بازدید 7546
۲

تصادف خونین خودرو سواری با آمبولانس

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دماوند از برخورد یک خودرو برلیانس با آمبولانس در سربندان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۲ مصدوم و ۲ فوتی بر جا گذاشته است.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 03 October 2021

به گزارش «تابناک»، عبدالرحمن رزمگه شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، از برخورد یک خودرو برلیانس با آمبولانس در سربندان خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ۱۲ مصدوم بر جا گذاشته است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: عصر امروز شنبه دهم مهرماه یک دستگاه خودرو تیبا در محور فیروزکوه به دماوند محدوده سربندان با عابر پیاده برخورد کرد که بلافاصله با اعلام گزارش به سامانه ۱۱۵، عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رزمگه گفت: با حضور جمعیت ۱۵۰ نفری تماشاچی در محله حادثه، متأسفانه آمبولانس امدادرسانی که در حاشیه جاده استقرار داشت، ناگهانی یک دستگاه خودرو برلیانس با آمبولانس برخورد و سبب واژگونی خودرو امدادی شد که در این راستا، دو امدادگر مجروح شدند.

وی عنوان داشت: بر اثر تصادف خودرو برلیانس با آمبولانس و واژگونی خودرو بر روی افراد حاضر در صحنه تعدادی مصدوم و فوت شدند که مصدومان این حادثه توسط اورژانس امدادرسانی شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند گفت: در این حادثه، دو نفر از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ نیز آسیب و صدمات جانی دیدند و بر اساس آمار اعلام شده، ۲ نفر فوت و ۱۲ نفر مصدوم شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
این هم یکی دیگر از عجایب دنیا که فقط در جمهوری اسلامی می توان دید
لذت تماشای حادثه برای ما ایرانیها تمامی ندارد حتی به قیمت جانمان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست