بازدید 9237
جهاد اسلامی:

مقاومت تعرض به اسرای فلسطینی را پاسخ خواهد داد

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که هرگونه تعرض به ۶ اسیر فلسطینی که اخیرا از زندان این رژیم فرار کردند، با پاسخ سختی از سوی مقاومت فلسطین همراه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸ 10 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از المیادین، «خالد البطش» روز جمعه افزود: به دشمن صهیونیستی نسبت به عواقب هرگونه تعرض به این اسرا هشدار می‌دهیم.

وی گفت: از اهالی کرانه باختری می‌خواهیم تا به هر شیوه‌ای برای جلوگیری از آسیب رساندن اشغالگران به اسرای ما اقدام کنند.

این عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: اگر که رژیم اشغالگر به اسرای ما آسیب برساند بهای آن را پرداخت خواهد کرد.

البطش اظهار داشت: سلاح مقاومت منتظر است تا یک قطره خون از هر یک از ۶ اسیر آزاده ریخته شود تا در آن صورت علیه دشمن اقدام کند و به اشغالگران هشدار می‌دهیم که هیچ آسیبی به اسرا نباید برسانند.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

در پی این رویداد کم سابقه که یک شکست سنگین امنیتی را برای اسرائیل رقم زد، مقامات اسرائیلی به این جمع بندی رسیدند که سیستم اطلاعاتی و امنیتی رژیم سست و رخنه پذیر است.

جنبش‌های مختلف فلسطینی اعم از فتح، حماس و جهاد اسلامی فرار اسرا را «رویدادی مبارک» نامیده و آن را شادباش گفتند و بسیاری از فلسطینی‌ها نیز در شهر‌های مختلف کرانه باختری و نوار غزه به خیابان آمدند و با توزیع شیرینی و به صدا درآوردن بوق ماشین‌ها، ابراز خوشحالی کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌های جداگانه فرار زندانیان فلسطینی از زندان «جلبوع» اسرائیل را یک پیروزی بزرگ برای اراده و عزم آن‌ها دانستند که با وجود اقدامات امنیتی شدید در زندان مذکور موفق به فرار شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی