بازدید 3802
۱

گزارشی از وضع بحرانی مناطق سیل زده آمریکا

خبرنگار شبکه آمریکایی سی ان ان از قطع برق، نبود آب و غذا، بی اقدامی مقامات و رها شدن سالمندان به حال خود‏، در منطقه سیل زده ایالت لوئیزیانا خبر می دهد.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ 06 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی سی ان ان، بخش‌هایی از ایالت لوئیزیانای آمریکا تا پایان ماه جاری به خاطر خسارت‌های ناشی از سیل برق نخواهند داشت.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی از شهر کنر در ایالت لوئیزیانا گزارش داد: ما شاهد افزایش شدید دمای هوا در مناطق سیل زده هستیم. افراد زیادی در تلاشند که منطقه را ترک کنند. آن‌ها برق ندارند. ماه سپتامبر گرم‌ترین ماه سال در لوئیزیانا است. رطوبت هوا هم به شدت بالاست. بسیاری از خطوط انتقال نیرو به خاطر طوفان سقوط کرده اند. شما می‌توانید این موضوع را در همه جا مشاهده کنید. برق برای مدتی طولانی قطع خواهد بود. افراد زیادی جان خود را از دست می‌دهند. افراد به آب و غذا و منابع لازم نیاز دارند.

در ادامه یکی از ساکنان محل گفت: من می‌بینم که مقامات تنها در اینجا راه می‌روند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند. من هیچ اقدامی دیگری را از طرف آن‌ها مشاهده نکردم. آن‌ها هیچ چیزی را از جای خود تکان ندادند. آن‌ها هیچ اطلاعاتی در اختیار ما قرار ندادند.

در ادامه خبرنگار گفت: ما شاهد ناامیدی ساکنین محل هستیم. هیچ تغییری ایجاد نشده است. حتی برخی از افراد در خانه‌های خود به دام افتاده اند و نمی‌توانند به خاطر سقوط خطوط انتقال نیرو بر روی خانه‌های خود از آنجا خارج شوند و مایحتاج خود را تهیه کنند.

در ادامه مجری پرسید: آخرین خبر‌ها درباره مرگ افراد در یک خانه سالمندان چیست؟

خبرنگار گفت: ما شاهد رها شدن سالمندان در خانه‌های سالمندان بوده ایم. برخی از آن‌ها بر روی زمین افتاده اند و هیچ فردی به آن‌ها کمک نکرده است. برخی از این اماکن برای تحقیقات بیشتر تعطیل شده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تازه شده مثل ایران
نه آبی نه برقی نه غذایی و نه رسیدگی کننده ای فرقش اینه که آنجا را بلایای طبیعی به این روز انداخته کشور ایران را رانتخواران متظاهر و دلواپسان چپاولگر رانت و تحریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر