بازدید 4200

افزایش شدید قیمت خانه در کانادا

در سال‌های اخیر قیمت ملک در کانادا به طرز بی‌سابقه ای افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 27 September 2021

افزایش شدید قیمت خانه در کانادا

به گزارش ایسنا به نقل از سی بی سی، قیمت خانه در کانادا پس از همه گیری کانادا به طرز بی سابقه ای افزایش یافته تا جایی که طبق اعلام انجمن املاک کانادا، متوسط قیمت خانه در این کشور در سال ۲۰۲۱ به ۷۱۶ هزار و ۸۲۸ دلار کانادا رسیده که این رقم در مقایسه با سال قبل ۳۱.۶ درصد افزایش یافته است.  ( هر دلار کانادا تقریبا معادل ۲۲ هزار تومان است.)

لیو اتو- یک فعال حوزه مسکن- گفت: افزایش شدید قیمت خانه تنها مربوط به شهرهای بزرگی مثل تورنتو نبوده بلکه شهرهای کوچک را نیز درگیر کرده است.

ونکوور

این شهر همیشه گران ترین شهر کانادا بوده و به خاطر آب و هوای معتدل آن، تقاضا برای سکونت بالایی دارد. با ۷۱۶ هزار دلار متوسط می توان در این شهر تنها یک اپارتمان یک خوابه نوساز در مرکز شهر خرید.

کلگری

بزرگ ترین شهر ایالت آلبرتا و از مقاصد محبوب دانشجویی که شهر ارزان تری از ونکوور است و با ۷۱۶ هزار دلار می توان یک خانه ویلایی چهار خوابه خریداری کرد.

رجینا

از سردترین شهرهای کانادا که با ۷۱۶ هزار دلار در آن می توان تقریبا هر خانه ای را در شهر خریداری کرد.

وینی پگ

مرکز استان منیتوبا و از ارزان ترین شهرها که متوسط قیمت خانه در آن تنها ۳۱۸ هزار و ۷۴ دلار کانادا است.

تورنتو

بزرگ ترین و دومین شهر گران قیمت کانادا از نظر قیمت مسکن که با ۷۱۶ هزار دلار می توان یک اپارتمان تک خوابه در مرکز شهر خریداری کرد. البته برای خانه هایی که سال ساخت بیشتری دارند می توان انتظار بالکن هم داشت.

ویندزور

در ماه های اخیر یکی از سریع ترین رشدهای قیمت مسکن را تجربه کرده است با این حال بسیاری از خانه ها در این شهر زیر نیم میلیون دلار معامله می شوند.

مونترال

قطب دانشگاهی کانادا که تنها اندکی از تورنتو و ونکوور از نظر قیمت مسکن وضع بهتری دارد و با ۷۱۶ هزار دلار می توان انتظار خرید یک آپارتمان دوخوابه را در مرکز شهر داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان