بازدید 35554

تماس مخفیانه ژنرال ارتش آمریکا با چین ازبیمِ حمله ترامپ

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا سال میلادی گذشته در دو تماس تلفنی مخفیانه به همتای چینی خود در مورد احتمال آغاز یک جنگ از سوی «دونالد ترامپ» هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵ 15 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از دیلی صباح، روزنامه واشنگتن پُست روز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که یک ژنرال بلندپایه ارتش آمریکا سال میلادی گذشته- قبل و پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا-دوبار با همتای چینی خود به طور مخفیانه تماس گرفت تا به وی نسبت به احتمال آغاز یک جنگ با چین از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا هشدار دهد.

طبق گزارش روزنامه واشنگتن پست، ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده روز سی اُم اکتبر ۲۰۲۰- چهار روز پیش از انتخابات آمریکا- و روز هشتم ژانویه- دو روز پس از یورش طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره- با ژنرال «لی ژوچنگ» از ارتش آزادی‌بخش خلق چین تماس گرفته است.

بنا بر این گزارش، در این تماسهای مخفیانه ژنرال میلی کوشیده تا به همتای چینی خود اطمینان خاطر دهد که ایالات متحده در وضعیت باثباتی قرار داشته و قصد حمله ندارد و اگر زمانی قرار شد حمله‌ای صورت بگیرد، وی پیش از حمله به همتای چینی خود اطلاع می دهد.

مبنای این گزارش واشنگتن پست، کتابی جدید به نام «خطر جدی» (پریل) به قلم باب وودوارد و رابرت کوستا است که نتیجه گفتگوی این دو نویسنده با ۲۰۰ منبع آگاه می‌باشد و قرار است هفته آینده منتشر شود.

دفتر ژنرال مارک میلی تاکنون از هرگونه اظهارنظری در این باره خودداری کرده است.

گفته می‌شود که انگیزه ژنرال میلی برای برقراری دومین تماس مخفیانه با همتای چینی خود تا حدی به دلیل تماس تلفنی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با او در روز هشتم ژانویه ۲۰۲۱ بوده است؛ چرا که پلوسی در تماس تلفنی از ژنرال میلی در مورد تدابیر حفاظتی برای بازداشتن این «رئیس جمهور دمدمی» از راه اندازی یک جنگ هسته‌ای می پرسد.

طبق متن این مکالمه تلفنی، نانسی پلوسی به میلی گفته بود که «تو میدانی که او [ترامپ] دیوانه است» . ژنرال ارتش آمریکا نیز در پاسخ پلوسی گفته بود که «من در مورد همه چیز با شما موافقم».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳
بیم چیه مگه عربی
ترس پارسی را پاس بدارید
ژنرال خاین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
ژنرال خائن نیست طرف دیوانه است و دیوانه را با زنجیر .میبندند
خائن به مملکت و مردم آمریکا / ژنرال میلی و نانسی پلوسی احمق و عجوزه کنگره آمریکا/ هر دو محاکمه و اعدام
انسانیت بکدام سمت است اینکه جلوگیری کنند از حمله و یا بطرف در مورد حمله اخطار وگوشزد کنند و یا مشاوره بد وغلط وافراطی به ترامپ بدهند که بکدام کشور حمله کند مانند مشاورانی مانند بولتون و وزیر خارجه اش البته ترامپ بارها قصد حمله به ایران را داشت که در آخرین لحظات خودش منصرف شد اما اینکه به چین حمله کند یک توهم است چون جنگ اتمی در دنیا رخ میداد و هرگز ترامپ قدرت اینکار رانداشت
ترامپ جنگ نمیکنه برعکس چین جنگ میکنه ارتش خائن به این میگن
بنظرم خوب وبد ترامپ را کاری ندارم ولی ازهمه ی امریکاییها وطن پرست تر است ودنبال این بود که تمام نیروهای امریکایی ازسراسر جهان جمع کند حفاظت هرکشور رابه عهده ی خودش بگذارد ولی همین شانسی پلیسی یک زن عوض است وقتی دید ترامپ داره نیرو راجع میکنه شروع به بدگویی ازا سیاست مداران برعلیه او بسیج کرد ترامپ بهتر ازاین بود میگید نه صبر کنید تا عملکرد بایدن راببینید
چین خب کرونا رو به جون مردم انداخت و اهدافش هم آمریکا و قدرت های اروپایی و هند بود . چون رقبا اینا هستن .
خیلی واضحه این ویروس دستکاری شدست . چین هم مظنون و این ژنرال خیانت کار هست . ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تا از مردمش کشته شدن بخاطر رژیم کمونیستی بی رحم چین .
البته این ژنرالها درکشتار افرادبیگناه کاملا بی اطلاع ویکجانبه اقدام می‌کنند واگربه دیوار سختی خوردندریاکارانه خودراموجه جلوه می‌دهند ارتش آمریکا ابزارتروریستهای دولتی ست ودرانجام جنایت تردید نمیکنداگرایران هم همین موشکهارانداشت مثل افغانستان وسوریه عراق ویمن وسومالی ولیبی وووو حمله نظامی میکردند
الان یک جو بین غربگرایان ایرانی راه افتاده که ترامپ خوب بوده، همه مشکلات از کندذهنی و گیجی بایدن است!!
خیلی جالبه که این کشمکشهای داخلی آمریکا چطور توی این چندساله آینده بخصوص تا انتخابات بعدی آمریکا ذهن پاک و معصوم و آکبند غربگدایان ایرانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. من فکر کنم دچار تجزی شخصیت و درنهایت وهم خواهند شد؛ و فقط باید مواظب باشیم که موقع گیجی و تصادف (با درودیوار!) به ما نخورند.
این اخبار دروغ محض است واین نوشتار اگر تحقیق کنید از همان نشریه حتما رد میکند امکان ندارد !!!!!یعنی نشریات داخلی دروغ هائی را باز نشر میدهند که درهیچ افکاری چه مخالف چه موافق جای ندارد فقط به درد ،دروغ ۱۳ بدر ،،ویا بزرگترین دروغ ۲۰۲۱ میلادی!!!!!!!! ! !! !!!!!!!!
فکر کنم فقط همین ژنرال ازابله بودن ترامپ خبرداشته یه دوره دیگه رای میاور د کل زمین رو می‌فرستاد هوا گاگول اینقدر ابله بودفکرمیکرد که موشک زیاد داره باید ازش استفاده کرد هی گاگول ماتوایران ازاون موشکا واسه چهارشنبه سوری دوسه تا می‌فرستیم واست حالش روببر
کفته او باید میگفت قبول داری همه ما کلا دیوانه هستیم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی