بازدید 13836
کوهساری مطرح کرد:

انتقاد از رقم نجومی قبوض برق مشترکان خانگی

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس به دغدغه جدید مردم در خصوص رقم بالای قبوض برق مشترکان خانگی اشاره کرد و گفت: رقم نجومی قبض برق با وجود قطعی‌ روزانه ۵ الی ۷ ساعت برای مشترکین خانگی در روستاها و شهرهای کم جمعیت غیر قابل قبول بوده و وزارت نیرو باید در این خصوص توضیح دهد.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 02 October 2021

به گزارش تابناک، غلامعلی کوهساری در گفت و گو با خانه ملت به دغدغه جدید مردم در خصوص رقم بالای قبوض برق مشترکین خانگی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر گزارش‌هایی از ارقام نجومی و بسیار زیاد قبوض برق خانگی در بسیاری نقاط کشور از جمله استان گلستان و شهرهای آزادشهر و رامیان دریافت کردیم. شماری از شهروندان حوزه انتخابیه بنده قبوضی را ارسال کردند که ارقام آن عجیب و غیر قابل باور بود، ارقامی همچون 4 میلیون و 500 هزار تومان، یک الی دو میلیون تومان، آن هم برای خانواده های کم جمعیت در روستاها و شهرهای کوچک با مصرف حداقلی و بدون بدهی به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عنوان می‌شود که این ارقام برای مشترکین پرمصرف لحاظ شده است در حالی که این چنین نبوده لذا حتما باید میزان مصرف دقیق آنها مشخص شود چرا که در تابستان با وجود گرمای بسیار زیاد در ساعات پیک مصرف، شاهد قطعی‌های 5 الی 7 ساعته در روز بودیم. اگر چه امسال گرما بیش از سال گذشته بود اما افزایش 10 برابری قبوض غیر قابل قبول است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: علل ارقام عجیب و نجومی قبوض مشترکین خانگی را از مسئولان مربوطه نظیر معاون توانیر وزارت نیرو و مدیر عامل توزیع برق استان گلستان پیگیر شدم اما توضیح قانع کننده ای نداشتند. از این رو وزارت نیرو حتما باید در این خصوص شفاف‌سازی کرده و به مردم توضیح دهد و در صورت احجاف حقوق مردم که قطعاً هم همینطور است، مبلغ اضافی دریافت شده باید به حساب مشترکین بازگردد و تنها با یک عذر خواهی مسئله خاتمه پیدا نکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۱
قبض ما نسبت به متوسط مصرف سه سال گذشته برای امسال 245% افزایش داشت و با پیگیری از اداره برق منطقه گفت تابستان گرمی بوده ! بیشتر مصرف کردید !!
این از برکات حذف قبض است که هر بلیط میخواهند سر مردم بیاور ند وهیچکس سر در نیاوردن تا قبل از انتخابات مصارف کم را رایگان اعلام میکردند این بود رایگان خود من که مصرف آب 6 متر مکعب بوده را 19 متر مکعب اعلام واسطه ام اس دادند در صورتی که عکسها ارسال شده کنتور آب در 2 مرحله 6 متر مکعب بود تازه اخطار مصرف هم دادند واکثر موقع هم آب شهرک هیو قطع ویا فشار ندارد
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
علی آقا برادر عزیز متوجه شدت ناراحتی شما هستم ولی پیام شما خیلی غلط تایپی داره و فهمش رو سخت می کنه لطفا قبل از فشار دادن کلید ارسال خودت نظرت رو یک دور بخون بعد بفرست
سلام.برای من یک میلیون دویست و شش هزار تومان برای مصرف خانگی پول برق آمده در صورتی که مدت مشابه سال گذشته ششصد هزار تومان اومده بود.لطفا بگین به کی و کجا باید شکایت کنیم.
ما از نمایندگان مجلس و سازمان بازرسی خواهان بررسی دقیق این موضوع هستیم وزارت نیرو از جیب مردم میلیاردها تومان دزدی کرد خود من که جزو کم مصرفها هستم در این دوره مصرفم را حتی تا سی در صد نسبت به قبل کاهش داده بودم اما با کمال تعجب قبضی که برایم آمد حدود 130 در صد افزایش یافته بود در صورتی که باید کمتر از سری قبل می شد .
چندرغاز گذاشتن روی حقوق ها (نسبت به تورم شدید و مخصوصا اجاره منزل) آنوقت این وضع قبض ها ...پول برق که وحشتناک شده
قبض برق منزل من به یکباره چند برابر شده. من هم به نشانه اعتراض پرداخت نکردم. تا اصلاح نشه هم پرداخت نمیکنم.
در پنل اینترنت مخابرات بنده گزارش داده است از اول مهر تا 10 مهر روزانه میانگین 8 گیگ (بیشتر برای کلاس انلاین بچه ها ) مصرف شده که این مقدار اصلا قابل قبول نیست. مهم تر اینکه در روز 10 مهر پیغامک مبنی بر پایان حجم 480 گیگ میدهد. هر جور حساب میکنم نمیفهمم چرا میانگین روزی 8 گیگ در 10 روز جمعش میشود 480 گیگ ؟
از ماست که برماست ....
در استان اصفهان هم ارقام نجومی بود از خدا نمیترسید اینهمه ظلم میکنید
باز بغیریت این نماینده
نمایندگان اهواز رو ما ۴ سالی یبار رنگ و رخشون رو میبینیم
جالبه که هر چی تو سامانه برق من تلاش میکنم، قبض هم نمیده!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار