بازدید 5352
۱

ادعای همسر یک سارق: شوهرم را کشته اند

کد خبر: ۱۰۷۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ 20 September 2021

زن جوانی که شوهرش هنگام فرار از دست مأموران پلیس به‌علت سقوط از بالای پل هوایی جان باخت با مراجعه به دادسرای جنایی خواهان بررسی علت اصلی این حادثه شد.

به ‌گزارش ایران، مدتی قبل مأموران یکی از کلانتری‌های پایتخت در تماس با بازپرس کشیک قتل از مرگ مرد جوانی به‌علت سقوط از بالای پل هوایی خبر دادند. به‌دنبال این حادثه بازپرس حبیب‌الله صادقی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

در نخستین تحقیقات مشخص شد مرد جوان هنگام تعقیب و گریز از سوی مأموران از روی پلی به پایین پریده و به‌علت سقوط و برخورد با زمین جان باخته است.

با مشخص شدن این موضوع بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیق از مأموران را صادر کرد. یکی از آنها گفت: در حال گشت‌زنی در خیابان بودیم که به این مرد و دو همراهش مشکوک شدیم. این مرد یک ساک همراهش بود وقتی به آنها دستور ایست دادیم تا محتویات ساک را بررسی کنیم هر سه نفر فرار کردند. ما هم به تعقیب شان رفتیم و دقایقی بعد دو مرد جوان را دستگیر کردیم اما مردی که ساک بر دوش داشت فرار کرد.

پس‌از طی مسافتی، مرد جوان که ما را در تعقیب خود می‌دید به روی پل هوایی دوید و از آنجا به پایین پرید تا از دست ما فرار کند. اما به‌علت ارتفاع زیاد پل و برخورد شدید با زمین جان باخت.

این در حالی بود که داخل ساکی که همراه او بود مقداری شیرآلات پیدا کردیم.

در ادامه تحقیقات، مأموران با گزارش سرقت از مغازه‌ای مواجه شدند که صاحب مغازه شکایت کرده بود تعدادی از شیرآلات داخل مغازه‌اش سرقت شده است.

بنابراین احتمال اینکه ابزار کشف شده از مرد جوان همان اموال سرقتی مغازه باشد از شاکی خواسته شد آنها را شناسایی کند و صاحب مغازه نیز به محض مشاهده آنها مدعی شد همان اموال سرقتی مغازه‌اش است.

در ادامه نیز در حالی که تحقیقات نشان می‌داد مرد جوان خودش از بالای پل به پایین پریده است، اما روز گذشته همسر او با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد که مأموران شوهرش را به پایین هل داده‌اند و از آنها به اتهام قتل شکایت کرد.

بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور تحقیقات مجدد از شاهدان، مأموران حاضر در صحنه و رئیس کلانتری را صادر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با کمال پرروئی روز روشن دزدی هم میکنند و از چنگ قانون فرار هم میکنند و از پلیس هم شکایت دارند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی