بازدید 18917
رئیس سازمان انرژی اتمی:

لغو تحریم های آمریکا شرط از سرگیری مذاکرات برجام است

وی گفت که ‌آمریکا به وظایف و تعهداتی که در توافق هسته ای ۲۰۱۵ با آنها موافقت کرده بود عمل نکرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 21 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد، ایالات متحده باید تمام تحریم های خود علیه ایران را لغو کند تا مذاکرات متوقف شده برای احیای توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ ، از سر گرفته شود.

 محمد اسلامی روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه خبری «ان. اچ. کی» ژاپن تاکید کرد که آمریکا باید آنچه را که او سیاست های نادرست خواند، اصلاح کند.

وی گفت که ‌آمریکا به وظایف و تعهداتی که در توافق هسته ای ۲۰۱۵ با آنها موافقت کرده بود عمل نکرد.

اسلامی اضافه کرد که آمریکا باید همه تحریم هایش را لغو کند و سریعا به برجام بازگردد.

رئیس انرژی اتمی ایران اعلام گفت: ایران متناسب با آنچه که آمریکا انجام می دهد گام به گام اقدام خواهد کرد.

گزارش می افزاید: برنامه هسته ای ایران در صدر دستور کار کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دارد که روز دوشنبه در وین آغاز شد.

بر اساس این گزارش، رافائل گروسی مدیر کل آژانس از ایران خواسته است در بازرسی های آژانس از تاسیسات هسته ای این کشور همکاری کند.

تلویزیون ژاپن در پایان آورده است: دولت بایدن برای نجات برجام، مذاکرات غیرمستقیمی را با ایران در ماه آوریل شروع کرد اما این گفتگوها به دلیل عدم توافق بر سر موضوعاتی از جمله میزان کاهش تحریم ها متوقف ماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱
دو ماه مذاکرات رو عقب انداختید! این همه هزینه مجدد به مردم تحمیل کردید و همش هم گفتید دولت عوض شده و داریم مشورت میکنیم! حالا تازه برگشتید سر همون حرف ظریف و عراقچی؟!!!
امریکا و انگلیس به متحدان خودشون هم رحم نمی کنن و خلف وعده می کنن و از پشت خنجر می زنن دیگه وای به حال ما! چطور باید به اینها اعتماد کرد؟ عربستان، افغانستان و این اواخر حتی فرانسه. امریکا به همه اینها از پشت خنجر زد
هر ننه قمری میدونه آمریکا به تعهداتش نه در برجام که در خیلی از معاهدات بین المللی عمل نکرده! ما هم نباید گزگ دست آمریکا و بقیه کشورهای عضو برجام میدادیم که علیه ما استفاده کنن! الانم باید همزمان بیاییم به طرف هم. و گرنه ما بگیم اول اونا بیان جلو بعد ما یا اونا بگن اول ما بیاییم جلو بعد اونا تا ابد هیچ اتفاقی نمیفته جز تحریم و انزوای بیشتر ایران!
آقای اسلامی من وخانواده ام از سال 1398 که مسکن ملی ثبت نام کرده ایم و تاکنون هم دور مورد وجه واریز

کردیم

هنوز منتظر صاحب خانه شدن هستیم

شما مرد باش به وعده هایی که دادی عمل کن

شما در این حوزه کوچکترین اختیاری نداری . همه مردم مطلع هستند


پس سکوت کن
صنار بده اش به همین خیال باش
مردم خوششان نمی آید تحریم ها حذف شوند فرصت هستند
این آقا یک جوری می فرمایند انگار ما آمریکا را تحریم کرده ایم نه آنها ما را!!! شما تا الان کجا بودید؟ چرا زودتر نیامدید با چند دستور بسیار قاطع همه چیز را تمام کنید؟ آقای محترم، گفتگوها برای لغو تحریم ها است، و اگر قرار است تحریم ها لغو شوند گفتگوها برای چیست؟
افرین حرفی را که از مدتها قبل در دولت روحانی باید میگفتند.الان هم برای از سر گیری مژاکرات امریکا باید تحریمها را لعو کند
تحریم های ایران خودرو وپارس خودرو نسبت به مردم برداشته بشه وضعیت بهتر میشه گاری کره ای (پراید) ۱۵۰ میلیونی برگرده ۷میلیون بعد دنبال تحریم های امریکا برو آقای اسلامی
بشین تا لغو کنه خخخخخخخ
امریکا ایران را به اجبار وادار به مذاکره نموده زیرا که امریکا سیاستهای خود را دنبال میکند وبرایش کشورهای دیگر مهم نیستن لذا این مذاکرات اجباری به دو سال دیگر بطول کشیده خواهد شد واخرش گزینهجنگ را انتخاب خواهد کرد زمانی این اتفاق خواهد افتاد که طالبان در مرزهای ایران ناامنی ایجاد میکند ونتیجه اش بیچارگی ما مردم ایران بخاطر سیاستهای قلط مسعولین باید این فاجعه بزرگ بسرمان بیاید و روی گزینه جنگ افزاری نمیتوان اعتماد کرد اونی که زورش زیاده وحامیان زیادی دارد برنده اینبازی خواهد شد ما مردم چهلوسه سال بیچارگی فقر فحشا اختلاس دزدی ومهم تر از تمام پیشرفتهای جهانی عقب افتاده ایم ایا این مملکت داری محسوب میشود ایران تمام شد ونامی دیگر از اقتدارایران نخواهید شنید تمام ذخایر از بین رفته ودرحال خشکیدن میباشد زمینی که نمیتوان دران کشت کرد بدردکار نمیخورد وباید چشم پوشی کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر