بازدید 4480
۱

سارقان ۵ میلیاردی منازل در زندان شناسایی شدند

کد خبر: ۱۰۷۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ 18 September 2021

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان منزل در زندان خبر داد و گفت: متهمان ۵۰ میلیارد ریال از منازل شش مال باخته سرقت کرده بودند.

به گزارش مهر، سرهنگ قاسم دستخال افزود: در پی رسیدگی به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که دوم مرداد امسال گاو صندوق منزلش حاوی ۲۰ میلیارد ریال طلا و ارز سرقت شده است، مشخص شد که سارق یا سارقان از طریق بالکن وارد منزل مال باخته شده‌اند.

وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان، سرنخی از حضور یکی از سارقان حرفه‌ای در این سرقت به دست آمد و مشخص شد که متهم به تازگی دستگیر شده است و در زندان به سر می‌برد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: با دستگیری متهم در زندان، وی به شش فقره سرقت با همکاری سه تن از همدستانش اعتراف کرد و در ادامه همدستان وی نیز که در زندان به سر می‌بردند، بازداشت شدند.

وی با بیان این که کارشناسان ارزش اموال سرقتی توسط سارقان در این سرقت‌ها را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: با اعتراف متهمان به جرایم انتسابی، کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برای اینکه نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی نتونه وارد بشه، به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون، یک قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که بدون هیچ بهانه و اما و اگری قابل باز یا تخریب کردن نیست و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید و در امنیت و آرامش کامل زندگی کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار