بازدید 11441
۷

ورود مجلس به رمزارزها

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح نقاط قوت و ضعف استفاده از رمزارز در تبادلات اقتصادی کشور گفت: با توجه به ابعاد حقوقی حوزه رمزارز ما درخواست کردیم که این موضوع برای بررسی به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز ارسال شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 25 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سیدکاظم‌ دلخوش، درخصوص ورود مجلس به موضوع تبادل رمز ارزها در کشور عنوان کرد: اعتقاد دارم استفاده از ظرفیت رمز ارزها در کشور می‌تواند خوب باشد و ما می‌توانیم مانند کشورهای دیگر با استفاده از این حوزه در بخش های مختلف اقتصادی فعالیت داشته باشیم، البته این حوزه خطراتی دارد که باید به آن توجه کنیم، کنترل بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، نهادها و دستگاه های نظارتی باید به گونه ای باشد که بتوانیم از این رمز ارزها استفاده خوبی داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: در همین تابستانی که گذشت شاهد بودیم که استفاده و استخراج نادرست از رمزارزها مشکلاتی را در حوزه قطعی برق برای مردم ایجاد کرد، مزارع بی در و پیکر استخراج فاقد برنامه ریزی بودند و مردم را دچار قطعی برق کردند و برای صنایع ما هم مشکل ایجاد کردند.

دلخوش اضافه کرد: کمیسیون اقتصادی به صورت جامع به حوزه رمز ارز اشراف ندارد، این موضوع فعلا در اختیار یک گروه تحقیقاتی است، با توجه به ابعاد حقوقی حوزه رمزارز ما درخواست کردیم که این موضوع برای بررسی به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز ارسال شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
کمیسیون اقتصادیش چیزی از این موضوع مهم اقتصادی نمیدونه، اونوقت کمیسیون حقوقی گفته شما نمیتونی، بدش به من بررسیش کنم.
رمز ارز= پولشویی
سیستم بلاک چین و حذف بانکها از نقل و انتقالات مالی، چیزیه که در آینده نزدیک به طور کامل در دنیا فراگیر میشه، بجای اینکه این همه جلوی تکنولوژی روز بایستیم، سعی کنیم مردم رو آموزش بدیم تا از دشمنان و رقیبان عقب نمونیم.
لطفا این کمیسیون مجلس شورای اسلامی ( خیلی هم اسلامی ) !!! در مورد طهارت و پاکی و سلامت این پول و درآمد از علمای محترم و مراجع هم استفتاء بگیرند !!!
نا سلامتی 43 ساله که مثلا ایران اسلامی شده !! با همون فتاوی و مراجعه به مجتهدین ، این انقلاب راه افتاد ، مگه غیر از اینه ؟!!؟؟؟
لطفا بپرسین که آیا رمز ارزها و ارتباط از هر نوع با رمز ارزها حرام است یا حلال ؟!!!؟؟ ( ختم کلام ..)
فکر کنم دیگه حتی توی ایران بظاهر اسلامی ، دیگه راجع به حرام و حلال حرف زدن مسخره به نظر میرسه !!! ولی اینطور نیست ... خدا هست و حد و حدود شرع هم هست ، لطفا یکی توی اون تابناک حرفهای منو به این مجلسی های خیلی مومن و متقی و با جای مهر روی پیشونی ، منتقل کنه !!!

واقعا شرم بر این نوع مسلمونها
شرم

ممنونم تابناک
اینا از رمز ارز چی میدونن که بخوان برای قانون بزارن؟!!!
اصلا میتونن درست از رو بخونن رمز ارز؟
بهتر نیست اینها برای رفع تورم و مشکلات روزمره مردم وقت بگذارن. آخه شما که قیمت مرغ و تخم مرغ را نمیتونین تنظیم کنین با رمز ارز چکار دارین؟
شما برید گوشت رو ارزون کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر