بازدید 5978

قیمت دلار در بازار امروز چهارشنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰/ شاخص ارزی رشد کرد

فعالان بازار ارز در پنجمین روز هفته، شاهد رشد نرخ دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور بودند. این در حالی است که در بازار آزاد، بهای دلار با افت در ساعات پایانی همراه شده بود.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ 06 October 2021
فعالان بازار ارز در پنجمین روز هفته، شاهد رشد نرخ دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور بودند. این در حالی است که در بازار آزاد، بهای دلار با افت در ساعات پایانی همراه شده بود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (چهارشنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۷۱۰۲ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۷۶۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز دوشنبه، ۱۷۰ تومان گران‌تر شده است.


همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۳۱۳۸۳ تومان از مردم خریداری و در مقابل با رشد ۱۰۱ تومانی نسبت به روز قبل، به نرخ ۳۲۰۱۷ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی امروز (چهارشنبه چهاردهم مهرماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۱ ارز افزایش و ۱۸ ارز کاهش یافت. نرخ رسمی و ۷ ارز هم بدون تغییر باقی ماند.

امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۷ هزار و ۲۸۳ ریال و یورو ۴۸ هزار و ۷۶۰ ریال ارزش‌گذاری شد. بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۳۰۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۱۲ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۲۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۵۵۶ ریال، روپیه هند ۵۶۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۲۵۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۶۰۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج هزار و ۳۹۶ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۴۳۲ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۲۷۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۰۴ ریال، لیر ترکیه ۴ هزار و ۷۲۹ ریال، روبل روسیه ۵۸۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۷ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۶۳۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۶۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۰۴ ریال، کیات میانمار ۲۳ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۵۶ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۹۰ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۲۳۱ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۱۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۴ هزار و ۱۹۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۲ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۴۱۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۷۶ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۳۹۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۸۰۷ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۹۹۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۰۹ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۵ ریال قیمت خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل