بازدید 4732
۱

واکسیناسیون کودکان ۱۲ تا ۱۵ ساله در انگلیس

مقامات بهداشتی در انگلیس همزمان با بازگشایی مدارس در این کشور تصمیم گرفتند کودکان ۱۲ تا ۱۵ ساله را علیه ویروس کرونا واکسینه کنند.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 14 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، مقامات بهداشتی در انگلیس همزمان با بازگشایی مدارس در این کشور تصمیم گرفتند کودکان ۱۲ تا ۱۵ ساله را علیه ویروس کرونا، واکسینه کنند.

رسانه‌های انگلیس اعلام کردند، پیش از این گفته می‌شد اثر مثبت واکسن کووید بر کودکان ۱۲ تا ۱۵ سال، به اندازه‌ای اندک است که به خطر واکسیناسیون این سنین نمی‌ارزد و تا ابتدای ماه جاری میلادی نیز سخنی از واکسیناسیون کودکان این سنین در انگلیس نبود.

مقامات بهداشتی در انگلیس می‌گویند امیدوارند با واکسیناسیون کودکان بالاتر از ۱۲ سال، از اختلال در آموزش مدارس پیشگیری کنند.

براساس این سیاست، به همه کودکان ۱۲ سال به بالا، یک دوز واکسن کرونای فایزر تزریق می‌شود و پس از گردآوری اطلاعات لازم، دوز دوم واکسن کرونا، دست کم از فصل بهار آتی، به کودکان ۱۲ تا ۱۵ سال تزریق خواهد شد.

به نوشته تارنمای روزنامه گاردین، نهاد ناظر بر تامین و توزیع واکسن در انگلیس همچنین قرار است نظرش را درباره دوز دوم واکسن کرونا و افرادی که باید دوز سوم را دریافت کنند، اعلام کند. به گزارش رسانه‌های انگلیس، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس قرار است عصر امروز سه شنبه، وضعیت کووید و واکسیناسیون را برای مردم این کشور شرح دهد.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
خیلی جالبه در این موارد الگو کشور انگلیس و آمریکا و ...... ولی در دیگر موارد کلا کشورهای بدی هستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار