بازدید 64827

پیام تبریک فرمانده کل ارتش به محسن رضایی

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتصاب دکتر محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 06 September 2021

پیام تبریک فرمانده کل ارتش به محسن رضایی

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتصاب دکتر محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور را تبریک گفت.

به گزارش تابناک، متن پیام به شرح ذیل است:


برادر ارجمند:
جناب آقای دکتر محسن رضایی
معاون محترم اقتصادی ریاست جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

حال که در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و به دلیل شایستگی، تعهد، مدیریت جهادی و کارنامهء درخشان، با نظر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، به سِمَت "معاون اقتصادی، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت" در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم منصوب شده‌اید، ضمن تبریک، امید است در خدمت به مردم شریف و بصیر ایران اسلامی و آرمان های انقلاب، موفق باشید.

در گام دوم انقلاب اسلامی که هنگامه ءحرکت جهادی، حکیمانه، شجاعانه و مردمی است؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی پرتوان نظام و انقلاب، تحت هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آيت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ،آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت های عظیم فکری، نخبگانی و مشارکت‌جویی؛ در راستای هم‌افزایی و پیشبرد برنامه های اثربخش، جهادی و تحول‌آفرین با آن معاونت محترم، همکاری لازم را در جهات گوناگون به عمل آورد.

امید است با عنایت پرودگار متعال ،در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نام گذاری شده است، حضور حضرتعالی در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار؛ نویدبخش شکوفایی، نشاط، تحرک و موفقيتِ بیش از پیشِ آن معاونت شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ايران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان