بازدید 6841
۱

تسهيلات سازمان وظيفه براي مشمولان فارغ التحصيل

رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا گفت: به کليه مشمولان فارغ التحصيل مقاطع تحصيلي ديپلم و بالاتر که در سال ۱۳۹۹ فارغ‌التحصيل شده و در مراکز دانشگاهي در مقاطع بالاتر پذيرفته شده اند تا پايان مهرماه مهلت داده شده تا نسبت به تعييين تکليف وضعيت خدمتي خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 12 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار تقي مهري در اين باره اظهار کرد: به دليل تشديد شيوع ويروس کرونا و تاخير در اعلام نتايج نهايي پذيرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي کشور، با اعلام ستاد کل نيروهاي مسلح به کليه مشمولان فارغ التحصيل مقاطع مختلف تحصيلي ديپلم و بالاتر در سال ۱۳۹۹ که مي بايست تا پايان شهريور ماه ۱۴۰۰ نسبت به معرفي خود اقدام مي کردند تا پايان مهرماه ( ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰) مهلت داده مي شود تا در صورت قبولي به هر نحو (با آزمون و بدون آزمون) در نيمسال اول تحصيلي (مهرماه) در هريک از واحدهاي دانشگاهي مجاز ثبت نام کرده و غيبت براي آنان لحاظ نمي شود در اين خصوص شرايط مربوطه به کليه رده ها ابلاغ شده و خدمات در اين راستا ارائه مي شود.

وي به تشريح شرايط مربوطه در اين خصوص پرداخت و گفت: کليه مشمولان ديپلم فارغ التحصيل خرداد تا شهريور ماه سال ۱۳۹۹ که برابر ضوابط قانوني در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي مجاز با آزمون يا بدون آزمون در نيمسال اول سال ۱۴۰۰ (مهرماه) پذيرفته شده اند تا ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ مهلت داده مي شود تا نسبت به ثبت نام اقدام و يا در صورت عدم تمايل به ادامه تحصيل نسبت به تعيين تکليف خدمتي خود از طريق دفاتر پليس+۱۰ اقدام کنند.

رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا عنوان کرد: کليه مشمولان فارغ التحصيل خرداد ماه تا شهريورماه سال ۱۳۹۹ مقاطع تحصيلي دانشگاهي کارداني، کارشناسي و کارشناسي ارشد و دکتري که برابر ضوابط قانوني در مقاطع تحصيلي بالاتر يعني کارشناسي ناپيوسته، کارشناسي ارشد ناپيوسته، دکتراي تخصصي و يا دکتراي حرفه اي با آزمون يا بدون آزمون در نيمسال اول سال ۱۴۰۰ (مهرماه) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي مجاز، پذيرفته شده اند تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ مهلت داده مي شود تا نسبت به ثبت نام اقدام کرده و يا درصورت عدم تمايل به ادامه تحصيل نسبت به تعيين تکليف وضعيت خدمتي خود و دريافت برگ آماده به خدمت از طريق دفاتر پليس+۱۰ اقدام کنند.

سردار مهري تصريح کرد: کليه مشمولاني که برابر ضوابط قانوني براي تکميل ظرفيت و يا نيم سال تحصيلي دوم سال ۱۴۰۰ (بهمن ماه) پذيرفته شده اند نيز صرفا تا پايان مهرماه (۳۰ مهرماه ۱۴۰۰) مهلت معرفي دارند تا ضمن معرفي خود و تعيين تکليف خدمتي، در صورت تمايل و با ارائه گواهي قبولي در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي در بهمن ماه پس از دريافت برگ آماده به خدمت از طريق دفاتر مذکور از تسهيلات تمديد تاريخ اعزام تا زمان لازم بهره مند شوند.

براساس گزارش سايت پليس، وي در ادامه تاکيد کرد: مهلت تعيين شده به هيچ عنوان قابل تمديد نبوده و براي مشمولاني که به هردليلي از اين تسهيلات استفاده نکرده و در موعد مقرر وضعيت خدمتي خود را تعيين تکليف نکنند غيبت لحاظ شده و مجاز به ادامه تحصيل نيستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
مملکت گل و بلبل که میگن ایران است
تعداد انگشت شماری هنوز سربازی اجباری دارند مثل کره شمالی و ...... تازه منت هم سر مردم میگذارند که بخاطر کرونا و ثبت نام دانشگاه یک ماه به مشمولین فرصت داده میشود . تسهیلات داده میشود!!!!
واقعا که
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار