بازدید 5709

مدیرعامل بانک تجارت کشور: باید خدمتی متفاوت تر به تیم فولاد اکسین ارائه شود

شامگاه سه شنبه ۳۰ شهریور با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل و اعضا هیات مدیره بانک تجارت کشور به اتفاق مدیران بانک تجارت استان خوزستان و مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان جلسه ای پیرامون توسعه تعاملات بانکی با فولاد اکسین در سالن کنفرانس حوزه مدیریت این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 23 September 2021

به گزارش «تابناک» امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان، هدف از راه اندازی فولاد اکسین و جایگاه این شرکت در صنعت فولاد را تشریح کرد.

امین آسیابان گفت، این شرکت در پی تحریم های ظالمانه و عدم امکان واردات محصولات فولادی با نقش آفرینی در تولید انبوه ورق های مورد نیاز صنعت نفت رسالت اصلی خود که همان تولید ورق های با ارزش افزوده بالا بوده را محقق نمود.

امین آسیابان در ادامه با اشاره به همکاری خوبی که بانک تجارت با این شرکت داشته گفت، بانک تجارت در روزهایی که اکسین شرایط سختی را پشت سر می گذاشت در کنار این مجموعه بود و امیدواریم زمینه توسعه همکاری های فی مابین افزایش یابد.

وی افزود، لازمه تکمیل زنجیره ارزش در اکسین و رسیدن به ظرفیت اسمی اجرای پروژه فولاد سازی می باشد که با اقدامات صورت گرفته، پیش بینی ظرف یک ماه آینده این اجرای این پروژه آغاز گردد.

مهندس آسیابان در این جلسه از مدیر عامل بانک تجارت خواست تا در موضوع تعاملات بانکی جهت اجرای طرح فولاد سازی پیشنهادات خود را ارائه دهد.

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت کشور: امیدوارم با توجه به ظرفیت هایی که در بانک وجود دارد بتوانیم خدمات خاص و ویژه تری را نسبت به گذشته ارائه دهیم؛ باید خدمتی متفاوت تر به تیم فولاد اکسین ارائه شود.

مدیرعامل بانک تجارت کشور در خصوص موضوع طرح توسعه گفت، ذکر مشکل باید باشد تا بانک راه حل را اعلام کند.

وی افزود، مهمترین دغدغه اساسی شرکت که موضوع ملی نیز می باشد، طرح توسعه ای هست که به عنوان خوراک اصلی اکسین بوده که در کشور بی نظیر و بی سابقه است.


 
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی