بازدید 5546

چاپ روی تیشرت و پارچه به روش سابلیمیشن

تیشرت، مانتو و شال و روسری گزینه های مناسبی برای درج تصاویر جهت تبلیغات محسوب می شود، علاوه بر این امکان چاپ روی پارچه مبل، رومیزی ها و کوسن نیز وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 08 September 2021

چاپ روی پارچه روشی نوین و از ابزار بسیار کارآمد در تبلیغات محسوب می شود، چاپ را می توان بر روی تیشرت، شال، روسری، مبل و صندلی و سایر البسه انجام داد. برای این امر می توان از روش چاپ سابلیمیشن یا چاپ یووی استفاده کرد.

اگر مدل زیبایی برای لباس های خود را می خواهید، اگر می خواهید شیک و با مد روز همگام باشید، چاپ سابلیمیشن و چاپ روی پارچه می تواند به شما کمک فراوانی نماید. امکان چاپ روی انواع پارچه نظیر ساتن، مخمل، کتان و ... در چاپ سابلیمیشن وجود دارد. چاپ عکس و تصاویر زیبا روی پارچه و لباس در گروه سنی جوانان و نوجوانان بسیار پر مخاطب بوده و علاقه مندان بسیاری دارد.

پارچه های مناسب برای چاپ سابلیمیشن، دسته ای هستند که دارای درصد بالای پلی استر باشد و رنگ های روشن نظیر سفید، زرد روشن، صورتی از دسته رنگ های مناسب برای چاپ محسوب می شوند. گاهی پارچه های مورد استفاده به صورت رولی و گاهی بصورت مستقیم برای چاپ استفاده می شوند.

چاپ سابلیمیشن پارچه چگونه است؟

این روش بصورت حرارتی بوده و جوهر مورد استفاده با تبخیر بر روی جسم مورد نظر قرار گرفته و تصاویر مورد نظر بدست می آید. امکان چاپ در ابعاد مختلف وجود داشته و چاپ در ابعاد کوچک و بزرگ پارچه فراهم است. تبخیر شدن جوهر و نشاندن آن بر روی پارچه امکان چاپ سه بعدی را فراهم می نماید. همچنین به دلیل آن که جوهر در بافت پارچه نفوذ می نماید، قابلیت شست و شو را برای پارچه فراهم شده و این امر چاپی ماندگار را فراهم می نماید.

تیشرت، مانتو و شال و روسری گزینه های مناسبی برای درج تصاویر جهت تبلیغات محسوب می شود، علاوه بر این امکان چاپ روی پارچه مبل، رومیزی ها و کوسن نیز وجود دارد. ملحفه، روتختی، کیف، پرچم های تشریفات و پرده، لباس های ورزشی و مجلسی و بسیاری دیگر از موارد وجود دارد.

مزایای چاپ روی پارچه به روش سابلیمیشن چیست؟

  • مقاومت چاپ در برابر نور آفتاب
  • قابل شست و شو بودن چاپ و ماندگاری بالا
  • امکان چاپ در تنوع رنگ بالا
  • کیفیت بالا چاپ بدست آمده (رزولیشن چاپی بالا پس از تثبیت)
  • حفظ بافت پارچه
  • خشک شدن سریع جوهر
  • امکان چاپ نقش و تصاویر جذاب و متنوع بر روی پارچه ها
  • ارزان بودن نوع چاپ(مقرون به صرفه بودن چاپ)
  • ...

در چاپ سابلیمیشن محدودیت رنگ وجود ندارد، این در حالی است که در روش های دیگر نظیر چاپ سیلک، محدودیت رنگ وجود دارد. همچنین طرح های متنوع را با تصاویر مختلف می توان در روش سابلیمیشن درج نمود. تنوع رنگ های چاپی به خاطر امکان استفاده از 6 رنگ در دستگاه های ویژه برای این امر است. چاپ سابلیمیشن در دو دسته چاپ ترانسفر و چاپ به وسیله دستگاه پلاتر انجام می شود. در روش ترانسفر عکس به صورت برگردان روی کاغذ مخصوص انجام می شود و با استفاده از دستگاه پلاتر چاپ مستقیم روی پارچه انجام می شود.

فرایند چاپ سابلیمیشن

برای چاپ سابلیمیشن از تجهیزات دیجیتال چاپی استفاده شده که در گام نخست، طرح به کامپیوتر داده می شود. طرح داده شده متناسب با ابعاد پارچه و انتخاب طرح متناسب با رنگ های انتخابی روی پارچه درج می شود. انتقال رنگ بر روی پارچه توسط هد های بسیار حساس صورت گرفته و رزولیشن چاپی بالا فراهم می شود.

زیبا بودن لباس ها از اهمیت بالایی برخوردار است، در اولین برخورد با هر کسی، توجه شما جذب لباس های فرد می شود. بنابراین زیبایی و شیک بودن لباس ها از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر کاربرد چاپ جهت زیبایی لباس ها، می توان از این روش برای تبلیغات نیز بهره برد. تبلیغات برندها و کسب و کارها به روش چاپ تصاویر بر روی پارچه و لباس ها بسیار کاربردی است. با این وجود تصاویر شخصیت های ملی و مشاهیر را نیز می توان بر روی پارچه ها درج کرد که جذابیت بالایی دارد.

گاهی می توانید با چاپ روی پارچه و لباس ها به صورت سفارشی، از این طریق به دوستان و آشنایان خود هدیه ماندگار و با ارزشی را به افراد تقدیم نمایید.

قیمت چاپ سابلیمیشن چگونه است؟

در تعیین قیمت نهایی چاپ، علل مختلفی دخیل هستند، یکی از مهم ترین عوامل، متراژ چاپی است. علاوه بر این رنگ، کیفیت چاپ و طرح های مورد استفاده نیز می تواند در قیمت نهایی تاثیر فراوان داشته باشد. با این وجود واحدهای چاپی مختلف تعرفه های گوناگون را ارائه کرده که در انتخاب یک واحد معتبر بایستی دقت نمایید که کیفیت در کنار قیمت مناسب برای شما فراهم شود.

اگر به دنبال مرکزی معتبر برای چاپ سابلیمشین با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات مجموعه آذین هنر است. چاپ با به روز ترین تجهیزات در این مرکز انجام می شود. جهت اطلاعات تکمیلی می توانید به لینک https://azinhonar.ir مراجعه نمایید یا با شماره تماس های زیر تماس بگیرید.

  ۰۹۹۰۱۲۳۵۳۱۰- ۸۸۵۲۰۷۹۳ , ۸۸۵۲۴۳۶۸ (021)

با چاپ روی پارچه و لباس های مختلف، شیک بودن را تجربه نمایید!

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست