بازدید 14407
۲
یک محموله تازه از راه رسید و محموله بعدی در راه است

مجموع واکسن وارداتی کشورمان از ۵۸ میلیون دوز فراتر رفت

نکته قابل توجه در این میان، حجم واردات واکسن در ماه جاری به کشورمان است که به تاکید ارونقی، بالغ بر ۵۴ درصد واردات واکسن به ایران در ۸ ماه اخیر را شامل می‌شود، حال آنکه هنوز چند روزی تا پایان شهریورماه باقی مانده و بی شک، این عدد در نتیجه واردات محموله‌های آتی، رشد خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 17 September 2021
تابناک اجتماعی
با رسیدن پنجاه و چهارمین محموله واکسن به کشورمان، مجموع واکسن وارداتی ایران از ۵۸ میلیون دوز فراتر رفت.

به گزارش «تابناک»؛ ساعاتی پیش، محموله تازه‌ای از واکسن به کشورمان رسید که حاوی ۳ میلیون دوز واکسن «سینوفارم-پکن» بود. محموله‌ای که به تاکید مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران، قرار است بخش دیگری از آن طی ساعات آتی به کشورمان برسد و حجم کلی آن را به ۵ میلیون دوز افزایش دهد.

بدین ترتیب، مجمع واکسن‌های وارداتی کشورمان به ۵۸ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۶۰۶ دوز رسید. مجموع واکسن‌هایی که بالغ بر ۸۳ درصد آنها، واکسن چینی سینوفارم است که اغلب در چین تولید شده و بخشی از آن‌ها هم تولید و بسته بندی شده در خط تولید این واکسن در امارات متحده عربی است.
 
مجموع واکسن وارداتی کشورمان از ۵۸ میلیون دوز فراتر رفت

نکته قابل توجه در این میان، حجم واردات واکسن در ماه جاری به کشورمان است که به تاکید ارونقی، بالغ بر ۵۴ درصد واردات واکسن به ایران در هشت ماه اخیر را شامل می‌شود، حال آنکه هنوز چند روزی تا پایان شهریورماه مانده و بی شک این عدد در نتیجه واردات محموله‌های آتی، رشد خواهد یافت.

به عبارت بهتر، در ماه جاری و تا به اینجا، بالغ بر ۳۱ میلیون دوز انواع واکسن کرونا به کشورمان وارد شده که بیش از همه واردات واکسن به کشور در هفت ماه گذشته (از بهمن ۱۳۹۹ تا مرداد ۱۴۰۰) است؛ وارداتی که به مدد آن واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در کشورمان شتاب گرفته و به جایی رسیده که تا دیروز بالغ بر ۴۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده است.
 
مجموع واکسن وارداتی کشورمان از ۵۸ میلیون دوز فراتر رفت
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲
آره واقعا شمال جانباختگان کمتر شد. جنوبشون زیاد شد .
مرد حسابی شمال چیه !!!؟؟؟؟
شمار که از شمارش میاد !
اشتباه شده میخواستیم صادر کنیم. کو برکت؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار