بازدید 5537

واکسیناسیون سیار شهروندان تهران در منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: اجرای طرح واکسیناسیون سیار شهروندانی که امکان مراجعه به مراکز واکسن را ندارند، در این منطقه آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 22 September 2021

 


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سمیه حاجوی سهردار منطقه ۷ تهران اظهار داشت: با توجه به مشکل دسترسی شهروندانی که ناتوان بوده و امکان حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح منطقه را ندارند، طرح واکسیناسیون سیار شهری ویژه خانواده معظم شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران برای اولین بار در شهر تهران در منطقه ۷ راه اندازی شد.

شهردار منطقه ۷ تهران افزود: تاکنون ۶ مرکز واکسیناسیون در این منطقه راه اندازی شده و از زمان شروع واکسیناسیون، شهرداری با تمام توان در کنار کارکنان درمان و بهداشت حضور داشته است.

حاجوی عنوان کرد: با اجرای این طرح تمام شهروندان منطقه که به هر دلیلی مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای آنها دشوار است، تزریق واکسن داخل منازل آن ها انجام و در مقابل کرونا واکسینه می شوند.

وی یکی دیگر از دلایل اجرای طرح واکسیناسیون سیار شهری را جلوگیری از ازدحام شهروندان بویژه افرادکم توان در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، عنوان کرد و گفت: یک‌ دستگاه آمبولانس با حضور نیروی درمان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای پوشش واکسیناسیون خانواده‌های شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت در سطح محلات منطقه تردد می کند.

حاجوی تاکید کرد که طرح واکسیناسیون سیار شهری ویژه خانواده معظم شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران و شهرداری منطقه ۷ در حال اجرا است.

به گفته وی، در اجرای این طرح، روزانه به طور میانگین ۵۰ نفر از شهروندان واکسن خود را دریافت می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر