بازدید 5014

دیدار فواد حسین و رابرت مالی با محوریت ایران

دو طرف در این دیدار در خصوص آخرین تحولات سیاسی و امنیتی منطقه و روابط ایران و آمریکا و امکان برگزاری نشست‌های بیشتر در آینده بحث ورایزنی کردند.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ 27 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از بغداد الیوم، وزیر خارجه عراق با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه و جهان از جمله ایران و مذاکرات وین بحث و رایزنی کردند.

 فواد حسین، وزیر خارجه عراق در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در محل اقامت خود در نیویورک از رابرت مالی، مامور ویژه آمریکا در امور ایران استقبال کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص آخرین تحولات سیاسی و امنیتی منطقه و روابط ایران و آمریکا و امکان برگزاری نشست‌های بیشتر در آینده بحث و رایزنی کردند.

فواد حسین در این دیدار بر نقش و فعالیت کشورش در کاهش تنش‌ها میان کشور‌های منطقه به منظور حفظ صلح و امنیت منطقه و جهان تاکید کرد.

وزیر خارجه عراق همچنین نسبت به ازسرگیری مذاکرات وین و اجرای توافقات از جمله برجام و منعکس شدن نتایج مثبت آن بر روابط منطقه‌ای و بین المللی ابراز امیدواری کرد.

از سوی دیگر، رابرت مالی از نقش مهم عراق در منطقه و تلاش آن در ایجاد پل‌های ارتباطی میان کشور‌های منطقه و از بین بردن اختلافات از طریق گفتگو و راه‌های مسالمت آمیز تمجید کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر