بازدید 3256

زخمی شدن ۱۰۰ فلسطینی در تظاهرات حمایت از اسرا

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یکصد شهروند در جریان درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری که چهارشنبه شب در حمایت از اسرای دربند زندان های این رژیم تظاهرات کرده بودند، زخمی شدند.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸ 09 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری فلسطنی معا، احمد جبریل مسوول امداد هلال احمر فلسطین گفت: درگیری ها در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس در پی یک را یک راهپیمایی مسالمت آمیز که در آن صدها شهروند شرکت داشتن، رخ داد.

گروه های فلسطینی پیشتر از مردم برای شرکت در راهپیمایی حمایت از اسرا دعوت کرده بودند.

مناطقی از سرزمین های اشغالی روز چهارشنبه شاهد راهپیمایی در حمایت از اسرای فلسطینی و سرکوب آن از سوی نظامیان صهیونیست بود.

فرار شش زندانی فلسطینی از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی که از نظر امنیتی در سطح بالایی قرار دارد، شوک بزرگی به دستگاه های امنیتی، سیاسی و رسانه ای رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

پنج اسیر متواری فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح می باشند که به حبس های طولانی مدت محکوم می باشند.

این ۶ اسیر فلسطینی توانستند با حفر تونل در سلول خود موفق به فرار از این زندان فوق امنیتی شوند؛ رویداد کم سابقه ای که یک شکست سنگین امنیتی دیگر را برای رژیم اشغالگر قدس رقم زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست