بازدید 5222

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری با سیم کارت دیگری

همچنین افراد در هنگام انتقال سند مالکیت سیم کارت‌های خود حتما اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی که با آن سیم کارت فعال شده اند را حذف کرده و با این اقدام احتمال سوء استفاده دیگران در شبکه‌های اجتماعی را از بین خواهند برد.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 07 September 2021

به گزارش  تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: شهروندان به هیچ وجه سیم کارت روشن یا تلفن همراه خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: شهروندان تحت هیچ شرایطی تلفن همراه و یا سیم کارت فعال خود را در اختیار افراد ناشناس و غریبه قرار ندهند چرا که احتمال ارتکاب جرم و سواستفاده از سوی این افراد وجود دارد.

وی تصریح کرد: همچنین افراد در هنگام انتقال سند مالکیت سیم کارت‌های خود حتما اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی که با آن سیم کارت فعال شده اند را حذف کرده و با این اقدام احتمال سوء استفاده دیگران در شبکه‌های اجتماعی را از بین خواهند برد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: احتمال سواستفاده‌های متعدد؛ از سیم کارت‌های متعلق به دیگران توسط افراد سودجو وجود دارد لذا تاکید میشود هرگونه خرید و فروش سیم کارت‌های روشن بدون انجام تغییر سند مالکیت غیر قانونی بوده و شهروندان باید نقل و انتقال سیم کارت‌های روشن را در دفاتر خدمات مجاز انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی