بازدید 9287
۳

مدیرعامل اسبق پرسپولیس با کرونا درگذشت

عباس انصاری‌فرد که چند روزی به علت ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، صبح امروز (چهارشنبه) با وخامت حالش دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 08 September 2021

عباس انصاری‌فرد درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

عباس انصاری‌فرد که چند روزی به علت ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، صبح امروز (چهارشنبه) با وخامت حالش دار فانی را وداع گفت.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درگذشت

عباس انصاری‌فرد طی سال‌های ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۲، ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱ و ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود. محمدحسن انصاری فرد برادر کوچکتر او نیز طی چند برهه مدیرعامل سرخ ها بوده است. همچنین محمدحسین انصاری فرد برادر دیگر این خانواده پرسپولیسی صاحب امتیاز روزنامه پیروزی بوده است.

تابناک این ضایعه را به خانواده انصاری فرد تسلیت می گوید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خدا رحمتش کنه
ایشون که قاعدتا باید واکسن زده باشه
واقعا عجیبه
بهرحال روحش شاد
تهران باید و نیز سایر شهرهای بزرگ باید فاصله های ساختمانها با یکدیگر و پیاده راه های عریض و طویل باشد برای خروجی هوا. الا مرگ و میر ها زیاد می شود البته در دوره کرونا هم نیست. فرض کنید زلزله آمده یک منطقه را خراب کرده جایش چیزی نسازید.ضمنا آنجا هم برای سکونت موقت زلزله زده ها و حوادث می شود.
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری