بازدید 8259
۹
گزارش

هزینه اردوی استقلال در دوبی چگونه ۲۵۰هزاردلار شد؟!

کد خبر: ۱۰۷۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ 17 September 2021

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد تیم استقلال برای اردویی که در امارات داشت 250 هزار دلار هزینه کرده و بخش زیادی از این پول از محل فروش قائدی فراهم شده و در ادامه هم ادعای  فرهاد مجیدی مبنی بر کمک برخی از افراد به استقلال در این اردو را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سوالی که به نوشته طرفداری الان باید از مدیریت باشگاه استقلال پرسید این است که چگونه هزینه اردوی تیم 250 هزار دلار شد؟ البته اگر مدیران باشگاه منقلب نشوند و با فرار رو به جلو  و توجیهات بی ربط سوال را با سوال جواب ندهند یا مثل روز گذشته، رسانه ای که سوال می پرسد را دروغگو و بی وجدان خطاب نکنند، علاقه داریم پاسخ این پرسش را خیلی شفاف بشنویم که هزینه هشت روز اردو در امارات چگونه ۲۵۰ هزار دلار شده است؟ با هر متر و معیاری که هزینه ها را ضرب و تقسیم کنیم حتی اگر دوستان از هتل های ۵ ستاره دبی فاکتور یا خدمات گرفته باشند، باز هم هزینه اقامت شان از ۸۰ هزار دلار بیشتر نمی شود. قصد متهم کردن کسی به ولخرجی یا فاکتور سازی را نداریم اما مشتاقیم صورت هزینه های این اردو اعلام شود تا این سوءتفاهم برای اهالی فوتبال پیش نیاید که یا مدیران این تیم در این اردو هزینه هایی کرده اند که ربطی به اردو نداشته و یا به نوعی علاقه خاصی به خرج کردن این 1.8 میلیون دارند.

تصویر بالا نمونه ای از قیمت هتل های 5 ستاره موجود در امارات است. با توجه به این قیمت ها برای اقامت یک شبه هر نفر باید 80 دلار هزینه شود و اردوی استقلال را اگر حتی 50 نفره هم در نظر بگیریم شبی 4000 دلار برای استقلال هزینه بر می دارد و برای 8 روز باید 32 هزار دلار در مجموع هزینه کرده باشند. البته مدیران استقلال می توانستند تخفیف زیادی هم بابت شرایط کرونایی بگیرند و حتی قیمت اقامت از این 32 هزار دلار نیز کمتر می شد. حالا بماند که در تمام دنیا هزینه اقامت در کمپ های ورزشی از هزینه اقامت در هتل های پنج ستاره کمتر است و باشگاهی مثل استقلال خیلی راحت می توانست با استعلام قیمت گرفتن از ده کمپ ورزشی اقامتی مجهز و پیشرفته در دبی، مناسب ترین قیمت را برای برپایی اردو انتخاب کند.

حالا اگر استقلالی ها روزی 5 هزار دلار هم بابت تمرین و زمین و خورد و خوراک هزینه کرده باشند که قطعا نکرده اند در مجموع 40 هزار دلار باید پرداخت می کردند. مجموع این هزینه ها که دست بالا هم حساب شده با هزینه رفت و آمد و هزینه های جانبی دیگر به زور 80 هزار دلار شد و فاصله زیادی با رقمی که مددی اعلام کرد، دارد...

باشگاه استقلال در این مورد باید شفاف سازی کند و بداند در قبال این پول که از فروش مهدی قائدی به دست آورده مسئول است...

استقلال اولین تیم ایرانی نیست که در امارات اردو می زند و باشگاه های دیگری که اردوهای هشت تا ده روزه در امارات داشتند می توانند گواهی بدهند هزینه اردوی ۸ روزه یک کاروان ۴۰ تا ۵۰ نفره در دبی، با هیچ ماشین حسابی بیشتر از ۸۰ هزار دلار نمی شود.

حتی اگر هزینه پرواز چارتر رفت و برگشت را هم به این هزینه اضافه کنیم، باز تا ۲۵۰ هزار دلار خیلی راه است.

امیدواریم باشگاه استقلال به جای حمله و اهانت، به این پرسش پاسخ بدهد که چگونه هزینه یک اردوی ۸ روزه در امارات ۲۵۰ هزار دلار شد و اصولاً مدیریت باشگاه در این شرایط اقتصادی که باشگاه به صغیر و کبیر بدهکار است و باید در هزینه ها صرفه جویی کند، چه راهکاری برای کاهش هزینه ها و یا دستکم جلوگیری از افزایش هزینه های جانبی و غیر ضروری داشت؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
چه پولهایی هنگفتی که از بیت المال حیف و میل می‌شود و هیچکدام هم پاسخگو نیست !!!!
مردم به نان شبشان محتاجندرآنوقت یک عده اینگونه ولخرجی می‌کنند
خدایا خودت بداد این مردم برس
کسی دلش به حال استقلال نمی سوزه نمی دونن به وزیر ورزش چی گفتن اونم حمایت تمام قد کرده از این مدیریت،
دویست و پنجاه هزار دلار واسه یه باخت
تند نرید. پیش پرداخت کمک مجیدی رو هم از همون ۲۵۰ هزارتا دادن. اینجوری که مددی در برنامه ورزشگاه گفت.
این همه ارز توسط تیمهای بی خاصیت فوتبال از مملکت خارج میشه صدای کسی درنمیاد بعد چارتا خودرو میخوان وارد کنن همه رگ گردنی میشن و هزارتا قانون و تبصره میذارن که فقط خودشون منتفع بشن.
چه‌حرفها این آقای مجیدی چقدر شیتیل داد به بازیکنانش برای دوتا برد الکی نباید پس بگیره بقیه بازیکنان هم طبق شنیده ها تا ساعت سه صبح دنبال تمرین و ذکر و دعا بودند خوب خرج داره دیگه ده میلیارد تومان که چیزی نیست
ده روز زودتر میرن اردو میزنن پرواز چارتر و هتل پنج ستاره و غذای سلف سرویس و... ماشالله ناز و ادای استقلالیا زیاده ولی دریغ از یه جام دریغ از یه افتخار...
فرهاد جون و وریا کاپیتان بی نظیر باز هم می خواهند بگویند که:تقصیر بابا مسعوده
با سلام
خرج که از کیسه مهمان بود ، حاتم طایی شدن آسان بود
برای یک اردو هفت میلیارد تومن در دبی ؟ بعد هم ناله و شیون از نبود پول و عدم واریز پول بازیکنان .
تا کی باید پول مردم خرج عطینای این دو باشگاه دولتی بشود . آقا سهامشان را در بورس عرضه کنید ، تا یکبار بزرگ از گرده مردم برداشته بشود و در ثانی ببینیم آیا بخش خصوصی هم حاضرند این گونه برای قرارداد بازیکن و اردو ولخرجی کنند یا نه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار