بازدید 12320
۴

برگ سبز صادره از مراکز تعویض پلاک کافی شناخته شد

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد برگ سبز صادره از مراکز تعویض پلاک، کافیست و لزومی به اخذ تاییدیه نقل و انتقال نیست.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 22 September 2021

 به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران نوشت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد برگ سبز صادره از مراکز تعویض پلاک، کافیست و لزومی به اخذ تاییدیه نقل و انتقال نیست.

در این بخشنامه آمده است نظر به اینکه ماده ۲۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۸۹ تصریحی بر ضرورت اخذ و ملاحظه گواهی نقل و انتقال تحت عنوان تاییدیه نقل و انتقال قبل از هرگونه انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی ندارد لذا برگ سبز صادره از مراکز تعویض پلاک ابزاری از طرف دارنده خودرو که موجب این احراز بررسی و جری تشریفات قانونی مصرحه بوده که پایت ام را نموده و لزومی به اخذ تاییدیه مورد بحث قبل از انتقال قانونی خودرو در دفاتر اسناد رسمی نیست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
الان دفتر دارا پیداشون میشه!!!
ما که نفهمیدیم این چی بود و کلا چه مشکلی را حل کرد ولی ظاهرا هنوز لازم هست که به دفتر خانه مراجعه کرد طبق متن نامه
آفرین به آقای منظری رئیس دیوان عدالت اداری که پس از یازده شاخ دفاتر اسناد را شکست و این موضوع نشان دهنده این است که خیلی از مشکلات نظام اداری و قضایی کشور خود ساخته است و ربطی به تحریم ها و اصولگرا و اصلاح طلب بودن مسئولان ندارد و فقط ناشی از ترس مسئولان از عواقب تصمیم گیری است البته اگر تصمیم گیری درست باشد و اکثریت مردم و نه قشر خاصی از این تصمیم سود ببرند سخترین مسائل کشور قابل حل خواهد بود در انتها جهت حسن ختام لطیفهای قابل ذکر است که یک نفر بچه دار می شود و خدا به پسرس عطا میکند و او هم اسم پسرش را رستم میگذارد و وقتی پسرش بزرگ شد میترسید اورا صدا بزند چون اسمش رستم بود. خیلی از مشکلات کشور ما هم خود ساخته است و فقط نیاز به شجاعت و درایت مسئلوان دارد مانند حل مشکل اداری و بروکراسی ایران و بحث حذف رایانه های پنهان که این روز ها صحبت میشود.
احسنت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل