بازدید 21243

حکم اعدام برای ۶ تبعه خارجی به جرم تجاوز به یک زن

سال ۹۸ یک زن جوان به نام میترا با این ادعا که از سوی چند تبعه بیگانه در منطقه فرحزاد مورد تعرض قرار گرفته، به کلانتری شکایت کرد.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ 16 September 2021

به گزارش تابناک، ایران نوشت: وی پس از حضور در اداره پلیس در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل تصمیم به خرید ملکی گرفتیم و پس از پیدا کردن یک خانه در منطقه فرحزاد از طریق یک سایت اینترنتی با آگهی دهنده که مردی از اتباع بیگانه با نام دوشنبه بود، تماس گرفتم و قرار شد به اتفاق ملک مورد نظر را ببینیم. وقتی به آنجا رسیدیم به خاطر اینکه هوا رو به تاریکی می‌رفت ترسیدم که به تنهایی وارد خانه باغ شوم و خواستم با همسرم تماس بگیرم که مرد به ظاهر بنگاهدار به زور مرا به داخل خانه هل داد و بعد هم دوستانش بی‌رحمانه به من تعرض کردند.


به‌دنبال شکایت این زن، دوشنبه طی قرار صوری بازداشت شد، اما اتهامات مطرح شده را انکار کرد. با این حال پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.


در جلسه دادگاه شاکی بار دیگر اظهاراتش را تکرار و به موضوع جدیدی نیز اشاره کرد و گفت: مردان متجاوز که همگی از اتباع بیگانه بودند پس از مقاومت من فیلمی را نشانم دادند که مجبور شدم تسلیم خواسته‌هایشان شوم. در آن فیلم آن‌ها قصد داشتند دختر جوانی را آزار دهند، اما چون مقاومت کرده بود او را کشتند و جسدش را دفن کردند. با دیدن این فیلم بشدت ترسیدم و دیگر مقاومت نکردم و آن‌ها نزدیک به ۷ ساعت مرا مورد آزار قرار دادند و بعد هم تهدیدم کردند که اگر در این باره به کسی حرفی بزنم مرا می‌کشند، اما من بلافاصله به خانه برگشتم و با همسرم به پلیس آگاهی رفتیم.


در ادامه مأموران موفق شدند ۶ متهم دیگر این پرونده را نیز بازداشت کنند، اما آن‌ها هم اتهامشان را رد کردند. در این میان فقط یکی از آن‌ها حرف‌های شاکی را تأیید کرد و گفت: پس از آنکه دوشنبه زن تنها را به خانه باغ آورد دوستانم او را مورد تعرض قرار دادند، اما من فقط نظاره‌گر بودم.


پس از آن رئیس شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران دستور داد تا ماجرای قتل در خانه باغ مخوف که زن جوان آن را مطرح کرده بود پیگیری کنند تا مشخص شود قتلی رخ داده یا نه. تحقیقات نشان داد قتلی رخ نداده و احتمالاً متهمان برای ترساندن قربانی فیلمی ساختگی به او نشان داده‌اند.
در جلسه بعدی دادگاه زن جوان خواستار اشد مجازات برای ۶ نفر از متهمان شد و عنوان کرد که فقط یکی از آن ۷ مرد تبهکار به او تعرض نکرده است.
با پایان دفاعیات متهمان، قضات وارد شور شدند و شش متهم را به اعدام محکوم کردند و یکی از متهمان هم از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به اخراج از ایران محکوم شد.

ضمن اینکه دوشنبه و یکی دیگر از متهمان که گوشی تلفن همراه زن جوان را نیز سرقت کرده بودند به اتهام سرقت به ۷ سال زندان محکوم شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۴
اتباع خارجی = افغانی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
بهتره همه این دوشنبه ها رو تعطیل کنید بروند کشورشون
هرچه زودتر حکم را اجرا کنید.کشور ما جای جانیان نمکخور نمکدان شکن نیست.
حالا اگر قضیه بالعکس بود صدای همه نهادهای حقوق بشری و غیر بشری و سازمان ملل و.... درآمده بود که چرا با مهاجرین چنین و چنان میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
یعنی یک دختر به 7 مرد تجاوز می کرد یا هفت مرد ایرانی به یک دختر افغانی در افغانستان تجاوز می کردند یا یک مرد به هفت دختر تجاوز می کرد. من که گیج شدم برعکسش چطوری می شود.
قبلش با بروند زندان رجایی شهر تا آنجا بقیه لات و لوتا کاری باهاشان کنند که روزی صد بار به مرگ راضی شوند
آیا اعدام شدند؟
افاغنه محترم شدن اتباع بیگانه جالبه
سال ۹۸ جرم اتفاق افتاده
سال ۱۴۰۰ حکم داده شده؟
چقدر بررسی یک پرونده واضح طول میکشه؟!!
تابناک من ۱۰ میلیون حاضرم بدم به دولت فقط نفری یه لگد بزنم به صورت هرکدام
بنظرم ۷ سال اضافه نفس کشیدن برای دوشنبه حرومه و زود باید اعدام بشه
علی رغم همه حرف های مفتی که بعضیا میزنن،ایران بیشترین لطف رو به عزیزان افغانی تو این 25 ساله داشته.با این که هیچ کجا راشون ندادن خیلی راحت ایران پذیرای این عزیزان بودن و هم از مدرسه،بیمارستان و .... استفاده کردن.ولی این کارا حرص آدم رو درمیاره و ......خواهشا این عزیزان مراقب رفتارشون باشن.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
تو خودشو ناراحت نکن پوستت خراب میشه. یا نکنه همشهری دوشنبه هستی زندگی شما را باید جمعه و تعطیل کرد بیشرافتها
معلومه که کشور متبوعشان را دادگاه نتوانسته که کشف کنه!... وگرنه ذکرمی شد.
همینطوری الکی حدس نزنید.
۹۹درصد قتلها پای یه افغانی وحشی در میونه
چرا مستقیم نمی‌گیرد اتباع افغانستان. میگید اتباع بیگانه این دیگه چه جور ملاحظاتی است. هیچ کس مثل این افغانها در ایران اینقدر جنایت و کثافت کاری نکردند.
کشور شده جایی امن برای اینا که به راحتی به زنان این آب وخاک تجاوز کنند و راحت بخوابند،روزگار بدی برای این کشور رقم خورده
این حیوانها باید هر چه زود تر و در محله افغانها به دار مجازات آویخته شوند
خدا لعنت کنه کسی رو که اینها رو به کشور راه میده به نظر من کل مرز رو باید بست اینا کلا خوی جنایتکاری دارند تاریخ رو اگه بخونید متوجه می شید تنها خیر انگلیس به ایران جدایی این سرزمین نکبت از ایران بود درعوض جدایی آذربایجان وارمنستان وداغستان اززایران بسیار دردناک بود
متاسفانه افغانی ها به راحتی وارد ایران میشوند من نمیدونم مرزها بازه از کجای مرز میان ... یعنی نگهداری مرز اینقدر سخته هزاران خرج رو میکنند نمیتوانند مرز را درست کنن؟هزار کیلومتر مرز با افغانستان اگه هر ده کیلومتر یک پاسگاه بزنن میشه کلا ۱۰۰ پاسگاه مرزیکه هر پاسگاه لازمه از هر طرف ۵ کیلومتر رو زیر نظر داشته باشه فکر نمیکنم این کار پر هزینه تر از هزینه میلیونها نفر پناهنده به ایران باشه
اعدام
اگر من توی سیستم قضایی کاره ای بودم برای همه زورگیرها و قمه کش ها هم بدون کوچکترین ترحمی حکم اعدام صادر میکردم
نسل اینها باید از روی زمین محو بشود
همه انسانها مورد احترام هستن.
ولی نظام جمهوری اسلامی به اسم همنوع دوستی به مردم خودش ظلم کرده و می کند.
مناطقی هستند که معلوم نیست جزئ ایران است.
حالا که ماشاالله به فرزندانی که مادر ایرانی دارند هم شناسنامه ایرانی می دهند.
بقیه هم که هروقت دوست داشتند بیایند ایران و هروقت دوست نداشتند بروند.
تعداد ایرانی ظالم هستند که با موتور یا با ماشینهای شخصی در بیراه ها اینها را وارد شهرها می کنند.
کدام کشور مثل ما است.؟
بعضی هم یک کتابی و دوجمله یادگرفتند همنوع هستند.عجبا.
ببین مملکت ما را مهمان میاد تو خونه ات به ناموست تجاوز می کنه اوف بر شما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل