بازدید 3375

واکسیانسیون تمام افراد روستاهای زیر ۵۰۰ نفر هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کارکنان مرکز بهداشت با همکاری سپاه ناحیه بندرعباس، افراد بالای ۱۸ سال را در روستاهای با جمعیت زیر ۵۰۰ نفر علیه بیماری کرونا واکسینه می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 16 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۲۵ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن ۱۰ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۳۱۱ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن ۱۱۶ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۴۹۵ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۱۰۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی در خصوص واکسیناسیون روستانشینان نیز اضافه کرد: کارکنان مرکز بهداشت با همکاری سپاه ناحیه بندرعباس، افراد بالای ۱۸ سال را در روستاهای با جمعیت زیر ۵۰۰ نفر علیه بیماری کرونا واکسینه می‌کنند.

نوروزیان در پایان خاطرنشان کرد: در برخی از روستاها که فاصله زیادی تا مرکز دارند، کارکنان مرکز بهداشت با مراجعه به درب منازل واکسیناسیون را انجام می‌دهند و از مردم درخواست می‌کنیم در این زمینه همکاری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس