سلسله مراتب فراهم کرد.
دولت شرکت سهامی نیست که با هر تفکری به افراد پست داده شود بلکه هر دولتی باید هم فکران خود را با توجه به دو شاخص توانمندی و تجربه ، تعهد و تخصص انتخاب کند. انتخاب افرادی که هنرشان تحصیل یا تدریس در دانشگاه خاصی است قطعا راه به جایی نخواهد برد.
بیش لز سی سال دولت دست اصلاخات واصولگرا بوده وسپاه دست انقلابی ها میبینیم در عمل قدرت نظامی ایران که دست انقلابی ها بوده رتبه سوم وچهارم در جهان هست ولی دولت ما که دست جناحها بوده در تمام زمینه در پایین ترین رده قرار گرفته وهمه مردم اصلاحاتی ها فقط دروغ به خورد مردم می دادند الان که اولین سال دولت انقلابی بعد از 32 سال هست متاسفانه همان دروغگوها واصلاحاتی ها و...... از همه طرف حمله میکنند وبا حرف های دروغ پراکنی قصد جلوگیری از پیشرفت کار دارند
ایا ندیدید دولت اصلاحاتی طی ده سال دلار را از 2800تومن به 29000تومن رسوند ولی سپاه انقلابی در رتبه نظامی از 130به رتبه 6دست پیدا کرد
متاسفانه عده ای با دروغ پراکنی قصد ضربه زدن به حکومت ونظام دارند وواقعیتها را با دروغ قصد مخفی کردن دارند که زهی خیال باطل
لطفا بفرمایید چند وزیر زن در کابینه و مجلس کانادا هست؟ ثانیا 99 درصد پست های حساس از قدیم در همه جای دنیا دست آقایان بوده . ضمن اینکه رسیدگی به امورات اندرونی هم کمتر از پست ریاست نیست
در کانادا نصف کابینه خانم هستند حتی یکی از وزرا آفغانی است
چند تا وزیر هندی هم داریم
بله حالا که بارش به منزل رسید به مردم میگه صبر کنید باشه چهار سال دیگه صبر میکنیم نه،نه هشت سال صبر میکنیم.این فرا جناحی واقعا که با این دروغ های شاخدار
الصبر مفتاح الفرج
متاسفانه کسانی که از این وضعیت ابراز خوشحالی می کنند راضی هستند که مردم در مشکلات وسختی باشند ولی چون رای ندادند وطرفدار گروه دیگری می باشند اتفاقات خوبی برای خود ودیگران ایجاد نشود از آقای رییسی و سایر مدیران ارشد در وزارتخانه ها , نهادها , سازمانها تقاضا داریم چنانچه نیاز به تغییرات در پست های زیر مجموعه وجود دارد با سرعت بیشتری اقدام تا سریعتر درخصوص مشکلات راهکارهای مناسب و تصمیمات کارشناسی وقابل اقدامی انجام پذیرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر