ایجاد تحول نوین در بانک ایران زمین با برگزاری دورههای آموزشی
بانکهایی موفق هستند که با برگزاری دورههای آموزشی و آشنایی کارکنان با مباحث نوین بانکی بتوانند زمینه رقابت و مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند. از این رو بانک ایران زمین دوره آموزش کارگاهی بازاریابی خدمات بانکی مدیریت شعب در 5 استان برگزار کرد.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۱۵
| | 4759 بازدید

به گزارش خبرنگار« تابناک» نقش آموزش و برگزاری دورههای آموزشی در میزان کارایی یا بهرهوری کارکنان بانک میتواند تأثیر بسزایی در روند ایجاد سازمان موفق و رقابتی داشته باشد.
امروزه آموزش ضمن خدمت در سازمان های مختلف اعم از بانکهای خصوصی و دولتی یکی از وظایف اصلی و انکارناپذیر مدیران سازمانها به شمار میرود. سازمانها و بانکهایی موفق هستند که با برگزاری دورههای آموزشی و آشنایی کارکنان با مباحث نوین بانکی بتوانند زمینه رقابت و مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند. از این رو هدف این برگزاری چنین دورههایی در میزان کارایی و بهره وری کارکنان بانک نقش آفرین خواهد بود.
در همین راستا بانک ایران زمین دوره آموزش کارگاهی بازاریابی خدمات بانکی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور تحویلداران شعب این منطقه و با هدف توانمند سازی افراد در بازاریابی و برخورد صحیح با مشتریان برگزار کرد.
باید یادآور شد که امروزه اهمیت و نقش بانکها در توسعه و رونق اقتصادی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست. وظیفه سیستم بانک تسهیل مبادلات پولی مورد نیاز اقتصاد و اجرای سیاست های پولی کشور است. بنابراین واضح است که کارایی این سیستم نقش موثری در موفقیت اقتصاد کشور دارد. بنابراین برگزاری دورههای آموزشی در سازمانهای مختلف اعم از دولتی و خصوصی یکی از وظایف اصلی و انکار ناپذیر مدیران به شمار میرود.
اصول راهبردی بازاریابی، بازاریابی و برندسازی، اجزای چرخه بازاریابی، روش های نمونه گیری، انتخاب بازار و ارتباطات بازاریابی موثر از جمله مهم ترین سرفصل های مطرح شده در این دوره آموزشی بوده است.
گزارش خطا
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟




