بازدید 4663
۴

۵۵ درصد بوی نامطبوع جنوب تهران کاهش یافت

در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استانداری تهران، پس از ارزیابی ۶۲ دستگاه‌اجرایی و ۱۶ فرمانداری سطح استان، ۱۲ دستگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴ 08 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، بیست و سومین دوره جشنواره شهید رجایی عصر امروز در استانداری تهران برگزار شد و با ارزیابی دبیرخانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ۱۰ ماه و بررسی ۵۷۰۰ داده عملکردی، ۱۲ دستگاه از میان ۶۲ دستگاه اجرایی و ۱۶ فرمانداری استان تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در این جلسه با اشاره به عملکرد دستگاه ها اظهار کرد: همه مجموعه‌ها طی سال اخیر عملکرد خوبی داشتند اما دبیرخانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ۱۲ دستگاه سطح استان را به عنوان مجموعه‌های برتر معرفی کردند.

وی افزود: ۲۵ درصد خدمات و صنایع کشور در استان تهران ارائه می شود، در صورتی که ظرفیت نیروی انسانی نسبت به سایر استان‌ها اینگونه نیست، اما با افزایش بهره‌وری و کیفیت امور این توفیق حاصل شده است.

استاندار تهران ادامه داد: در اداره کار و تعاون و اشتغال زایی سه فصل متوالی کاهش نرخ بیکاری را داشتیم، همچنین ۵۵ درصد سهم سازمان مالیات مربوط به استان تهران است، علاوه بر آن با هماهنگی اداره محیط زیست ۵۵ درصد بوی نامطبوع جنوب تهران کاهش یافت و در حوزه آموزش و پرورش ۳ هزار مدرسه نوسازی شدند.

محسنی بندپی با اشاره به طرح های صنعتی تاکید کرد: با رفع موانع تولید ۱۶۸ مجوز تاسیس واحدهای صنعتی صادر شد، به نحوی که شهرک صنعتی در ملارد و عباس آباد شهرک شهید سلیمانی راه اندازی شدند، همچنین در بخش جهاد کشاورزی سه برابر میانگین کشوری کشت و برداشت داریم و در بخش اقتصاد و دارایی هم رتبه نخست سرمایه گذاری خارجی را کسب کردیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری تهران در ارزیابی اخیر جزو سه استان برتر شناخته شده است، که نشان از عزم جدی دستگاه های اجرایی سطح استان دارد و از همه ادارات و مدیران و کارکنان تشکر می کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
کاری به 50 درصد ندارم فقط بگین اون 5 درصد رو چجوری حساب کردین؟؟؟؟؟
فقط نمی دانم چگونه 55 درصد و این را چطور آزمایش کرده و به این نتیجه رسیده اند ترسیدند بگویند 51 درصد (50+1)
۵۵ درصد کاهش بوی نامطبوع یعنی چی؟؟؟!!!
واقعا خسته نشدید از دادن چنین آمارهای عجیب و بی ارزش از نظر علمی و عرفی؟؟؟!!!
55 درصد؟ یا 56 درصد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی