بازدید 24524

«محسن رضایی» از دبیری مجمع تشخیص استعفا کرد؛ ذوالقدر آمد/ موافقت رهبر انقلاب با استعفای رضایی

پس از ارائه نامه استعفای «محسن رضایی»، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست استعفای وی از دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت و از تلاش‌های رضایی در طول دوران تصدی دبیری مجمع نیز قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 19 September 2021

«محسن رضایی» دبیر سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از آنکه سوم شهریورماه امسال از سوی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به سمت «معاون اقتصادی رئیس‌جمهور»، «دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب شد، طی نامه ای، درخواست استعفا از دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را تقدیم رهبر انقلاب کرد.

به گزارش «تابناک»؛ پس از ارائه نامه استعفای «محسن رضایی»، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست استعفای وی از دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت و از تلاش‌های رضایی در طول دوران تصدی دبیری مجمع نیز قدردانی کردند.

«محسن رضایی» از دبیری مجمع تشخیص استعفاء کرد؛ ذوالقدر آمد/ موافقت رهبرانقلاب با استعفای رضایی

متن پی‌نوشت رهبر معظم انقلاب بر هامش نامه استعفای آقای محسن رضایی به این شرح است؛

«بسمه‌تعالی»
جناب آقای دکتر محسن رضایی
تلاش‌ها و زحمات شما در سالیان متمادی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت فراموش نشدنی است. ضمن پذیرش استعفای جنابعالی، موفقیتتان در مسئولیت جدید را از خداوند متعال مسألت میکنم. والسلام علیکم و رحمة الله.

پس از پذیرش استعفای «محسن رضایی» از دبیری مجمع تشخیص، «محمد باقر ذوالقدر» به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقدیر از خدمات «محسن رضایی»، باصدور حکمی، «محمدباقرذوالقدر» را به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

 متن کامل حکم آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمد باقر ذوالقدر دام عزّه

با عنایت به استعفای دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، جناب آقای دکتر محسن رضایی دامت توفیقاته که طی سالیان متمادی خدمات ارزشمندی در این سمت داشته اند و تشکر از زحمات بی دریغ ایشان، جنابعالی را که بحمدالله از شخصیت های انقلابی، صاحب فکر و دارای تجارب ارزشمند اجرایی می باشید، حسب ماده ۳ آیین نامه مجمع تشخیص و تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی، به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می نمایم.

«محسن رضایی» از دبیری مجمع تشخیص استعفاء کرد؛ ذوالقدر آمد/ موافقت رهبرانقلاب با استعفای رضایی

امید است به فضل الهی و با اهتمام و سعی بلیغ در انجام وظایف محوّله در دبیرخانۀ مجمع و سایر وظایف مرتبطه، در پیشبرد امور موفق باشید. در هر حال خداوند یار و ناصرتان باد. إنّه نعم المولی و نعم النصیر.

از مقام معظم رهبری مد ظله العالی به جهت پذیرش پیشنهاد دبیری و نیز نصب جنابعالی به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تشکّر می کنم و سلامتی و دوام عمر همراه با توفیق و تسدید ایشان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی