بازدید 7236

«سیمان» تالاردار شد

تالار اختصاصی سیمان از هفته آینده در بستر معاملات TTS راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 20 September 2021

«سیمان» تالاردار شد

به گزارش مهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیر عملیات بازار بورس کالا طی ابلاغیه‌ای، تالار اختصاصی سیمان از هفته آینده در بستر معاملات TTS راه اندازی می‌شود. بر اساس این ابلاغیه از روز شنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۰ کلیه معاملات سیمان به صورت جداگانه در تالار اختصاصی سیمان در بستر معاملاتی TTS و رأس ساعت ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

بورس کالا که تاکنون در بستر TTS دارای بازارهای صنعتی، صادراتی کیش، فرآورده‌های نفتی، فرعی، پتروشیمی، حراج باز و مناقصه بود به دلیل حجم گسترده معاملات سیمان از هفته آینده شاهد روی کار آمدن تالار سیمان به صورت جداگانه خواهد بود که معاملات در تالار سیمان از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

گفتنی است، پیرو ابلاغیه وزارت صمت مبنی بر ممنوعیت خرید و عرضه سیمان خارج از بورس کالا و تعیین فرصت زمانی برای حضور خریداران و فروشندگان سیمان در بورس کالا، روند حضور و پذیرش شرکت‌های سیمانی و همینطور خریداران سیمان در بورس سرعت گرفت و براساس اطلاعیه‌های مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران تاکنون ۶۸ شرکت محصول خود را پذیرش کرده اند و چند شرکت نیز در مرحله پذیرش هستند.

از ابتدای عرضه سیمان در بورس کالا که به تاریخ ۹ خرداد ماه بر می‌گردد در مجموع ۱۰ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۲۸۰ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۱۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۵۰ تنی همراه و در پایان ۸ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۱۸۰ تن آن مورد معامله قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل