بازدید 6097

عصرمووی، مرجع دانلود فیلم و سریال جدید

اگر به دنبال مرجعی برای دانلود فیلم درام، دانلود انیمیشن ودانلود فیلم جنگی و تفکیک بر اساس سبک هستید احتمالاً تاکنون وب‌سایت‌های زیادی را بررسی کرده و اما آن‌طور که بایدوشاید توجهتان جلب نشده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 12 September 2021

اگر به دنبال مرجعی برای دانلود فیلم درام، دانلود انیمیشن ودانلود فیلم جنگی و تفکیک بر اساس سبک هستید احتمالاً تاکنون وب‌سایت‌های زیادی را بررسی کرده و اما آن‌طور که بایدوشاید توجهتان جلب نشده است. در واقع بسیاری از ما همیشه به دنبال سرگرمی هستیم، عده نیز دراین‌بین دوست دارند مدام جدیدترین سریال‌های درام، کمدی و سبک‌های مختلف را تماشا کرده و به‌نوعی بروز باشند. معمولاً وب‌سایت‌های زیادی هستند که فیلم‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

عصرمووی، مرجع دانلود فیلم و سریال جدید

اما بسیاری از آن ها یک نقص کلی خواهند داشت. عدم تکمیل بودن منابع و  آرشیو فیلم‌ها است. به خصوص که اگر خوره فیلم باشید احتمالاً همواره به دنبال جدیدترین‌ها و کمیاب‌ترین‌ها هستند. فیلم‌های درام به دلیل داستان‌هایی خاص و مربوط به اتفاقاتی که ممکن است در زندگی هرکسی به وقوع پیوندد و داستان‌هایی که روایت می‌کنند و نزدیک بودن آن ها به واقعیت همواره محبوب هستند. این مرجع بزرگ دانلود فیلم به شما اجازه می‌دهد نظرات دیگران را راجع به فیلم و سریال بخوانید و اگر علاقه‌مند به موضوعی خاص هستید آن را در بین هزاران ژانر جستجو نمایید.

دانلود فیلم جنگی جدید

معمولاً آقایان به سبک فیلم‌های جنگی علاقه‌مند هستند و ترجیح می‌دهند بیشتر زمان خود را صرف مشاهده فیلم‌های روز دنیا در این ژانر کنند. اگر ترجیح می‌دهید فیلم‌ها را بلافاصله پس از پخش جهانی به‌صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید این امکان در عصرمووی وجود دارد. شما می‌توانید در عصر مووی جدیدترین‌هایی این سبک و همین‌طور آرشیوی از بهترین‌های هالیوود را دانلود کنید. بعلاوه تمامی موارد گفته شده سریال‌ها و فیلم‌ها بر اساس ژانر، زبان، سال انتشار، ملیت و همین‌طور توضیحات اضافه از یکدیگر تفکیک می‌شوند.

شما می‌توانید پیش از دانلود یک فیلم با بازیگران آن آشنا شده و همین‌طور در مورد داستان آن اطلاعاتی را کسب کنید. دانلود فیلم جنگی جدید باکیفیت‌های مختلف هم اکنون در یک دسته‌بندی موضوعی جدا امکانپذیر است.

دانلود انیمیشن جدید

ضمن تمامی ژانرهای فیلم و سریالی که در دنیا وجود دارد، تفاوتی ندارد که چند سالتان است. فارغ از جنسیت ممکن است مثل من یا هر کس دیگری علاقه‌مند به تماشا و دانلود انیمیشن باشید. اگر چنین است عصرمووی امکانات خاصی را در اختیار کاربرانی قرار می‌دهد که دوست دارند مدام انیمیشن ببینند. در صورت امکان فیلم‌ها با دوبله و در غیر این صورت با زیرنویس در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

موضوع مهم دیگر دانلود تریلر جدیدترین انیمیشن‌ها و فیلم‌ها می‌باشد. امکانی که در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مرجع بزرگ دانلود فیلم می‌باشد. بخشی دیگر از بازار فیلم و دانلود فیلم مربوط به انیمه‌ها می‌باشد. این سبک نیز بخصوص در ایران و در بین علاقه‌مندان به فیلم و سریال طرف‌داران خاص خود را دارد. امکان دانلود انیمه با بهترین کیفیت و در سبک‌های مختلف وجود دارد.

دانلود سریال جدید

علاقه‌مندان به سریال‌های خارجی نیز دستشان خالی نمی‌ماند، آن ها می‌توانند در بخش سریال‌های بروز شده جدیدترین قسمت از سریال‌ها را طبق فصل‌بندی و اپیزود دانلود کنند.

تمامی لینک‌ها به‌صورت مستقیم بوده و شما این امکان را دارید که آن ها را باکیفیت‌های مختلف و در دسترس دانلود نمایید. اگر دانلود سریع و بدون دردسر زیرنویس و تمامی قسمت‌های یک سریال به‌صورت بروز برایتان اهمیت دارد و نمی‌خواهید برای دانلود فیلم به سایت‌های مختلفی مراجعه کنید. حالا با سریع‌ترین و قدرتمندترین سرورها این قابلیت برای شما فراهم است.

دانلود فیلم و سریال بر اساس ژانر

یکی دیگر از دغدغه‌های طرف‌داران پروپاقرص سریال‌ها و فیلم‌ها دسته‌بندی بر اساس ژانر است. عصر مووی برای تمامی سلیقه‌ها امکاناتی خاص فراهم کرده است. تفاوتی ندارد که ژانر اکشن، انیمیشن، ترسناک و یا جنایی را دوست دارید و یا از هواداران داستان‌های کمدی، هیجان‌انگیز، وسترن و علمی هستید. امکان دانلود 205 فیلم برتر IMDB به‌صورت یکجا و در یک دسته‌بندی و همین‌طور جذاب‌ترین فیلم‌های سال 2021 و مشاهده تریلر فیلم‌هایی که در سال 2022 منتشر می‌شوند وجود دارد.

بعلاوه این که تمامی فیلم‌ها بدون تگ تبلیغاتی بوده و خبری از آگهی‌های آزاردهنده نیست. کاربران نیازی به عضویت برای دانلود فیلم و خرید اشتراک ندارند و شما می‌توانید با بالاترین سرعت جدیدترین‌ها را دانلود کرده و از گذراندن وقت در کنار خانواده خود لذت ببرید. همینطو اخبار بروز سریال ها و فیلم های برتر دنیا را از طریق شبکه های اجتماعی این مرکز بزرگ دانلود فیلم جویا شوید و بدون دغدغه دانلود کنید و تماشای سریال و آثار سینمای جهان لذت ببرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر