بازدید 5565
۱

راننده «شیطان صفت» دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۷۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 15 September 2021

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری راننده شیطان صفتی خبر داد که مسافران خانم را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

به گزارش فارس، سردار لطفی افزود: چند روز قبل زن جوانی به یکی از کلانتری های پایتخت مراجعه و از آزار و اذیت راننده پژو ۴۰۵ شکایت کرد و گفت که حدود ساعت 23، در خیابان هاشمی سوار بر پژو ۴۰۵ شدم تا به خانه بروم. در بین راه راننده تغییر مسیر داد و با ورود به خیابانی خلوت با تهدید قمه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

وی افزود: با شکایت زن جوان، پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت ارسال شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در نخستین گام کارآگاهان به سراغ دوربین های مداربسته محل حادثه رفتند، اما با توجه به تاریکی هوا، شماره پلاک به دست نیامد. از سویی زن جوان به چهره نگاری متهم فراری پرداخت.

وی گفت: در حالی که تحقیقات برای شناسایی راننده پژو ادامه داشت، کارآگاهان با شکایتی مشابه در محدوده کلانتری ۱۱۱ هفت چنار مواجه شدند؛ این بار زن میان سالی با تهدید قمه مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

متهم بعد از سوار کردن شاکی دوم به جای آن که او را در مقابل مترو پیاده کند، به خیابانی خلوت در نزدیکی مترو برده و نقشه خود را اجرا کرده بود. لطفی افزود: با بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل حادثه ای که برای دومین شاکی رقم خورده بود، تعدادی از شماره های پلاک پژو به دست آمد و به دنبال آن صاحب خودرو که زن میان سالی بود شناسایی شد.

در ادامه این احتمال مطرح شد که پژو دست پسر یا یکی از اقوام زن میان سال است که مشخص شد کارآگاهان درست حدس زده بودند و خودرو در اختیار پژمان پسر زن میان سال است. بدین ترتیب خیابان های اطراف محل سکونت پژمان زیر نظر گرفته شد و کارآگاهان موفق شدند پژمان را سوار بر خودرو شناسایی و دستگیر کنند و او در مواجهه با مدارک پلیسی و دو شاکی، به جرم خود اعتراف کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط اعدام شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان