بازدید 5120
۱

آغاز فرافکنی های گرشاسبی قبل از افت احتمالی فولاد

کد خبر: ۱۰۷۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ 09 September 2021

مدیرعامل جدید فولاد خوزستان که تیمش با ورود او، بازنده بزرگ فصل نقل و انتقالات بوده و بازیکنان بزرگی را از دست داده است، حالا مشکلات قبلی را به عنوان توجیه مطرح می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی که با اطلاع از شزایط فولاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم مدیرعاملی تیم قهرمان جام حذفی را پذیرفته است، درمورد آخرین وضعیت باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: زمانی که من به باشگاه آمدم، ۴ ستاره تیم جدا شدند اما با تلاش و همکاری همه عزیزان اجازه ندادیم بازیکن دیگری جدا شود. خداراشکر اکنون نیز تمرینات پیگیری می‌شود و در این موضوع نیز نسبت به خیلی از تیم‌ها پیشتاز بودیم.

گرشاسبی ادامه داد: به احتمال زیاد در روز‌های آینده مربی جدیدی به کادر فنی اضافه خواهد شد تا بتوانیم با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و این محرومیت با همین داشته‌ها افتخار آفرینی کنیم.

وی درمورد قرارداد لوسیانو پریرا عنوان کرد: قرارداد امضا شده و او به زودی به تیم اضافه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص پنجره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: متاسفانه اشتباهات و بی تدبیری‌هایی باعث شده تا پنجره ما اکنون بسته باشد. فولاد خوزستان از نظر مالی و بزرگی چیزی کم ندارد و ما هم هیچ زمانی منتظر باز شدن این پنجره نبودیم و نخواهیم ماند. با همین داشته‌ها سعی می‌کنیم فولاد را برای فصل آینده به بهترین شکل آماده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مدیر با صداقت و کاربلد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی