بازدید 7751

آزمایش کرونا در منزل

با شیوع اپیدمی ویروس کووید-19 جدید، آزمایش کرونا اهمیت یافته است، تا جایی که انجام بسیاری از کارها وابسته به انجام آزمایش کووید 19 خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 30 September 2021

آزمایش کرونا که در حال حاضر به دو شیوه قابل انجام است، موجب تشخیص بهتر ویروس کووید-19 از دیگر بیماری‌ها شده و کمک شایان توجهی به پزشکان می‌کند. بنابراین بدیهی است که آزمایشگاه‌های کل کشور تلاش می‌کنند تا این خدمات را به صورت ویژه ارائه نمایند و مراقب رفاه حال هم‌وطنان خود باشند.

آزمایش کرونا در منزل

مقابله با ویروس کووید 19 یک ضرورت است!

انسان‌ها برای حفظ سلامت خود در این روزهای کرونایی تمام تلاش خود را به کار می‌بندند و برای حضور در محل کار یا مجامع مختلف از ماسک استفاده می‌نمایند. ماسک زدن، اولین و مهم‌ترین لازمه‌ی مقابله با کرونا و جلوگیری از ابتلا به ویروس است، اما امکان مبتلا شدن علرغم استفاده از ماسک هم وجود دارد. عموم مردم جامعه سعی می‌کنند تا کمتر در فضاهای بسته و مجامع بزرگ حضور یابند، اما به ناچار می‌بایست به محل کار خود بروند. از طرفی بر اساس دستورالعمل مراکز اداری و کارخانجات مختلف، افراد دارای علائم می‌بایست آزمایش کرونا بدهند تا از سلامت خود اطمینان یابند. بنابراین امکان تست و آزمایش در محل کار برای کارمندان مراکز مختلف بسیار کمک کننده خواهد بود.

درباره آزمایش کرونا چه می‌دانید؟

تست PCR یا همان آزمایش کرونا برای افرادی که علائم این بیماری نظیر تب، بدن درد، سردرد، تنگی نفس، آبریزش بینی و.. را دارند ضروری خواهد بود. این تست که تنها در آزمایشگاه‌های معتبر کشور انجام می‌شود، بسیار دقیق بوده و متخصصان بر اساس عدد CT مندرج در نتیجه آزمایش شدت و ضعف کرونا را در بدن تشخیص می‌دهند. این آزمایش بر نمونه مخاط بینی و دهان انجام می‌شود و چنانچه عدد CT بالا باشد، درصد ویروس در بدن پایین بوده و چنانچه این عدد پایین باشد نشانگر بالا بودن شدت بیماری است.  

انجام تست کرونا در چه مواقعی الزامی است؟

این بیماری که به صورت یک اپیدمی جهانی برای کل مردم جهان استرس و اضطراب ایجاد کرده است، موجب شده که برخی از افراد نسبت به کوچیکترین علائم هم احساس نگرانی کنند. تست دادن در بسیاری از مواقع بنا به تشخیص پزشک ضرورت نخواهد داشت، در حالی که در موارد زیر یک ضرورت ویژه محسوب می‌شود:

  1. در صورتی که وجود علائم را در خود احساس کردید، علی‌رغم قرنطینه خانگی می‌بایست آزمایش بدهید. اگر از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نبودید با کمک یکی از مراکز معتبر که آزمایش کرونا در منزل هم انجام می‌دهند از سلامت خود اطمینان یابید.
  2. برای اطمینان از سلامتی پیش از سفر کاری هوایی هم ضروریست آزمایش کرونای هواپیمایی بدهید و سپس به سفر بروید. در صورتی که یک پرواز ضروری و ناگهانی هم برای شما پیش آید، می‌بایست آزمایش کرونای پرواز بدهید که مراکز محدودی آزمایش کرونای پرواز را بصورت اورژانس انجام می‌دهند.
  3. در مواقعی که یک یا چند همکار در محل کار دچار بیماری کرونا شده باشند، انجام آزمایش کرونا برای دیگر کارمندان الزامی خواهد بود.

آزمایش کرونا در منزل

عدم توجه به انجام به موقع تست کرونا در موارد مختلف می‌تواند منجر به بیمار شدن افراد بیشتری شود. بنابراین مراقبت و انجام به موقع آزمایش کرونا برای حفظ سلامت خود و اطرافیان بسیار مهم بوده و نباید به هیچ وجه نسبت به آن بی تفاوت عمل شود. بهتر است به موقع برای انجام تست اقدام کنید؛ چراکه آزمایشگاه فرصتی بین 12 الی 24 ساعت برای مشخص کردن نتیجه‌ی دقیق زمان لازم خواهد داشت.

هزینه‌های آزمایش کرونا را نادیده بگیرید!

متاسفانه هزینه‌های تست PCR به نسبت سایر آزمایشات کمی بالا بوده و در حدود 350 هزار تومان است، اما در مواقعی که انجام تست ضرورت دارد به هیچ وجه نباید به هزینه‌ها توجه شود. نعمت سلامتی بسیار گرانبها بوده و می‌بایست با تشخیص به موقع درمان را آغاز کنید تا دچار آسیب‌های بیشتری نشوید. البته آزمایشگاه‌های معتبر برای آزمایش کرونا هواپیمایی، آزمایش کرونا در محل، آزمایش کرونا در منزل و.... هزینه‌ی اضافه‌تری دریافت نمی‌کنند. بنابراین بدون نگرانی بابت هزینه‌ها به فکر سلامتی خود باشید یا به دنبال یک مرکز معتبر باشید که بهترین خدمات را با مبالغی متعارف دریافت نمایند.

بهترین مرکز پاتولوژی برای آزمایش کرونا در تهران

اگر ساکن استان تهران هستید و به دنبال بهترین و سریع‌ترین مرکز آزمایشگاهی برای انجام تست کووید-19 می‌باشید، ایراژن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. مرکز آزمایشگاهی ایراژن امکان انجام آزمایش کرونای پروازی با نمونه‌یرداری در منزل و اماکن مختلف را دارد و یکی از برترین مراکز ژنتیک برای انجام تست به شمار می‌رود. این مرکز که در میدان ولیعصر قرار دارد، با پرسنلی مجرب و کارآزموده بهترین خدمات رسانی را برای رفاه حال هم‌وطنان ارائه می‌کند. ایراژن که طرف قرارداد با بیمه‌های مختلف می‌باشد، مبالغ متعارفی را بابت انجام آزمایش کرونا دریافت می‌کند.

در این مرکز علاوه بر تست PCR آزمایشات ژنتیک مختلف دیگری هم قابل انجام است که عبارتند از:

  • آزمایشات ژنتیک پیش از ازدواج
  • آزمایش‌های پیش از بارداری و حین بارداری
  • تست‌های مربوط به ناباروری، مرده زایی، سقط مکرر
  • بررسی نقایص و اختلالات رشدی و....

به همین جهت برای ساده‌ترین یا پیچیده‌ترین آزمایشات انتخاب ایراژن بهترین محسوب می‌شود و می‌تواند به شما در مراقبت از سلامتی‌تان کمک کند. پس از امروز نگران آزمایش کرونا در تهران نباشید؛ چراکه ایراژن همیشه در خدمات رسانی حاضر است.

آزمایش کرونا در منزل

کرونا را جدی بگیرید!

کرونا ویروس منحوس و سختی است که به هیچ وجه نباید برای مقابله با آن بی‌تفاوت عمل کنید، حتی انجام تست کووید-19 هم باید در مراکز معتبری که نتایج آزمایش را با کد QR ارائه می‌کنند انجام دهید تا از نتیجه اطمینان داشته باشید. با انجام به موقع آزمایش PCR به راحتی می‌توانید با این ویروس مبارزه کنید و مانع از انتشار آن در ریه شوید. برای انجام آزمایش کرونا در تهران و آشنایی بیشتر با مرکز ایراژن می‌توانید به وبسایت این آزمایشگاه وارد شوید و اطلاعات خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است که کارشناسان این مجموعه به صورت آنلاین از طریق واتس آپ نیز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر